MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Beetje lame maar ik denk niet dat we maxia moeten volgen omdat:

Remi was cult? ja, waar woonde hij? paar deuren verderop, dus 2,3,4 deuren ofzo. (5culten waren er als ik het begrepen heb)

In begin dag 3 verliest de draak de concentratie door de gillende geisha, die vlak naast de deur vd draak woont.. bij maxia.

De draak ging opzoek naar enkele dorpsbewoners om hen te hypnotiseren.. lijkt me niet dat hij ze heel ver ging zoeken.

is maar een redenering.. :)

90% zeker voor jaap, dat jij goed bent weet ik wel zeker. Als dudemeister niet naar orgineel wijst dan benoem ik hem ook tot slechte speler ooit.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:30 ----------

Als jaap slecht is wel ja, maar dat is ie niet :rolleyes:

Sowieso hoe dudemeister begon. Dudemeister still active. Dudemeister is in. Bovendien heeft hij jou beschuldigd na mij, biobeast en orgineel. Imo heeft hij gewoon geen idee waar hij het over heeft.

90% zeker voor jaap, dat jij goed bent weet ik wel zeker. Als dudemeister niet naar orgineel wijst dan benoem ik hem ook tot slechte speler ooit.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:30 ----------

Als jaap slecht is wel ja, maar dat is ie niet :rolleyes:

Het is ook 90% dat jij al 2keer mazzel hebt gehad ten kosten van een goede

Remi was cult? ja, waar woonde hij? paar deuren verderop, dus 2,3,4 deuren ofzo. (5culten waren er als ik het begrepen heb)

In begin dag 3 verliest de draak de concentratie door de gillende geisha, die vlak naast de deur vd draak woont.. bij maxia.

De draak ging opzoek naar enkele dorpsbewoners om hen te hypnotiseren.. lijkt me niet dat hij ze heel ver ging zoeken.

? vraag het aan kwark als hints zou ik zeggen. Heb niks te verbergen.

mijn naam is trouwens sowieso in ieder verhaal vernoemd tot nu toe.

ja vandaar dat ik 1 van de eerste (direct na sid) en ook de enige was zonder dat ik of wie dan ook die slecht was bedreigd werd? Wat een redernatie.

sure, ik zeg gewoon dat we jou niet mogen volgen.

Of juist wel, want voor hetzelfde geld ben je de leugenaar. Dat is het klote aan die rol

verhaal:
Het is de derde nacht waarin de draak gaat toeslaan en omdat de samurai deze nacht niemand kan beschermen liggen de meeste inwoners wakker. De cultisten echter niet, zij hebben voldoende vertrouwen in de draak. Ook de geisha en maxiamento zijn wakker en voorzien de buurt van genoeg geschreeuw. Niemand stoort zich aan hen, het is de gedachte aan de draak die hen wakker houdt.

cultisten slapen en geisha + maxiamento niet

verhaal:
Het is de derde nacht waarin de draak gaat toeslaan en omdat de samurai deze nacht niemand kan beschermen liggen de meeste inwoners wakker. De cultisten echter niet, zij hebben voldoende vertrouwen in de draak. Ook de geisha en maxiamento zijn wakker en voorzien de buurt van genoeg geschreeuw. Niemand stoort zich aan hen, het is de gedachte aan de draak die hen wakker houdt.

ook waar, maar als de geisha ergens anders was geweest.. tsja ik weet het niet. Ik probeer voor mezelf de puzzel te maken

Is goed kerel, we zullen jouw volgen omdat je zo'n overduidelijke good guy bent geweest in dit potje en überhaupt iets van waarde hebt bijgedragen voor de burgers :rolleyes:

idem bish :roflol:

Tja dat probeer je inderdaad, zolang die maar in mijn nadeel is of niet? :rolleyes:

ik zie alleen wat er staat, ik woon alleszinds niet naast of dichtbij de draak

edit: ben nu ga trainen, omdat ik denk dat je toch wisselt van stem ga ik op orgineel stemmen

Je ziet wat er staat en draait dat vervolgens op zo'n manier dat ik volgens jou een badguy moet zijn terwijl er dus hints zijn geweest over dat ik een goede rol heb. Weet je wat ik denk? Dat je zelf misschien gewoon evil bent en dat jij je buiten de stemming hebt gehouden en nu een sterke goede speler probeert zwart te maken zodat ik morgen verdacht kan worden maar jammer genoeg is je poging gefaald en ik zal je in de gaten gaan houden.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:52 ----------

edit: ben nu ga trainen, omdat ik denk dat je toch wisselt van stem ga ik op orgineel stemmen

lol oke bij deze als orgineel een good guy is weet ik je te vinden ;)

Boys, vandaag weinig tijd gehad. Heb net een groot deel gelezen.

Ben tot de conclusie gekomen dat ik op jaap ja stem

Jaap ja > Orgineel
Maxiamento > Orgineel
Jimbooo > Orgineel
Luc M > Orgineel
Roth > Orgineel
IMBAatwork > Orgineel
Biobeast > Orgineel
Lork > Orgineel

Daster > Jaap ja
Thielen > Jaap ja
Orgineel > Jaap ja
Markrot > Jaap ja
Woopy > Jaap ja
Bearelle > Jaap ja
Arnodsi > jaap ja

verhaal:

Die hint heb ik ook gevonden en direct naar Kwark toe gestuurd. Uit de hint leek voor mij duidelijk dat maxiamento een goede rol had maar ik heb nooit een bevestiging gehad of het goed was. Dus ik hou mijn twijfels voorlopig bij Maxi... Mocht ik vanavond hangen hang dan in iedergeval Orgineel en Markrot op.

Die hint heb ik ook gevonden en direct naar Kwark toe gestuurd. Uit de hint leek voor mij duidelijk dat maxiamento een goede rol had maar ik heb nooit een bevestiging gehad of het goed was. Dus ik hou mijn twijfels voorlopig bij Maxi... Mocht ik vanavond hangen hang dan in iedergeval Orgineel en Markrot op.

Het ene moment heb je twijfels op mij en het andere moment vertrouw je mij. Het valt me op nadat ik die argumenten van je weerlegt heb die dus kant nog wal raken ik in ene weer verdacht ben. Ik ga denk maar op jou stemmen en wil nu wel eens zien wat je rol is. Ik had gister op je gestemd en dat kan ik maar beter doorzetten, gister deed ik dat niet en toen kwam er in eens een stormloop op rob G, hier zal vast iets achter gezeten hebben Jaap ja

Daar mag je wel op rekenen idd. Als je goed blijkt te zijn dan moet Orgie er morgen gewoon aan, geen discussie.

Terug
Naar boven