AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

In een eerder verhaal stond ook dat de monnik wist wie een kwade was..

Dus voor mij is dudemeisters mening belangrijk!

In een eerder verhaal stond ook dat de monnik wist wie een kwade was..

Dus voor mij is dudemeisters mening belangrijk!

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.

Deze post wijst DUIDELIJK aan dat hij vanuit zijn heks powers helemaal niet wist wie de wolf/draak is, anders had hij nooit deze post gemaakt. Verder maken zijn zwakke argumentaties een verwarde indruk op mij.

Blijft wel dat hij een good guy is, dus we kunnen evt. kijken wie dude graag wilde pakken en van daaruit oordelen, maar ik vind dit gewoon te zwak bewijs tegen orgi imo. Niet dat ik hem wil beschermen, maar er staan mensen hoger op mijn verdachtenlijstje... jimboo bijv.

oor de tweede nacht op rij is ook de monnik wakker. Urenlang zit hij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Zijn gebed wordt gehoord en deze keer is het raak. Hij heeft de kwade geest gezien van een inwoner.

uit het verhaal dag 2

Deze post wijst DUIDELIJK aan dat hij vanuit zijn heks powers helemaal niet wist wie de wolf/draak is, anders had hij nooit deze post gemaakt. Verder maken zijn zwakke argumentaties een verwarde indruk op mij.

Blijft wel dat hij een good guy is, dus we kunnen evt. kijken wie dude graag wilde pakken en van daaruit oordelen, maar ik vind dit gewoon te zwak bewijs tegen orgi imo. Niet dat ik hem wil beschermen, maar er staan mensen hoger op mijn verdachtenlijstje... jimboo bijv.

heeft dudemeister eigenlijk op jimbooo gestemd vorig rondje? Denk namelijk wel dat hij jimbooo gechecked heeft (zou wel logisch zijn imo).

heeft dudemeister eigenlijk op jimbooo gestemd vorig rondje? Denk namelijk wel dat hij jimbooo gechecked heeft (zou wel logisch zijn imo).

Het lijkt me dat de wolf iets meer low profile houdt dan wat jimmy tot nu toe liet zien (loopt al enkele rondes spaans in de gaten). Denk dus een gewone cultist. Maar ook die willen we eruitknallen.

Laten we anders even die hint van lork opwachten. Die verdenking tegen orgineel als draak is inderdaad niet substantieel als hij nog beweert dat ook ik of biobeast het zouden kunnen zijn. Dat zegt imo dat hij het gewoon niet wist.

Het lijkt me dat de wolf iets meer low profile houdt dan wat jimmy tot nu toe liet zien (loopt al enkele rondes spaans in de gaten). Denk dus een gewone cultist. Maar ook die willen we eruitknallen.

Orgineel houdt al de hele game een low profile... En wordt continu door Dudemeister de MONNIK genoemd als de draak... Hoe kan je dat nu negeren.

Orgineel houdt al de hele game een low profile... En wordt continu door Dudemeister de MONNIK genoemd als de draak... Hoe kan je dat nu negeren.

Check de post van dudemeister dan die ik quoote. Die zou hij NOOIT maken als hij wist vanuit zijn hekspower dat orgi draak was. Is geen bewijs dat orgi NIET draak is, maar ook niet dat hij WEL draak is. En zogezegd zijn er verdachtere personen. Jij moet sowieso even rustig blijven jaap, sinds die treinswitchactie van gisteren hecht ik niet teveel waarde aan jouw woorden.

Hmm apart, waarom maakt hij dan die post zoals we hierboven zagen?
Ik denk inderdaad niet dat hij gelijk al een hint over de draak kreeg, vermoed eerder dat hij er een over een cultist kreeg zo in het begin van het spel.

Maar waarom hij gelijk allemaal draken aan gaat wijzen snap ik ook niet echt inderdaad...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.554
vind ik een rare manier van spelen die hints doorsturen, tot nu toe nog niet gedaan, voor deze doe ik het wel

Is om ervoor te zorgen dat mensen wat meer op zoek gaan naar hints ipv alleen beschuldigen. Omdat het niet logisch is hints openbaar te maken die bijv naar de samurai, geisha of monnik wijzen heb ik het zo opgelost. Daarnaast kun je mooie prijzen winnen!:p

Pot whey? :p

Maar srs die aanwijzingen via pm is mij even volledig ontgaan. Hoe gaat dit in zijn werk?

Check de post van dudemeister dan die ik quoote. Die zou hij NOOIT maken als hij wist vanuit zijn hekspower dat orgi draak was. Is geen bewijs dat orgi NIET draak is, maar ook niet dat hij WEL draak is. En zogezegd zijn er verdachtere personen. Jij moet sowieso even rustig blijven jaap, sinds die treinswitchactie van gisteren hecht ik niet teveel waarde aan jouw woorden.

Als je mij niet vertrouwd moet je op mij stemmen... Maar ik denk niet dat je mijn bloed aan je handen wil hebben.

Als je mij niet vertrouwd moet je op mij stemmen... Maar ik denk niet dat je mijn bloed aan je handen wil hebben.

Ik vind je best verdacht, maar jimboo staat er ver boven. Vond het een vreemde actie gister, maar ik ben niet 100% zeker dat je cult bent, omdat er soms ook burgers onbedoeld mee worden gezogen in een treintje.

Ik denk inderdaad niet dat hij gelijk al een hint over de draak kreeg, vermoed eerder dat hij er een over een cultist kreeg zo in het begin van het spel.

Maar waarom hij gelijk allemaal draken aan gaat wijzen snap ik ook niet echt inderdaad...

Er worden idd gewoon geen hints gegeven richting de draak zo vroeg in het spel normaal. Vorige keer dachten we dat ook met die R en dat was totaal geen hint. Ik vertrouw Jaap Ja/Jimbooo toch een beetje minder dan orgineel. Jaap is er ook weer snel bij om alles op orgineel te schuiven terwijl we gisteren naar mijn mening dat culttreintje gingen hangen, dat gebeurt nu dus weer totaal niet.

Er worden idd gewoon geen hints gegeven richting de draak zo vroeg in het spel normaal. Vorige keer dachten we dat ook met die R en dat was totaal geen hint. Ik vertrouw Jaap Ja/Jimbooo toch een beetje minder dan orgineel. Jaap is er ook weer snel bij om alles op orgineel te schuiven terwijl we gisteren naar mijn mening dat culttreintje gingen hangen, dat gebeurt nu dus weer totaal niet.

Van jou had ik al helemaal verwacht dat je wel mee zou gaan op Orgineel. De vorige game was je ook zo van de gokken nemen waar we verder mee komen en nu kruip je in de foetus houding in elkaar. Dudemeister was de MONNIK/HEKS en wees Orgineel aan als draak, meer hints heb je dan toch niet nodig?

Van jou had ik al helemaal verwacht dat je wel mee zou gaan op Orgineel. De vorige game was je ook zo van de gokken nemen waar we verder mee komen en nu kruip je in de foetus houding in elkaar. Dudemeister was de MONNIK/HEKS en wees Orgineel aan als draak, meer hints heb je dan toch niet nodig?

Je hebt gelijk daarin, maar de vorige keer hebben we eigenlijk gewoon geluk gehad. Er zijn geen hints gegeven in het spel over de draak en dude heeft het over orgineel/maxi en biobeast. Hij beschuldigt ze alledrie ervan om draak of iets dergelijks te zijn maar als heks kan je enkel een ja of nee krijgen over de draak. Vind ook niet echt duidelijk een post waarin hij echt duidelijk hint dat orgineel de draak is.

Denk er liever gewoon wat langer over na en ik zoek ook veel liever hints in de verhalen. Daster heeft er volgens mij wel een goeie kijk op. Maar again ik wacht gewoon af, het is nog een lange dag. Misschien komt er nog een hint. Je vermoeden op orgineel kan goed zijn maar ik hoor liever nog wat argumenten en vooral hints.

Terug
Naar boven