Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Precies. Daster, Jimbooo, Jaap Ja en Maxiamento.

Mocht ik hangen, trek je conclusie.
haha lul niet, je zit te hinten naar de draak en je zet het verhaal van kwark naar je eigen hand, ur full of shit, je dacht zeker dat we binnen 10 minuten niet naar jou konden switchen.

Maxi vertrouw ik door een hint, Thielen heeft vandaag ook mijn vertrouwen gewonnen. Lijkt me k*t om er door jullie uitgestemd te worden en ik denk ook niet dat jullie dat op jullie geweten willen hebben...

Nee ik post een stuk hint en denk dat we binnen 10 minuten Maxiamento er uit kunnen stemmen. Terwijl helemaal niemand op hem stemt?!

Epic ook. Precies 10 minuten voor de tijd opeens BAM BAM BAM. Ze laten wel heel erg in de kaarten kijken :roflol:

Nu ook gewoon even de mensen onthouden die Rob G stemmen. Moest hij dan burger zitten dan hebben we volgens mij een mooi culttreintje ontdekt.

Nee ik post een stuk hint en denk dat we binnen 10 minuten Maxiamento er uit kunnen stemmen. Terwijl helemaal niemand op hem stemt?!

Die hint is helemaal verdraaid, in het recentste verhaal staat echter een hint die duid dat maxi aan de goede kant staat.

Nou mocht ik hangen dan heb ik mijn rol goed vervult.

edit: mag niet praten over mijn rol.

Maxi vertrouw ik door een hint, Thielen heeft vandaag ook mijn vertrouwen gewonnen. Lijkt me k*t om er door jullie uitgestemd te worden en ik denk ook niet dat jullie dat op jullie geweten willen hebben...

Jaapie kan jij mij verklaren waarom jij mij eerst instrueert meer te beredeneren,jij bevestigde mijn post dat ik een ongeleid projectiel was, en nu ik zeg waar het op staat en een scherpe conclusie vel, ik zeer hoog op jouw prioriteiten lijstje sta ?

Lees dat stuk nog eens zou ik zeggen, je leest wel erg selectief :rolleyes:

Gast ik zie een dood spel, ik post een paar hints uit de eerste regel. Ik was nog niet eens door het hele stuk heen. Maar prima. Mijn hang legt een aantal rollen bloot. Anders was ik toch wel door de wolf gepakt want ik ben overduidelijk in mijn rol.

Blanco als ik het goed heb krijgen we nu een tie en denk dat dat veel meer duidelijk maakt.

Jaapie kan jij verklaren jij mij eerst instrueert meer te beredeneren,jij bevestigde mijn post dat ik een ongeleid projectiel was, en nu ik zeg waar het op staat en een scherpe conclusie vel, ik zeer hoog op jouw prioriteiten lijstje sta ?

Ik vindt je geen ongeleid projectiel maar gewoon erg dom en je hebt een paar nieuwe ballen nodig want die kun je blijkbaar ook wel gebruiken.

Orgineel is de draak, de mensen die nu Rob G stemmen, zijn stelletje phaggy cults

Blanco als ik het goed heb krijgen we nu een tie en denk dat dat veel meer duidelijk maakt.

Thielen jongen mocht je aan de goede kant staan en mocht ik vanavond hangen verzeker ik je dat je morgen erg verdacht bent met deze blanco stem...

Terug
Naar boven