Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Mijn stem gaat voorlopig uit naar Jaap Ja

Gedeeltelijk gebaseerd op deze post:

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Niet.
Je stemde rob g er gister persoonlijk uit.
Je stemde Sid
Je hebt Dude als cult weggezet.

Rob G was inderdaad een gok die ik met meerdere mensen genomen heb, feedback leek me gewoon een inactieve burger en Rob werd met de minuut vager in zijn posts.

De stem op Sid had ik ook nooit bedoeld, ik heb toen heel lang op Remi gestemd zoals je terug kan zien maar uiteindelijk ging het tussen Jimbooo en Sid. Mede door de hint van xavier vond ik de kans groter dat Jimbooo een goede rol had dan Sid dus om geen loze stem te hebben stemde ik op Sid om Jimbooo te beschermen.

Dudemeister heb ik inderdaad als cult weg gezet door zijn vage posts, nu hij monnik blijkt te zijn volg ik exact zijn mening en stem ik dus op jou omdat hij jou als draak aanwees.

Nog meer onduidelijkheden over mij?

Daster gaat nu al naar mij wijzen. Beste mensen we moeten echt dat cultisten treintje eruit fl*kkeren anders komt dit niet meer goed.

Is iedereen dan zo blind of zijn er alleen nog maar cultisten online... DUDEMEISTER DE MONNIK LIGT ERUIT EN WEES ORGINEEL ALS DRAAK AAN. Wake up...

Daster gaat nu al naar mij wijzen. Beste mensen we moeten echt dat cultisten treintje eruit fl*kkeren anders komt dit niet meer goed.
Ik wijs helemaal niet naar jou ???

Ik beredeneer alleen dat ik niet denk dat Rob G er door cultisten is uitgeflikkerd omdat jij er gister al niet al te best voor stond in de stemming.. Enige reden voor cultisten om opeens naar Rob G te switchen zou zijn om jou hachie te redden. Maar ik denk dus Rob G dat gewoon aan zichzelf te danken heeft gehad en dat de cultisten er niks voor hoefden te doen..

Ik wijs helemaal niet naar jou ???

Ik beredeneer alleen dat ik niet denk dat Rob G er door cultisten is uitgeflikkerd omdat jij er gister al niet al te best voor stond in de stemming.. Enige reden voor cultisten om opeens naar Rob G te switchen zou zijn om jou hachie te redden. Maar ik denk dus Rob G dat gewoon aan zichzelf te danken heeft gehad en dat de cultisten er niks voor hoefden te doen..

Jij hebt echt oogkleppen op, Feedback en ik hadden veel meer stemmen dan Rob P...

Pas lop t laatst veranderde iedereen opeens zijn stem, Rob P heeft gelijk gestaan met jimbooo een poosje

Toen de switch naar Rob G plaatsvond was Rob P allang uit de gevarenzone, maar de **** boeit dat nog... De monnik wees Orgineel als draak aan en dat wordt volledig genegeerd nu...

Kijk wat ik vind bij dat groene oog

fc03.deviantart.net/fs44/f/2009/125/1/e/[/url]Dragon_eye_by_TheOrigionalStarus.jpg

kan enorm toeval zijn, als orgineel gestemd wordt en blijkt goed te zijn dan hang ik mezelf op

Toen de switch naar Rob G plaatsvond was Rob P allang uit de gevarenzone, maar de **** boeit dat nog... De monnik wees Orgineel als draak aan en dat wordt volledig genegeerd nu...
Zoals je ziet in de post van dudemeister die ik net citeerde viel jij ook niet echt in zijn smaak....

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Even vast mijn stem: jimbooo

fc03.deviantart.net/fs44/f/2009/125/1/e/[/url]Dragon_eye_by_TheOrigionalStarus.jpg

kan enorm toeval zijn, als orgineel gestemd wordt en blijkt goed te zijn dan hang ik mezelf op

stuur hem op dan weet je iig of het een hint is of niet ;).

Jaap Ja en orgineel staan beiden nu hoog op m'n lijstje.
Gisteren begon ik jaap te vertrouwen maar nu?

Dat IMBA redelijk stil is voor zijn doen bevalt me ook niet.

Waar twijfel je nog aan dan bij mij? En waarom is het voor jou nog niet duidelijk dat Orgineel de draak is?

vind ik een rare manier van spelen die hints doorsturen, tot nu toe nog niet gedaan, voor deze doe ik het wel

Zoek dragon eye original op en je ziet hem staan :P

ik stem: orgineel

vind ik een rare manier van spelen die hints doorsturen, tot nu toe nog niet gedaan, voor deze doe ik het wel

als het echt een hint is en je bent de 1e dan schijn je een item te krijgen ofzo dus als je een item krijgt weet je iig dat de hint echt een hint was.

@JaapJa: onder andere omdat dudemeister je meerdere malen genoemd heeft en ik je daarvoor ook al meerdere malen verdacht vond.

Het is sowieso een grote mind**** voor mij dit rondje. Zit er niet lekker in moet ik toegeven.

Maar weet je wat, mijn instinct is echt ruk dit spelletje dus dan ga ik maar op anderen af een ke er Orgineel.

Zoek dragon eye original op en je ziet hem staan :P

ik stem: orgineel
Kan me niet voorstellen dat dat een hint is... Het plaatje is gewoon gehotlinkt van een andere site, gewoon een image search naar Dragon Eye. Puur toeval imo.

(Daarmee wil ik trouwens niet ontkennen dat orgineel eventueel de draak zou kunnen zijn, alleen deze hint wijst daar iig niet op naar mijn mening)

Jimbooo is voor mij nu ook een grote verdachte nadat hij twee keer de dans ontsprongen is, maar ik volg voorlopig Dudemeisters raad op tenzij het bijna een tie zal worden

Heb dat even gemist. Maar zat die knaap niet stevig uit zijn nek te lullen?

Kan me niet voorstellen dat dat een hint is... Het plaatje is gewoon gehotlinkt van een andere site, gewoon een image search naar Dragon Eye. Puur toeval imo.

(Daarmee wil ik trouwens niet ontkennen dat orgineel eventueel de draak zou kunnen zijn, alleen deze hint wijst daar iig niet op naar mijn mening)

lijkt me ook niet dat het een hint is nee maar laten we dudemeister eens volgen ben toch al helemaal gemind****ed dat hij de heks is.

Terug
Naar boven