- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi verhaal weer, Dudemeister had al vrij snel als eerste zijn pijlen op Orgineel gericht als draak. Misschien een idee om op hem te stemmen?

De monnik had wel een hint gekregen over een slechte rol en hij haalde uit het niets origineel erbij als cult/draak terwijl hij niet eens gestemd had op rob g.
ik trek mijn stem op feedback in en stem ook Rob G.
Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.
Volgens het verhaal hoeft er helemaal geen sprake te zijn van een treintje.
Denk dat het verstandig is om dudemeister z'n posts na te lezen....
Ik bedoel je probeert het nou wel heel snel onderuit te hale orgineel.
Max kan geen eens wolfje zijn als ie met de geisha doet terwijl de wolf voorbij loopt
Daarvoor heeft hij het nooit over mij of biobeast gehad.Denk ook dat we dat treintje van gisteren nog eens moeten bekijken. we zitten weer op een volledig ander spoor. Wat zijn de redenen om te denken dat orgineel draak is? Omdat dudemeister het niet voor hem had? Vind dat Jaap ja ook weer snel is met zijn stem. Zegt ook altijd wat.
Dudemeister is Monnik, dus mag iedere dag een naam chekken. Hij vond Orgineel al vanaf het begin af aan verdacht dus lijkt het me logisch dat dat de naam is die hij als eerste bekijkt. Tot het einde toe zegt hij dat Orgineel de draak is dus volgens mij hebben we de draak nu gewoon op een presenteerblaadje en dat mensen hier nogaan twijfelen zegt voor mij ook genoeg.
En wat dan? Ik heb niets te verbergen in mijn posts hoor.