AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

Heren,
ik heb vanavond een afspraak staan waarvan ik verwacht dat deze uitloopt. Omdat ik morgenochtend vroeg al ga trainen voor de Nijmeegse vierdaagse (4x 50km met 12,5kg op de rug) heb ik een alternatief.

Het stemmen gaat vandaag gewoon door. Graag ontvang ik voor 23.00u vanavond bericht van de draak en de geisha over hun beslissing. Ik zal het stemmen, het moorden van de draak en het wegschrijven van inactieven dan in 1 verhaal plempen.

Morgen gewoon weer stemmen, dan ben ik als het goed is bijtijds terug om een mooi lang verhaal neer te zetten. Gaat iedereen hiermee akkoord? Zo, nee dan heb je pech.
T is helaas niet anders, tenzij jullie met een ander alternatief komen.

Het is niet anders.
Als ze mij eruit stemmen is het jammer dat ze niet kunnen zien dat ik goed ben.
Is toch zo goed als voorbij ze blijven de burgers eruit stemmen. Of alle actieve zijn nu alleen nog maar cults...

Enig alternatief zou zijn de dag 2 dagen te laten duren. (dus stemming uitstellen tot morgenavond 22u)

Maakt mij niet uit, want ik ben ook zodalijk weg tot morgenavond laat... Maar hoe nu opgelost vind ik ook prima

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Ik kan iig wachten tot morgenochtend met posten. Of vanavond snel een berichtje n.a.v. de stemmen. Morgen snel n.a.v. de draak. En dan morgenavond een huge-ass mother****ing post.

Ik kan iig wachten tot morgenochtend met posten. Of vanavond snel een berichtje n.a.v. de stemmen. Morgen snel n.a.v. de draak. En dan morgenavond een huge-ass mother****ing post.

Wel graag een berichtje na het stemmen om 10 uur dat is mogelijk ook van invloed op de nacht.

Waarom niet gewoon alles in 1 verhaal vanavond? Moeten we al niet wachten tot morgenvroeg om de wolf zijn kill te weten..

Ik zou dat doen ja, de uitkomst van de stemming en de draak is vrij belangrijk dus gwn kort berichtje voor de 2 die eruit liggen vind ik het beste.

Tussenstandje

Jaap ja > Orgineel
Maxiamento > Orgineel
Jimbooo > Orgineel
Luc M > Orgineel
Roth > Orgineel
IMBAatwork > Orgineel

Daster > Jaap ja
Thielen > Jaap ja
Orgineel > Jaap ja
Markrot > Jaap ja

Wel graag een berichtje na het stemmen om 10 uur dat is mogelijk ook van invloed op de nacht.

wtf man??? hoe kan je zo zeker zijn dat orgineel de draak is? Vind hem wel enigsinds verdacht reageren maar je hele basispunt op dat orgineel de draak is, klopt toch niet? Want dudemeister heeft zelf toegegeven dat hij orgineel niet gecheckt heeft? Heb het net terug gelezen. Waarom negeer je dat feit? Is die hint van lork nou al eens goedgekeurd btw? De keuzes die tot nu toe staan zijn imo niet echt gefundeerd. Er hier iets niet in de haak.

wtf man??? hoe kan je zo zeker zijn dat orgineel de draak is? Vind hem wel enigsinds verdacht reageren maar je hele basispunt op dat orgineel de draak is, klopt toch niet? Want dudemeister heeft zelf toegegeven dat hij orgineel niet gecheckt heeft? Heb het net terug gelezen. Waarom negeer je dat feit? Is die hint van lork nou al eens goedgekeurd btw? De keuzes die tot nu toe staan zijn imo niet echt gefundeerd. Er hier iets niet in de haak.

Zijn Post na zijn dood in dit topic maakt het er inderdaad niet veel duidelijker op maar hij zegt nergens dat hij Orgineel niet gechekt heeft. Hij heeft wel tot het einde vol gehouden dat Orgineel de draak is, lees maar terug. Mocht hij dat dus gelogen hebben is het wel gewoon echt de grootste r*tard in de weerwolf game geschiedenis imo.

ik weet alleen dat Rob G goed was

.............. evil is

.............. goed is, was wel interessant potje, had dit ook zien aankomen mijn dood. :P

de namen die ik door mijn Monk powers heb gehaald zijn vrij random geweest.

must not respond want to type soo bad aaah.........

Zijn Post na zijn dood in dit topic maakt het er inderdaad niet veel duidelijker op maar hij zegt nergens dat hij Orgineel niet gechekt heeft. Hij heeft wel tot het einde vol gehouden dat Orgineel de draak is, lees maar terug. Mocht hij dat dus gelogen hebben is het wel gewoon echt de grootste r*tard in de weerwolf game geschiedenis imo.

Hij heeft ook gezegd dat jij evil bent!!!!
Echt srs als jij geen cult bent, ben je echt de grootste r*tard ooit..

Hij heeft ook gezegd dat jij evil bent!!!!
Echt srs als jij geen cult bent, ben je echt de grootste r*tard ooit..

Haha ga toch weg man, ik viel continu Dudemeister lastig met negatieve posts over hem vandaar dat hij mij terug beschuldigde. Als je mijn beslissingen met de argumenten ervan terug leest zie je dat ik gewoon continu goed gehandeld heb in het belang van de burgers. Maarja vanavond zal hoe dan ook de waarheid boven tafel komen.

Dude? :p hij zei toch op de laatste avond voor hij dood ging dat ik, biobeast en orgineel mogelijk draak waren? Dan weet hij toch gewoon niet? Dan heeft hij het toch niet gecontroleerd? Want wat heeft het voor zin om dan mij en biobeast nog als draak te bestempelen. Wat dit betreft maak je toch wel een ernstige denkfout hoor. Of snap je dat niet?

Haha ga toch weg man, ik viel continu Dudemeister lastig met negatieve posts over hem vandaar dat hij mij terug beschuldigde. Als je mijn beslissingen met de argumenten ervan terug leest zie je dat ik gewoon continu goed gehandeld heb in het belang van de burgers. Maarja vanavond zal hoe dan ook de waarheid boven tafel komen.

WTF man nu ga je mijn argumenten over waarom dude mij als evil neerzetten gebruiken. Wat ben je doorzichtig. Echt hoop dat de rest het ziet.

kan ik ook een temporary topic ban krijgen totdat de game over is :D ?

Ik ga het even voor je opzoeken man waarom het niet klopt wat je zegt. Dan zet ik het in een rijtje waarom orgineel naar mijn mening in ieder geval niet door dudemeister als draak gezien kan zijn. Ben nog wel erg benieuwd naar die hint van lork want daar hoor ik niks meer over en dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje vreemd/typisch

Ik ga het even voor je opzoeken man waarom het niet klopt wat je zegt. Dan zet ik het in een rijtje waarom orgineel naar mijn mening in ieder geval niet door dudemeister als draak gezien kan zijn. Ben nog wel erg benieuwd naar die hint van lork want daar hoor ik niks meer over en dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje vreemd/typisch

Ik snap je wel maar neem dan alle posts van dudemeister erbij, ipv alleen die post. Bovendien heb ik het volgens mij al tegen meerdere mensen uit moeten leggen wat ook terug te lezen is.

Als orgineel goed blijkt te zijn zet ik je sowieso op mijn ignore list.

Je baseert je op dat zinnetje van dude waar hij er 3 als draak aanduidt? Waarom dan richting orgineel als ze alle3 even verdacht zijn. Je zit volgens mij in de goeie richting maar ik snap niet zo goed waarom je er orgineel dan uitpikt, de andere 2 zijn dan even verdacht, als ik jouw redenering volg.

Terug
Naar boven