MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.

Eerst is ff douchen, chek het zo wel:).

Kom op kwakvarken

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.

Hopelijk laat BigT mensen een IQ test doen voordat ze mogen registreren, ik heb drie x een overduidelijke hint gegeven. Vanaf nu ga ik t niet meer doen, of je bent een cult of gewoon dom. Come on kwark, ik wacht om hints te zoeken

Hopelijk laat BigT mensen een IQ test doen voordat ze mogen registreren, ik heb drie x een overduidelijke hint gegeven. Vanaf nu ga ik t niet meer doen, of je bent een cult of gewoon dom. Come on kwark, ik wacht om hints te zoeken

Wat is die hint toch waar je de hele tijd op terug denkt te kunnen vallen Bio. Geef hem nog eens.

Als die hint zo belangrijk is, zou ik het waarderen als jij hem even repost, en/of quote :roflol:

Lol, beschuldigingen, ik post een regel uit het verhaal en zet er een vraagteken bij. En dat ik even benadruk dat jij evil bent nu ik nog mag posten dat mag best toch.

Je zei letterlijk verderop dat je mensen zover wou krijgen op mij te stemmen man. Zal het straks even opzoeken.

Nee ik post een stuk hint en denk dat we binnen 10 minuten Maxiamento er uit kunnen stemmen. Terwijl helemaal niemand op hem stemt?!

Laatst bewerkt:
we zijn wrr zwaar aan het verliezen, maar ik lach me kapot

Even iets anders waar wij allemaal baat bij hebben, Kwarkvarken is offline, komt het verhaal vandaag nog wel ???

Je zei letterlijk verderop dat je mensen zover wou krijgen op mij te stemmen man. Zal het straks even opzoeken.

Ben benieuwd.

Lees aub gewoon mijn posts, ik heb t twee of drie x getypt. Dat niemand dat opvalt:roflol:

Die hint heb je nergens gegeven. Maar ik verdenk jouw niet zo erg gezien je al lange tijd Maxi verdenkt en hij overduidelijk cult is.

we zijn wrr zwaar aan het verliezen, maar ik lach me kapot

Gek he? Jij speelt als een mongoloid.

Rustig boys.. Misschien hebben we een retarded draak die gewoon graag cultisten eet.

Nou als je zo benieuwd bent moet je even naar boven toe scrollen :rolleyes: staat in me vorige comment. Begrijp overigens niet waarom je er zo vurig van overtuigd ben dat ik cult ben.

wie is er nu uit?
Zat ff film te kijken, jullie zijn druk geweest zeg..

Terug
Naar boven