AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Van jou had ik al helemaal verwacht dat je wel mee zou gaan op Orgineel. De vorige game was je ook zo van de gokken nemen waar we verder mee komen en nu kruip je in de foetus houding in elkaar. Dudemeister was de MONNIK/HEKS en wees Orgineel aan als draak, meer hints heb je dan toch niet nodig?

Makker, als je nog 1 keer zegt dat dude vanuit zijn hekspower orgi aanwees als draak dan weet ik het zeker en gaat mijn stem naar jou. Want zoals aangetoond is dit compleet fout. GOD hoe erg kun je oogkleppen op hebben...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Pot whey? :p

Maar srs die aanwijzingen via pm is mij even volledig ontgaan. Hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer iemand een hint vindt in mijn verhalen dan wil je dat in principe aangeven. Echter ga je dit natuurlijk niet zomaar doen als die hint bijvoorbeeld over de samurai gaat, want dan riskeer je dat hij later wordt aangevallen. Daarom kun je mij PMen. Als jij inderdaad één van mijn officiele (zelf opzettelijk geplaatste) hints vindt, dan stuur ik een PM naar de winkelier. Hij mag uit drie opties (ingame-cadeaus) kiezen, wat een toevoeging kan zijn aan je spel. Welke hij voor jou kiest is uiteraard afhankelijk van de mate waarin hij jou verdenkt.. Hij Pmt mij terug met de keuze, vervolgens krijg jij je cadeau met eventuele instructies.

Het insturen van hints is trouwens niet alleen voor burgers, ook cultisten kunnen hints vinden en daarvoor geprezen worden.

ALLEEN wanneer iemand een cadeau krijgt, krijgt hij bevestiging van het vinden van de juiste hint. Of hij de juiste conclusies eruit heeft getrokken laat ik tussenbeide. Daarnaast is het dan aan hem om wel of niet openbaar te maken dat hij een cadeau heeft. Zo zou hij immers ook een aantrekkelijker doelwit kunnen worden voor cultisten of draak.

IMBA Cult
Jaap Ja Cult
Jimboo cult
?????? cult

Orgineel Draak, told you soo,

Samenspel van de cults tegen Rob G valt te veel op, tevens vind ik Jaap Ja verdacht omdat hij nu een hele andere speelwijze hanteert dan in game 4, de game waarin hij burger was, dit vind ik zeer verdacht, en laat bij mij bellen rinkelen, ook apart dat Jaap Ja en anderen eerst op mij zeuren dat ik zeer slecht redeneer, dat ik zonder goede argumenten kom, en nu ik hun eens op hun plaats zet sta ik meteen op Jaap Ja zijn hitlist, mensen open je ogen, have faith in me en ram Jaapie eruit

Faalhaas hoop dat Rob G valt en goed blijkt te zijn dan is het duidelijk wie waar staat, conducteur cult trein Jimbooo hadden wij jou er gisteren maar uit, Orgineel ons wolfje zal vanavond ook wel weer moorden :roflol:

Probeer jij mij weer zwart te maken, om jouw eigen hachje te redden, doe ik een keer mijn best is het weer niet goed, kom eens met wat beters dan dit, van de man die mij op het hart drukte beter te redeneren, vind ik dit erg matig en zwak, vind dat jij momenteel niet eens het recht heb om mij te bekritiseren om mijn manier van redeneren, zie je altijd in een conflict, dat wanneer iemand het niet met woorden kan winnen, begint te dreigen met fysiek geweld of de ander zwart probeert te maken, kom op zeg.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:20 ----------

Je vergeet Orgineel srs :eek:

Rob G Zet jou op zijn shitlist, jouw vertrouw ik niet jij bent cult, orgineel is onze wolf :D aan alle goodguys Rob G is goed punt uit, dat hij Maxiamento niet vertrouwt zegt genoeg, daarom verzoek ik jullie ook deze post van Maxi niet serieus te nemen, wacht maar vroeg of laat zullen prestige en faam mij wel toekomen, want ik ben oprecht.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:29 ----------

Noem alleen een voorbeeld waaruit een conflict in kan uitmonden dat jij dit letterlijk neemt snap ik niet ;)

Spreekt toch voor zich, DUDEMEISTER WAS DE MONNIK/HEKS en kijk is wie hij continu als draak aanwijst... Juist ja Orgineel.

Zo, ff wat paginas bijgelezen op een rustiger moment op graspop. Gaat niet erg goed zie ik... Gisteren was het moeilijk om online te komen om mee te stemmen. Vandaag wil ik wel weer een nuttige bijdrage proberen leveren. Als ik het goed begrijp (heb het meeste bijgelezen maar zeker niet alles...) gaat het nu tussen orgineel, jaap en jimbooo?

Zo, ff wat paginas bijgelezen op een rustiger moment op graspop. Gaat niet erg goed zie ik... Gisteren was het moeilijk om online te komen om mee te stemmen. Vandaag wil ik wel weer een nuttige bijdrage proberen leveren. Als ik het goed begrijp (heb het meeste bijgelezen maar zeker niet alles...) gaat het nu tussen orgineel, jaap en jimbooo?
Yep.

En orgineel vind ik ook wel zeker een stem waard nu ik al die posts van dude ff op een rijtje zie...

Ik voel me net Starter20 volgens mij neemt niemand mij meer serieus :roflol:

Ik stem orgineel

orgineel

Lijkt me sterk dat dudemeister ons aan het trollen is. Orgineel hangt vanavond.

Als origineel echt de draak is moeten er dalijk een lading cultjes in actie komen.

Ik breng ook alvast een stem uit, gezien ik niet zeker weet of ik vandaag nog in de gelegenheid kom om nog te checken.
Moet naar fokking Terneuzen voor een strongman wedstrijdje.
(ja als een prof hotelletje om de wedstrijddag niet vermoeid aan te komen :p)

Ik twijfel erg tussen Orgineel en Jimbooooooo.

Ik hou het even bij Origineel, als ode aan Dudemeister die ik de gehele game zwart gemaakt heb.

Ik stem orgineel[\B] en hoop dat dudemeister ons een goeie hint gaf. hii benoemde maxi en mij ook als draak dus ben niet zeker van de hint op orgineel

Yep.

En orgineel vind ik ook wel zeker een stem waard nu ik al die posts van dude ff op een rijtje zie...

Lees eens de posts van jaap trg srs.
Hij krijgt nu alles tegen mij om een paar posts van jaap. Dude heeft ook meerdere keren gepost dat jaap evil is.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 15:34 ----------

Gaat nergens meer over dit..
Stem maar op mij, dan is het tenminste snel afgelopen. Wordt toch niks met al die burger stemmers hier
De cults en wolf zijn al bijna in meerderheid.

ik weet alleen dat Rob G goed was

.............. evil is

.............. goed is, was wel interessant potje, had dit ook zien aankomen mijn dood. :P

de namen die ik door mijn Monk powers heb gehaald zijn vrij random geweest.

Echt moeilijk dit, ik twijfel tussen jimbooo en orgineel. Heb het gevoel dat jimbooo de dans al 2 keer ontsprongen is. Die hints van draken op orgineel kloppen gewoon niet volgens mij, denk echt niet dat hij de draak is. Het is ook weer allemaal broscience die gevolgd wordt, heb nu even tijd ik ga het verhaaltje nog eens doorspitten.

ik verander mijn stem naar Jaap Ja dit is een van de mensen die dudemeister zeker als evil verdacht en ik heb zelf ook heel vaak over hem getwijfeld.
Zoals bio al aangaf dudemeister noemde 3 mensen als draak voor z'n dood dus het is gewoon niet genoeg zekerheid helaas.

Ik stem ook jaap ja. Hij heeft Sid en Rob G vermoord.
Dude had duidelijk ook iets tegen hem.

Ik denk dat dude het in mij geval kwalijk nam dat ik meerdere keren heb gezegd dat hij niet actief was en geen toevoeging tot de game.

Ongetwijfeld is Jaap Ja een cult, maar ik denk niet de wolf.. Orgineel zou het best kunnen zijn, gebaseerd op de sterke hints van dudemeister.

Nu roept Dudemeister vanuit zn graf opeens dat hij maar wat random zat te lullen :rolleyes:

Terug
Naar boven