XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Laatst bewerkt:
lijkt me erg lastig om nog binnen 10 minuten een complete verschuiving klaar te spelen maar ik me er niet aan kunnen storen.

Damn voor iemand die ik eigenlijk wantrouw heb je wel veel dezelfde mening als mij vandaag.

Doei Jaap, was een leuk spel.

Wat een chaos zo op het eind

Jaap ja > Rob P
IMBAatwork > Rob P
Daster > Rob P

Lork > Feedback
origineel > Feedback
Jimbooo > Feedback
Thielen > Feedback
BearelleJonas > Feedback

Maxiamento > Jaap ja
Luc M > Jaap ja
Dudemeister > Jaap ja ??????????????????????????? heb je nou gestemd???
Rob G > Jaap ja

Markrot > Jimbooo
Biobeast > Jimbooo

Lork > Rob G

Rob P > IMBAatwork

Rob G

Ik stem Feedback om me eigen te redden dan maar. Ik denk dat dat Feedback gewoon aan de goede kant staat maar ik denk dat ik een rol van grotere betekenis voor de goede heb dan Feedback.

Rob G en dudemeister 100% cult

Rob G

ik trek mijn stem op feedback in en stem ook Rob G.

yh baby

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whahaha kijk de cult trein komt op gang. De ware aard komt naar boven. De overige burgens zullen weten hoe het zit mocht ik hangen.

:roflol: wat gebeurt er nou... hoezo cult trein :p

Feedback voor eigen hachje.

Als ik en jaap nog zouden switchen vliegt rob er zeker uit toch?

Overigens zou het nog lang niet helemaal erg zijn als jaap eruit vloog. Zou iig veel duidelijk maken imo.

Het slaat helemaal nergens op om mij er uit te stemmen. De laatste minuut votes zeggen meer dan voldoende.

Terug
Naar boven