- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Jaap als goede rol hangt nu, morgen gaan dude en robg eraan![]()
Ik hang niet toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de leugenaar die op jouw stemt wss wel, weet het niet zeker. We zullen het zo zien

Nu al jezelf proberen goed te praten cult? Sta je nou achter je stem of niet? Je wist net nog zeker dat ik cult was, en nu red je jezelf?
Zelfs al blijk je goed te zijn blijf ik achter mijn stem staan omdat ik niet veel anders kon... Tot een kwartier van tijd had ik geen intentie om op jou te stemmen maar had ik liever Rob P gestemd of anders Dudemeister.
Zelfs al blijk je goed te zijn blijf ik achter mijn stem staan omdat ik niet veel anders kon... Tot een kwartier van tijd had ik geen intentie om op jou te stemmen maar had ik liever Rob P gestemd of anders Dudemeister.
Stemmen worden geteld...
En het is geworden...
:trollface

Jammer dat jij weg gaat, weer een goede minder, wss zullen goodguys nu zeer moeilijk een meerderheid aan stemmen bereiken op die cult fails
kerel waarom ga je over zoiets al twijfelen op de 3e dag!
er zijn in de beste situatie al minimaal 7/8 dagen ofzo nodig voor de cults om meerderheid te krijgen aangenomen dat er geen een cult dood gaat.
wat ik probeer te zeggen: kalm en denken zoals ik al zei, lange termijn.
er zijn in de beste situatie al minimaal 7/8 dagen ofzo nodig voor de cults om meerderheid te krijgen aangenomen dat er geen een cult dood gaat.

Is er ooit een potje geweest wat langer dan 5 dagen duurde (srs vraag)?
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:16 ----------
En ik ook nog op het einde mijn stem veranderd naar Orgineel om mijn hachje te redden, epic fail als dat de missende stem was om Jaap te laten hangen.
Bespaar je de moeite hij snapt er toch niets van
''Dudemeister still in'' , ''Dudemeister still active'' , ''Dudmeister stemde blanco'' , ''Origineel de wolf''. Het is net zo'n domme tekenfilm robot.

Hoe kom je nou weer uit op origineel, die heeft hier helemaal niks mee te maken