XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Duidelijk treintje Orgineel, tijd om eens een cult te hangen.

Die treintjes komen altijd op gang. Het was hier wel heel erg opvallend, eigenlijk zo opvallend dat ik het bijna niet kan geloven...

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 23:32 ----------

Dafuq you guys? Het is NACHT, stemmen doen we overdag...

Mensen hebben alvast hun stem klaar :P er spelen hier echte emoties kwark :roflol:

Wtf ik dacht dat er geen treinen reden vanavond?

Hoe en waarom zijn die stemmen op G gekomen?

Moet jij weten jij hebt vast ook PM contact gehad met jouw evil budies:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 23:35 ----------

stem vervangen door ......... zal morgen tijdens afgesproken tijdens stemmen gamemaster :D

Dit komt gewoon door de slechte of zelfs niet aanwezige hints van kwark :roflol:.
Ik vind het wel slecht van Rob G dat hij zichzelf zo verdacht heeft gemaakt door zijn onzin argument over max. Nu word ik er nog uitgestemd ook, terwijl rob g zichzelf onnodig extreem verdacht maakt (vind je het gek dat mensen op hem gaan stemmen), nou laat de cults maar winnen dan als jullie alleen maar goeden eruit stemmen :roflol:

Dit komt gewoon door de slechte of zelfs niet aanwezige hints van kwark :roflol:.
Ik vind het wel slecht van Rob G dat hij zichzelf zo verdacht heeft gemaakt door zijn onzin argument over max. Nu word ik er nog uitgestemd ook, terwijl rob g zichzelf onnodig extreem verdacht maakt (vind je het gek dat mensen op hem gaan stemmen), nou laat de cults maar winnen dan als jullie alleen maar goeden eruit stemmen :roflol:

Hij heeft objectief en zeer neutraal gespeeld, hij was zelfs bang dat hij ten prooi zou vallen aan de wolf omdat zijn goedheid op voorhand al driedubbel bevestigd werd, jij moet hangen want jij bent evil :)

Iets waar ik trouwens wel mee zit is het feit dat alle inactieve spelers niet in verhaal zijn voorgekomen. Er was min of meer afgesproken dat deze spelers met verhalen eruit zouden worden geschreven, maar aangezien dat niet is gebeurd heb ik sterk het idee dat die inactieve spelers wel erg belangrijk zijn.

Ik denk dat er nou toch wel personen zijn op wie de stem toch moet gaan vallen, zeg bijv jaap ja

Ik denk dat er nou toch wel personen zijn op wie de stem toch moet gaan vallen, zeg bijv jaap ja

Hij heeft op Sid en op Rob G gestemd waarom ??? moet die stem vervallen als ik vragen mag.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 23:54 ----------

ga nu pitten, tot volgende keer, was zeer interessante 3 uur.

Hij heeft op Sid en op Rob G gestemd waarom ??? moet die stem vervallen als ik vragen mag.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 23:54 ----------

ga nu pitten, tot volgende keer, was zeer interessante 3 uur.

Hij zegt dat er juist op mij gestemd moet worden, can't blame him.

en Dudemeister wil vooral mededelen dat hij ook in de taveerne aanwezig is.
Hier moest ik wel even om lachen ''Dudemeister still active''.

R.I.P Rob G

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.474
Dit komt gewoon door de slechte of zelfs niet aanwezige hints van kwark :roflol:

Vent. Je speelt voor het eerst mee. De meeste spelers doen minimaal voor de 3e keer mee. Ik kan je wel hints gaan geven zoals deze:

Je moeder kan dit lezen!

of deze:

Ga bRood aAn de aaPJes voEren!

Maar iedereen heeft dat in een seconde door omdat dat in alle voorgaande spellen al is gedaan. In alle verhalen zitten minimaal 2 hints, in de meeste zelfs meer. Dat het voor jou te moeilijk is zegt meer iets over jou dan over mijn hints. Daarbij zijn er veel spelers die mij pm'en met mogelijke hints, ik heb van jou nog niets ontvangen. Daarnaast was je enige poging een gigantische faal, omdat je een paar stukken tekst bij elkaar raapte en daar vervolgens een conclusie uit trekt. Kijk eens aan, de samurai is dood!

Laatst bewerkt:
Ik controleer het nog steeds, maar goed, morgen weer een verhaal

:roflol:

WTF wat een ronde. Moest eerlijk gezegd wel hard lachen toen ineens iedereen binnen een minuut op Rob G stemde :roflol:
En hij heeft het er wel een beetje naar gemaakt naar mijn mening, ik uitte een verdenking, maar de reactie van hem vond ik toch een beetje apart. Hij gedroeg zich als een voorbeeldburger, maar dat is juist beetje link omdat je dan aandacht van de draak trekt. Vond ik een beetje verdacht, en toen hij later als revenge dan maar zn pijlen op mij ging richten maakte het eigenlijk nog verdachter..

En dat is ook de reden dat ik toen ik zag dat iedereen voor Rob ging me bij hen aansloot.

Ik had hem echt maar 5 minuten genomineerd gehad en toen mn stem al gewijzigd naar Rob P. Het was meer bedoeld om reacties uit te lokken en G's reactie was om dan maar op mij te stemmen. Dusja sloeg gewoon nergens op en toen begon ik het serieus te wantrouwen.

Als mensen nu willen geloven dat ik cult ben, fine by me ;). Ik weet echt niet meer op wie ik moet stemmen volgende ronde :roflol:

Laatst bewerkt:
Kwark z'n reactie op jimbooo heeft me iig overtuigd dat jimbooo gewoon de minst slimme burger is die er waarschijnlijk rondloopt in dit dorp.

Laatste rondje ging tussen feedback en Rob G.
Ik had er opzettelijk een tie van gemaakt om te kijken wat het opleverde, ik weet dus al voor wie mijn stem is aangezien de inactievelingen er niet uitgeschreven zijn.

RIP Rob g.

Ik heb gisteren mijn stem niet meer van Rop P afgehaald omdat deze toch nu nog maar 2 (geloof ik?) stemmen tegen zich had, en dus uit de gevaren zone was.

Ben nu wel benieuwd wie de Draak vanacht opgegeten heeft.

Vraag me nu wel af wat te doen vandaag.
Misschien dat ik wel mee ga met Dudemeister. (geheel tegen mijn gevoel in, want denk echt dat hij Cultfag, of misschien zelfs de draak is)

Hij is wel ineens heel fanatiek sinds gisteren avond, al moest ik wel smakelijk lachen om de comment van Kwark in het verhaal :)
Maar laat hem maar eens de kar spannen vandaag, kijken wat dat ons brengt.

ik speel niet mee

hey kwark, je doet dat goed jonge! laat je niet van de wijs brengen door mensen die voor hun eerste keer spelen en wenen dat het te moeilijk is...
ik volg zo ook wat mee en de hints in je verhalen zijn goed, maar inderdaad goed verstopt :p
ik had ook voorspeld dat remi cult was en ik verdenk nog wel iemand, maar hier ga ik tegen niemand iets over zeggen, beloofd.

in dit potje valt het wel op dat je met een paar noobs zit--> easy slachtoffer voor de cults waardoor ze elk stemrondje gemakkelijk hun target eruit krijgen
:p

Terug
Naar boven