MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Lork speelt echt altijd als een mong**l :o.

Nou als je zo benieuwd bent moet je even naar boven toe scrollen :rolleyes: staat in me vorige comment. Begrijp overigens niet waarom je er zo vurig van overtuigd ben dat ik cult ben.

Whahaha. Holy shit. Misschien ben jij wel gewoon de domme cult etende draak :roflol:

Dat was een overstatement om mijn punt te maken dat het totaal nergens op zou slaan dat ik met die zogenaamde hint daadwerkelijk dacht jou er uit te kunnen stemmen. Lord, ben je daadwerkelijk zo dom?

Whahaha. Holy shit. Misschien ben jij wel gewoon de domme cult etende draak :roflol:

Dat was een overstatement om mijn punt te maken dat het totaal nergens op zou slaan dat ik met die zogenaamde hint daadwerkelijk dacht jou er uit te kunnen stemmen. Lord, ben je daadwerkelijk zo dom?

Gaan we nu op die tour :rolleyes: lijkt wel alsof je een persoonlijk vete tegen mij hebt ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.446
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is alweer het einde van de derde dag in Nikkö en de regen valt met bakken tegelijk naar beneden. De storm die buiten raast doet echter niet onder voor de onderlinge woede bij de burgers. Ze zitten met zijn allen in de lokale taveerne, beheerd door de winkelier. Terwijl iedereen zijn biertje drinkt en zijn ziel een beetje rust gunt, laait het geruzie wederom op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De geesten van Nikkö hebben het er maar moeilijk mee, het volgen van de stemmen. Bijna iedereen in het dorp verandert menig keer van stem. Het is aan de andere kant ook moeilijk, wanneer iedereen verdacht is. Daarbij komt ook nog eens dat de stem van de dorpsoudste dubbel telt en dat de leugenaar onder hen is. IMBAatwork houdt zich wat afzijdig, Maxiamento heeft veelal het hoogste woord en Dudemeister wil vooral mededelen dat hij ook in de taveerne aanwezig is. Wanneer het tijd is voor de definitieve stem, loopt alles nogal chaotisch. Voor de zoveelste keer verandert iedereen van stem, waardoor niemand meer weet wie te vertrouwen. Wanneer de dorpsoudste voor de laatste keer met de stembus rondgaat, doet daarom ook niet iedereen zijn stem erin.

Wanneer de dorpsoudste klaar is met tellen is er maar één conclusie te trekken: Rob G zal nog voor het vallen van de avond sterven. Gelukkig is de deur afgesloten, want Rob G besluit zich niet zomaar over te geven. Als een razende beukt hij op de deur in en bedreigt de mensen die op hem stemden. Ze laten hem, want ze weten allemaal dat hij hen niet aan kan, het is voor hem afgelopen. Wanneer hij eindelijk een beetje tot rust komt, wordt hij gepakt. Door een paar man wordt hij tegen de muur gegooit, waarop iedereen zijn bierglazen begint te gooien. Vele raken hem in het gezicht, waarop zijn tanden breken en zijn wangen worden opengereten. Hij zakt in elkaar, maar de inwoners zijn nog niet klaar met hem. Elke barkruk wordt op hem kapotgeslagen, de afgebroken poten worden als knuppels gebruikt. Wanneer men zeker is dat elk bot in zijn arm of been is gebroken, laat men hem alleen achter om te sterven, inclusief de begrafenisondernemer. Diezelfde avond sterft Rob G aan zijn verwondingen.
1599857237_6b6773806a_o.jpg

Controleren jullie dit nog steeds? Goed, morgenochtend weer!
----------
Rob G is dood, hij was Burger
Het is nacht tot 10.00

:roflol: come at me brodders

Pffft, typisch. Djeezus, snap ook totaal niet hoe iedereen hier weer op Rob G begint te stemmen.

Good game allemaal, thnx Kwark voor het organiseren, tot de volgende pot!

Alle 3 tegelijk posten (binnen een paar minuten na elkaar) 10 minuten voor de telling op een burger.

Afgelopen ronde ging mijn stem naar jimbo, vanwege verdachtmaking in de stemronde toen sid eruit vloog.
Nu weet ik het alleen maar zekerder.

jimbooo

• Like
Waarderingen: Lork
Alle 3 tegelijk posten (binnen een paar minuten na elkaar) 10 minuten voor de telling op een burger.

Afgelopen ronde ging mijn stem naar jimbo, vanwege verdachtmaking in de stemronde toen sid eruit vloog.
Nu weet ik het alleen maar zekerder.

jimbooo

Ik ga met jouw mee, aangezien ik bijna niemand meer vertrouw hier, ik stem ..........., kan ik tenminste nog proberen recht te zetten waar ik bij Suicide Sid gefaalt heb.

Laatst bewerkt:
Yup, denk er ook al lang aan, gewoon op Jimbooo moest wss al eerder gebeurd zijn.

door maxia en mijn schijnbeweging is het iets duidelijker geworden, anders was het feedback geworden

Robke kwam iets slechter over :)

Terug
Naar boven