MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Probeer jij mij weer zwart te maken, om jouw eigen hachje te redden, doe ik een keer mijn best is het weer niet goed, kom eens met wat beters dan dit, van de man die mij op het hart drukte beter te redeneren, vind ik dit erg matig en zwak, vind dat jij momenteel niet eens het recht heb om mij te bekritiseren om mijn manier van redeneren, zie je altijd in een conflict, dat wanneer iemand het niet met woorden kan winnen, begint te dreigen met fysiek geweld of de ander zwart probeert te maken, kom op zeg.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:20 ----------

Je vergeet Orgineel srs :eek:

Als je het spel actief meespeeld kom je vanzelf in meer discussie's en conflicten terecht maar dat kan jij natuurlijk niet weten. Bovendien ''dreigen met fysiek geweld''?? :roflol:. Ik weet niet welk spel jij speelt maar ik speel hier het weerwolvenspel op dbb :roflol:.

Take it easy guys, tis maar een spelletje, buiten dit topic zijn we toch allemaal vriendjes?

Iemand al nagedacht over het feit dat mocht rob g wel een good guy zijn dat dudemeister dit gewoon misbruikt om vertrouwen te winnen?

Rob G Zet jou op zijn shitlist, jouw vertrouw ik niet jij bent cult, orgineel is onze wolf :D aan alle goodguys Rob G is goed punt uit, dat hij Maxiamento niet vertrouwt zegt genoeg, daarom verzoek ik jullie ook deze post van Maxi niet serieus te nemen, wacht maar vroeg of laat zullen prestige en faam mij wel toekomen, want ik ben oprecht.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:29 ----------

Als je het spel actief meespeeld kom je vanzelf in meer discussie's en conflicten terecht maar dat kan jij natuurlijk niet weten. Bovendien ''dreigen met fysiek geweld''?? :roflol:. Ik weet niet welk spel jij speelt maar ik speel hier het weerwolvenspel op dbb :roflol:.

Noem alleen een voorbeeld waaruit een conflict in kan uitmonden dat jij dit letterlijk neemt snap ik niet ;)

tsjoo tsjoo

nu ben ik wel benieuwd naar Robke Gé zijn rol :roflol:

gewn een slechte speler

Rob G Zet jou op zijn shitlist, jouw vertrouw ik niet jij bent cult, orgineel is onze wolf :D aan alle goodguys Rob G is goed punt uit, dat hij Maxiamento niet vertrouwt zegt genoeg, daarom verzoek ik jullie ook deze post van Maxi niet serieus te nemen, wacht maar vroeg of laat zullen prestige en faam mij wel toekomen, want ik ben oprecht.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:29 ----------

Noem alleen een voorbeeld waaruit een conflict in kan uitmonden dat jij dit letterlijk neemt snap ik niet ;)

Gast jij bent ook zo cult als Boy Jorge :roflol:

Ja man :rolleyes: We zullen het wel zien als ik hang. Je kunt het mij moeilijk kwalijk nemen dat ik op jou stem als je mij meerdere malen aanwijst met bullshit redeneringen. Je hebt bovendien al zoveel mensen aangewezen erop dus op een gegeven moment ga ik je dan wantrouwen. Zonde want ik heb je vrijwel het hele potje vertrouwd. Mocht je een good guy zijn dan heb je het imo voor jezelf verdoet door mij niet te vertrouwen en vervolgens met een bs verhaaltje aan te komen over dat ik de draak zou zijn, als je een beetje had nagedacht had je geweten dat het achterlijk was. Dat je goed bent geloof ik nu wel aangezien je het nog een half uur loopt te schreeuwen nadat je dood vrijwel zeker is.

Ja man :rolleyes: We zullen het wel zien als ik hang. Je kunt het mij moeilijk kwalijk nemen dat ik op jou stem als je mij meerdere malen aanwijst met bullshit redeneringen. Je hebt bovendien al zoveel mensen aangewezen erop dus op een gegeven moment ga ik je dan wantrouwen. Zonde want ik heb je vrijwel het hele potje vertrouwd. Mocht je een good guy zijn dan heb je het imo voor jezelf verdoet door mij niet te vertrouwen en vervolgens met een bs verhaaltje aan te komen over dat ik de draak zou zijn, als je een beetje had nagedacht had je geweten dat het achterlijk was. Dat je goed bent geloof ik nu wel aangezien je het nog een half uur loopt te schreeuwen nadat je dood vrijwel zeker is.

idd :roflol: fok

sommigen komen echt met de meest rare voorstellingen af

Verhaal kwarkvarken :) :) :)

Lees het verhaal van Kwark morgen wel, denk wel een beetje te weten hoe de vork in de steel zit.
Even afwachten maar, maar Dudemeister is wel ineens erg actief om zieltjes te winnen.

En inderdaad buiten deze game zijn we gewoon vriendjes.
Elke game zijn andere mensen good/evil.
Zelf heb ik altijd wel moeite om te resetten na een game, en ben geneigd mensen te vertrouwen die ik een vorige pot vertrouwde...

Lees het verhaal van Kwark morgen wel, denk wel een beetje te weten hoe de vork in de steel zit.
Even afwachten maar, maar Dudemeister is wel ineens erg actief om zieltjes te winnen.

En inderdaad buiten deze game zijn we gewoon vriendjes.
Elke game zijn andere mensen good/evil.
Zelf heb ik altijd wel moeite om te resetten na een game, en ben geneigd mensen te vertrouwen die ik een vorige pot vertrouwde...

Erg actief zeker niet, ik ben oprecht, ben alleen juist nu zeer aanwezig omdat ik net een dag school/werk achter de rug heb en nu dus tijd heb, zieltjes winnen ben ik zeer zeker mee bezig dit zie jij heel goed, als ik een aantal good guys kan ompraten om orgineel, jou, Jimbooo, maxiamento of Jaap eruit kan laten stemmen, heb ik naar macht en vermogen gespeeld en kan ik trots op mijzelf zijn naar mijn menig enige waar ik spijt van heb is dat ik suicide wantrouwde, en blanco stemde, Jimboo had eruit kunnen zijn, maar toch.

Erg actief zeker niet, ik ben oprecht, ben alleen juist nu zeer aanwezig omdat ik net een dag school/werk achter de rug heb en nu dus tijd heb, zieltjes winnen ben ik zeer zeker mee bezig dit zie jij heel goed, als ik een aantal good guys kan ompraten om orgineel, jou, Jimbooo, maxiamento of Jaap eruit kan laten stemmen, heb ik naar macht en vermogen gespeeld en kan ik trots op mijzelf zijn naar mijn menig.

Inderdaad Dudemeister je speelt het prachtig, door jou ijzersterke argumenten tegen die spelers ga ik bijna aan mijn eige rol twijfelen en zou ik bijna op mezelf stemmen :roflol:

Inderdaad Dudemeister je speelt het prachtig, door jou ijzersterke argumenten tegen die spelers ga ik bijna aan mijn eige rol twijfelen en zou ik bijna op mezelf stemmen :roflol:

Jij kunt wel de hele tijd lacherig doen, maar als punt bij paaltje komt zoals al gezegd zullen prestige en faam mij toekomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, beschuldigingen, ik post een regel uit het verhaal en zet er een vraagteken bij. En dat ik even benadruk dat jij evil bent nu ik nog mag posten dat mag best toch.

Mensen echt!!! :roflol: Ik kan het niet geloven, er bestaan geen woorden voor :roflol:

Terug
Naar boven