- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Heren,
ik heb vanavond een afspraak staan waarvan ik verwacht dat deze uitloopt. Omdat ik morgenochtend vroeg al ga trainen voor de Nijmeegse vierdaagse (4x 50km met 12,5kg op de rug) heb ik een alternatief.
Het stemmen gaat vandaag gewoon door. Graag ontvang ik voor 23.00u vanavond bericht van de draak en de geisha over hun beslissing. Ik zal het stemmen, het moorden van de draak en het wegschrijven van inactieven dan in 1 verhaal plempen.
Morgen gewoon weer stemmen, dan ben ik als het goed is bijtijds terug om een mooi lang verhaal neer te zetten. Gaat iedereen hiermee akkoord? Zo, nee dan heb je pech.
T is helaas niet anders, tenzij jullie met een ander alternatief komen.
Het is niet anders.
Als ze mij eruit stemmen is het jammer dat ze niet kunnen zien dat ik goed ben.
Is toch zo goed als voorbij ze blijven de burgers eruit stemmen. Of alle actieve zijn nu alleen nog maar cults...

hoe kan je zo zeker zijn dat orgineel de draak is? Vind hem wel enigsinds verdacht reageren maar je hele basispunt op dat orgineel de draak is, klopt toch niet? Want dudemeister heeft zelf toegegeven dat hij orgineel niet gecheckt heeft? Heb het net terug gelezen. Waarom negeer je dat feit? Is die hint van lork nou al eens goedgekeurd btw? De keuzes die tot nu toe staan zijn imo niet echt gefundeerd. Er hier iets niet in de haak.
hij zei toch op de laatste avond voor hij dood ging dat ik, biobeast en orgineel mogelijk draak waren? Dan weet hij toch gewoon niet? Dan heeft hij het toch niet gecontroleerd? Want wat heeft het voor zin om dan mij en biobeast nog als draak te bestempelen. Wat dit betreft maak je toch wel een ernstige denkfout hoor. Of snap je dat niet?
?