- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Bij een tie offer je sowieso een goede op...Blanco als ik het goed heb krijgen we nu een tie en denk dat dat veel meer duidelijk maakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een tie offer je sowieso een goede op...Blanco als ik het goed heb krijgen we nu een tie en denk dat dat veel meer duidelijk maakt.
Thielen jongen mocht je aan de goede kant staan en mocht ik vanavond hangen verzeker ik je dat je morgen erg verdacht bent met deze blanco stem...

Ik vindt je geen ongeleid projectiel maar gewoon erg dom en je hebt een paar nieuwe ballen nodig want die kun je blijkbaar ook wel gebruiken.
Doe het niet jongen, nu hangt er een onschuldigeBlanco als ik het goed heb krijgen we nu een tie en denk dat dat veel meer duidelijk maakt.
hoe moet jij hangen je hebt op deze manier nog maar 3 stemmen.
en iedereen op mij Ragen dat ik vorige ronde Blanco stem, ahaha,
.
.De achterlijke redenaties van je en het feit dat je zo stevig achter rob G staat bevestigt alleen maar dat jullie cults zijnGeen antwoord op mijn vraag, jij speelt jouw spel niet goed, jammer dat wij al een aantal goodguys zijn verloren, er een paar inactief zijn, en Rob G burger moet vallen om jouw phaggy cult ass te redden, jammer, maarja jij hebt natuurlijk ook de drang om te winnen jij bent Evil en Rob G eruit is dan alleen maar mooi.
Jimbooo, daster, jaap ja switchte 10 min voor tijd stem naar rob g. Als hij burger is weten we genoeg (en ik vermoed dat hij burger is).
Jimbooo, daster, jaap ja switchte 10 min voor tijd stem naar rob g. Als hij burger is weten we genoeg (en ik vermoed dat hij burger is).
Lees het nog is terug ik wou Feedback stemmen om mezelf te redden maar toen kwamen er ineens 3-4 stemmen op Rob G waarvan ook 1 of 2 feedback stemmers. Dus om mezelf te redden stemde ik Rob G mee zodat ik er zeker in bleef...
Lees het nog is terug ik wou Feedback stemmen om mezelf te redden maar toen kwamen er ineens 3-4 stemmen op Rob G waarvan ook 1 of 2 feedback stemmers. Dus om mezelf te redden stemde ik Rob G mee zodat ik er zeker in bleef...