XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Whaha lol, tis 10 uur geweest. Ik had de regel echt nog niet gelezen op het einde. Zit met laptop achter TV. Cults zijn obvious.

Thielen jongen mocht je aan de goede kant staan en mocht ik vanavond hangen verzeker ik je dat je morgen erg verdacht bent met deze blanco stem...

hoe moet jij hangen je hebt op deze manier nog maar 3 stemmen.
of heb ik dat echt zo slecht gezien :eek:

over degenen die het verdacht vinden dat ik er een Tie van maak. Denk wel in dat de cultisten en de leugenaar nu wel iets MOETEN doen.
ipv 50/50 afwachten. Je moet dit spel niet op 1 dag willen winnen jongens.

Jaap Ja jij hebt vandaag juist vertrouwen bij mij gewonnen.

Ik vindt je geen ongeleid projectiel maar gewoon erg dom en je hebt een paar nieuwe ballen nodig want die kun je blijkbaar ook wel gebruiken.

Geen antwoord op mijn vraag, jij speelt jouw spel niet goed, jammer dat wij al een aantal goodguys zijn verloren, er een paar inactief zijn, en Rob G burger moet vallen om jouw phaggy cult ass te redden, jammer, maarja jij hebt natuurlijk ook de drang om te winnen jij bent Evil en Rob G eruit is dan alleen maar mooi.

Wat is eindstand nu???

Stemming is gesloten ik ben benieuwd.

Jimbooo, daster, jaap ja switchte 10 min voor tijd stem naar rob g. Als hij burger is weten we genoeg (en ik vermoed dat hij burger is).

en iedereen op mij Ragen dat ik vorige ronde Blanco stem, ahaha,

Er zit tact achter, net zoals sid z'n stemmen en dan beschermen. Lange termijn jongens :rolleyes:.
Als je niets doet hebben de cults 50% kans dat ze iets moeten doen om de goede te pakken. Nu 100% dus zal het iets duidelijk maken ;).

En ja ik weet dat ik risico loop dat sommigen me hierdoor verdacht vinden maar het is gewoon een plan.
Baerelle heeft ook onschuldigen moeten gebruiken voor zijn plan vorige keer en om eerlijk te zijn,
als cult vorig rondje was ik niet bang om iemand te offeren voor een hoger doel en nu ook niet.

Geen antwoord op mijn vraag, jij speelt jouw spel niet goed, jammer dat wij al een aantal goodguys zijn verloren, er een paar inactief zijn, en Rob G burger moet vallen om jouw phaggy cult ass te redden, jammer, maarja jij hebt natuurlijk ook de drang om te winnen jij bent Evil en Rob G eruit is dan alleen maar mooi.
De achterlijke redenaties van je en het feit dat je zo stevig achter rob G staat bevestigt alleen maar dat jullie cults zijn

WTF, wat is hier gebeurd zeg??
Naja Rob = een Rob dus mij best, maar hij stond bij mij op 3e plek qua verdacht zijn.
Maar nu er zo veel stemmen vlak voor het einde zijn kant op gaan lijkt de cult trein op gang te zijn.

Kom maar met het verhaal Kwark, dan weten we wat we morgen moeten doen.

Jimbooo, daster, jaap ja switchte 10 min voor tijd stem naar rob g. Als hij burger is weten we genoeg (en ik vermoed dat hij burger is).

Lees het nog is terug ik wou Feedback stemmen om mezelf te redden maar toen kwamen er ineens 3-4 stemmen op Rob G waarvan ook 1 of 2 feedback stemmers. Dus om mezelf te redden stemde ik Rob G mee zodat ik er zeker in bleef...

Als rob cult blijkt te zijn wel epic :roflol:
Burger trein?

Cult trein is duidelijk. Is rob good weet iedereen dus wel wie eruit gaan morgen.

Lees het nog is terug ik wou Feedback stemmen om mezelf te redden maar toen kwamen er ineens 3-4 stemmen op Rob G waarvan ook 1 of 2 feedback stemmers. Dus om mezelf te redden stemde ik Rob G mee zodat ik er zeker in bleef...

Slap excuus, cult fail is strong

Nu al jezelf proberen goed te praten cult? Sta je nou achter je stem of niet? Je wist net nog zeker dat ik cult was, en nu red je jezelf?

Jaap als goede rol hangt nu, morgen gaan dude en robg eraan :D

Terug
Naar boven