- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Mensen echt!!!Ik kan het niet geloven, er bestaan geen woorden voor
![]()
Dooie mensen lachen niet en nu terug je kist in.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

![]()
![]()

Truemaar dat heeft imo nu geen zin meer
Tenzij er iets is gebeurd met leugenaar en burgemeester oid
Leuk om te zien dat tenminste een iemand hier lol heeft![]()

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.
Hopelijk laat BigT mensen een IQ test doen voordat ze mogen registreren, ik heb drie x een overduidelijke hint gegeven. Vanaf nu ga ik t niet meer doen, of je bent een cult of gewoon dom. Come on kwark, ik wacht om hints te zoeken
Hopelijk laat BigT mensen een IQ test doen voordat ze mogen registreren, ik heb drie x een overduidelijke hint gegeven. Vanaf nu ga ik t niet meer doen, of je bent een cult of gewoon dom. Come on kwark, ik wacht om hints te zoeken

Lol, beschuldigingen, ik post een regel uit het verhaal en zet er een vraagteken bij. En dat ik even benadruk dat jij evil bent nu ik nog mag posten dat mag best toch.
Nee ik post een stuk hint en denk dat we binnen 10 minuten Maxiamento er uit kunnen stemmen. Terwijl helemaal niemand op hem stemt?!
Wat is die hint toch waar je de hele tijd op terug denkt te kunnen vallen Bio. Geef hem nog eens.

Je zei letterlijk verderop dat je mensen zover wou krijgen op mij te stemmen man. Zal het straks even opzoeken.
Lees aub gewoon mijn posts, ik heb t twee of drie x getypt. Dat niemand dat opvalt![]()
we zijn wrr zwaar aan het verliezen, maar ik lach me kapot