MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Mooi om te zien dat er een paar zijn gaan nadenken.
Zal er nog wel steeds uit liggen aangezien de leugenaar er ook nog is.
Maar dan weten jullie tenminste waar jullie het zoeken moeten.
Denk dat we nog wel kans maken!
Als ik dan toch doodga is het tenminste voor een goed doel geweest.

feedback
xavier
peerebaum
rob p

hebben niet gestemd, correct?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Sorry jongens voor de korte post, morgenochtend nog zo één en dan morgenavond een uber-epic-alle-inactieven-gaan-dood-post (@Peerebaum, Xavier63 en Feedback: morgen laatste kans om weer actief mee te gaan doen, anders ben je morgenavond dood!)

----------
Jaap Ja is dood, hij was dorpsoudste.
Het is nacht tot morgen hééél vroeg (thanks draak en geisha voor het tijdige PM'en!)

• Like
Waarderingen: Lork
gore kl***zak maxia

Potverdomme

wtf ik dacht echt dat ik de lul was.
Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen 2 goede tegen elkaar uit te spelen??
nu eens gaan nadenken wie nou wel cult is.
Maar ik zal wel hangen, kan ik best begrijpen natuurlijk, maar hoop oprecht dat jullie blijven nadenken.

• Like
Zoals ik al zei, t gaat namelijk precies hetzelfde als vorig potje maar toen was ik cultist. Als niemand meer afwijkt van de planning op orgineel is t goed

het is leuk geweest, ik graaf men graf nu maar al, dan hoeven jullie dit niet meer te doen

meh..

Jullie zijn allemaal homo's ga maar een gangbang houden bij de geisha thuis

• Like
Zoals ik al zei, t gaat namelijk precies hetzelfde als vorig potje maar toen was ik cultist. Als niemand meer afwijkt van de planning op orgineel is t goed

Uhu! Wat een blow weer, dorpsoudste. Vind het persoonlijk wel niet zo slim gespeeld van Jaap maar goed we gaan nu gewoon zijn raad opvolgen.

Met die inactieve burgers erbij hebben we wss niet eens meer genoeg mensen

Als het al burges zijn.. De vorige keer was het ook best slim om lekker niet actief de burgers elkaar te laten uitmoorden. Maar ik denk ook dat het deze keer eerder burgers zijn. Anyway morgen goed kijken of er mensen nog echt tegenin gaan en dan kunnen we normaal toch mooi de cults eruit filteren.. Het is nog niet gedaan.

Dorpsoudste wtf :eek::eek:

Dan heeft jaap het spelletje wel heel vreemd gespeeld, door info op die manier te verdraaien en ook niet handig hoe hij werd meegezogen in de cult trein actie van gisteren.

Nu vind ik jimboo eigenlijk minder verdacht geworden hierdoor, want deze 2 leken elkaar te helpen, en als jimboo cult was, had hij jaap erbij genaaid (of dit is een dekactie??). Wel lastig, want nu is het gelijk een stuk complexer geworden, wie te verdenken...

Even zien hoe de nacht loopt en dan even info vergaren.

Ik herinner me dat je toen nogal onder de radar opereerde... :rolleyes:
Just saying :p

Jaap ja gaat dood dus?

Nee heb weer niet gestemd, was reizen met de auto en mijn telefoon was leeg.

Bedankt voor het spel Kwark, het waren mooie verhalen er heeft zeker veel tijd in gezeten.

Succes aan de rest, ging er dan trouwens bij post 1707 van mij bij niemand een lichtje branden? Respect my authority > z1000 burgemeester...

Terug
Naar boven