MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Jaap als goede rol hangt nu, morgen gaan dude en robg eraan :D

Faalhaas hoop dat Rob G valt en goed blijkt te zijn dan is het duidelijk wie waar staat, conducteur cult trein Jimbooo hadden wij jou er gisteren maar uit, Orgineel ons wolfje zal vanavond ook wel weer moorden :roflol:

Nu al jezelf proberen goed te praten cult? Sta je nou achter je stem of niet? Je wist net nog zeker dat ik cult was, en nu red je jezelf?

Zelfs al blijk je goed te zijn blijf ik achter mijn stem staan omdat ik niet veel anders kon... Tot een kwartier van tijd had ik geen intentie om op jou te stemmen maar had ik liever Rob P gestemd of anders Dudemeister.

Zelfs al blijk je goed te zijn blijf ik achter mijn stem staan omdat ik niet veel anders kon... Tot een kwartier van tijd had ik geen intentie om op jou te stemmen maar had ik liever Rob P gestemd of anders Dudemeister.

Sorry, I don't speak cult.

True.
Maar mocht je dood gaan no hard feelings hoop ik.
ik zie dit gewoon als een kans om de foute kant met zekerheid aan te tonen.

Cults denken ook op lange termijn dat zouden wij als burgers ook moeten doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.387
Stemmen worden geteld...
En het is geworden...
:trollface

Jammer dat jij weg gaat, weer een goede minder, wss zullen goodguys nu zeer moeilijk een meerderheid aan stemmen bereiken op die cult fails

kerel waarom ga je over zoiets al twijfelen op de 3e dag!
er zijn in de beste situatie al minimaal 7/8 dagen ofzo nodig voor de cults om meerderheid te krijgen aangenomen dat er geen een cult dood gaat.

wat ik probeer te zeggen: kalm en denken zoals ik al zei, lange termijn.

er zijn in de beste situatie al minimaal 7/8 dagen ofzo nodig voor de cults om meerderheid te krijgen aangenomen dat er geen een cult dood gaat.

Maar die cults manipuleren alles bij elkaar hier, en wolfje weet vast ook wel wat die doet

Is er ooit een potje geweest wat langer dan 5 dagen duurde (srs vraag)?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:16 ----------

En ik ook nog op het einde mijn stem veranderd naar Orgineel om mijn hachje te redden, epic fail als dat de missende stem was om Jaap te laten hangen.

Bespaar je de moeite hij snapt er toch niets van :roflol:

''Dudemeister still in'' , ''Dudemeister still active'' , ''Dudmeister stemde blanco'' , ''Origineel de wolf''. Het is net zo'n domme tekenfilm robot.

Is er ooit een potje geweest wat langer dan 5 dagen duurde (srs vraag)?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:16 ----------

En ik ook nog op het einde mijn stem veranderd naar Orgineel om mijn hachje te redden, epic fail als dat de missende stem was om Jaap te laten hangen.

meestal was of de wolf gepakt of waren sommige cultisten of andere spelers pussies en gaven het compleet op.

De shitlist:

Daster
Jimbooo
Jaap Ja
Maxiamento

Bespaar je de moeite hij snapt er toch niets van :roflol:

''Dudemeister still in'' , ''Dudemeister still active'' , ''Dudmeister stemde blanco'' , ''Origineel de wolf''. Het is net zo'n domme tekenfilm robot.

Probeer jij mij weer zwart te maken, om jouw eigen hachje te redden, doe ik een keer mijn best is het weer niet goed, kom eens met wat beters dan dit, van de man die mij op het hart drukte beter te redeneren, vind ik dit erg matig en zwak, vind dat jij momenteel niet eens het recht heb om mij te bekritiseren om mijn manier van redeneren, zie je altijd in een conflict, dat wanneer iemand het niet met woorden kan winnen, begint te dreigen met fysiek geweld of de ander zwart probeert te maken, kom op zeg.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:20 ----------

De shitlist:

Daster
Jimbooo
Jaap Ja
Maxiamento

Je vergeet Orgineel srs :eek:

Iemand al nagedacht over het feit dat mocht rob g wel een good guy zijn dat dudemeister dit gewoon misbruikt om vertrouwen te winnen?

Terug
Naar boven