MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Hij heeft alleen wel heel expliciet gezegd, mocht ik eruit gaan hang dan orgineel. Maar dat kan ook een slimme tactiek van de draak zijn geweest om hem verdacht te maken, daarom is het beter lijkt mij om te controleren of dudemeister hem bekeken heeft.

Mooi verhaal weer, Dudemeister had al vrij snel als eerste zijn pijlen op Orgineel gericht als draak. Misschien een idee om op hem te stemmen?

:roflol:
Goed bezig cult..
Dude moest mij gewoon niet, de eerste dag wilde hij mij er al uit hebben.
Alleen maar omdat ik zei dat hij inactief was en niks toevoegde.

De monnik had wel een hint gekregen over een slechte rol en hij haalde uit het niets origineel erbij als cult/draak terwijl hij niet eens gestemd had op rob g.

De monnik had wel een hint gekregen over een slechte rol en hij haalde uit het niets origineel erbij als cult/draak terwijl hij niet eens gestemd had op rob g.

Klopt inderdaad..

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 12:38 ----------

Oke Orgineel

Volgens het verhaal hoeft er helemaal geen sprake te zijn van een treintje.

Denk dat het verstandig is om dudemeister z'n posts na te lezen....
Ik bedoel je probeert het nou wel heel snel onderuit te hale orgineel.

Max kan geen eens wolfje zijn als ie met de geisha doet terwijl de wolf voorbij loopt

Volgens het verhaal hoeft er helemaal geen sprake te zijn van een treintje.

Denk dat het verstandig is om dudemeister z'n posts na te lezen....
Ik bedoel je probeert het nou wel heel snel onderuit te hale orgineel.

Ja wat moet ik anders, is elke dag het zelfde. niemand die het ziet
ik zeg niet dat ze alle drie cults zijn. Maar lees de posts van jaap nog een keer na.
Als je die van dude gaat lezen zal je mijnaam telkens tegen komen idd.

Laatst bewerkt:
Denk ook dat we dat treintje van gisteren nog eens moeten bekijken. we zitten weer op een volledig ander spoor. Wat zijn de redenen om te denken dat orgineel draak is? Omdat dudemeister het niet voor hem had? Vind dat Jaap ja ook weer snel is met zijn stem. Zegt ook altijd wat.

Jimboo, jaap ja, max en daster zijn verdacht imo. Waarbij jimbo het minst verdacht is voor mij.

Kan het verhaal niet echt goed lezen nu maar dat is gewoon op basis van hun spel van gisteren en dat spontane treintje van gisteren.

En hoe zit dat dan met dat treintje dat gister al de stemmen voor jimbooo klaar had nog voordat het dag was?

Denk ook dat we dat treintje van gisteren nog eens moeten bekijken. we zitten weer op een volledig ander spoor. Wat zijn de redenen om te denken dat orgineel draak is? Omdat dudemeister het niet voor hem had? Vind dat Jaap ja ook weer snel is met zijn stem. Zegt ook altijd wat.

Dudemeister is Monnik, dus mag iedere dag een naam chekken. Hij vond Orgineel al vanaf het begin af aan verdacht dus lijkt het me logisch dat dat de naam is die hij als eerste bekijkt. Tot het einde toe zegt hij dat Orgineel de draak is dus volgens mij hebben we de draak nu gewoon op een presenteerblaadje en dat mensen hier nogaan twijfelen zegt voor mij ook genoeg.

Dudemeister is Monnik, dus mag iedere dag een naam chekken. Hij vond Orgineel al vanaf het begin af aan verdacht dus lijkt het me logisch dat dat de naam is die hij als eerste bekijkt. Tot het einde toe zegt hij dat Orgineel de draak is dus volgens mij hebben we de draak nu gewoon op een presenteerblaadje en dat mensen hier nogaan twijfelen zegt voor mij ook genoeg.

Ik hoop echt dat mensen jou posts gaan na lezen.

Volgens mij hoeven de cultisten helemaal niks te doen en doen de burgers het zichzelf aan..
Volgens het verhaal zijn het solitaire dieren waaruit je kunt opmaken dat ze gewoon allemaal op iemand anders stemmen en er dus geen 'culttreintje' is. Anders zou je kunnen zeggen dat jimbooo én rob p dus haast wel cult moeten zijn, anders hadden de cultisten geen reden gehad allemaal naar G te switchen

En ik moet toch wel zeggen dat de leugenaar een sterke rol is, bij de standen die we tot nu toe gehad hebben met sterk verdeelde stemmen heeft hij groot voordeel. Was er gister eigenlijk een tie of vloog Rob G er sowieso uit?

iig even checken op wie dudemeister gestemd heeft gisteren, want hij zou geweten moeten hebben wie een kwade was

Ik zal wel hangen deze ronde, aangezien de rest van de burgers nog geen slimme move hebben gemaakt.

Wat vinden jullie van imba?

Terug
Naar boven