XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik weet het ook niet meer boys.

:roflol: Er zijn meerdere kampen hier dan alleen maar goed vs evil.

Je baseert je op dat zinnetje van dude waar hij er 3 als draak aanduidt? Waarom dan richting orgineel als ze alle3 even verdacht zijn. Je zit volgens mij in de goeie richting maar ik snap niet zo goed waarom je er orgineel dan uitpikt, de andere 2 zijn dan even verdacht, als ik jouw redenering volg.

Ik heb je al uitgebreid antwoord gegeven met 5 of 6 quote's van dudemeister waarin hij Orgineel als draak aanwijst. Volgens mij doe je gewoon alsof je dat niet gezien hebt en ben je gewoon cultist. Maar what ever er zijn genoeg pagina's waar alles op staat. Als je geen Orgineel wil stemmen dan stem je toch lekker op mij. Als ik er vanavond uitvlieg is ook alles een stuk duidelijker en zul jij je eigen wel voor je kop slaan mocht je goed zijn.

Ik heb ook orgineel gestemd maar waarschijnlijk niet dikgedrukt, orgineel.

Ik heb je al uitgebreid antwoord gegeven met 5 of 6 quote's van dudemeister waarin hij Orgineel als draak aanwijst. Volgens mij doe je gewoon alsof je dat niet gezien hebt en ben je gewoon cultist. Maar what ever er zijn genoeg pagina's waar alles op staat. Als je geen Orgineel wil stemmen dan stem je toch lekker op mij. Als ik er vanavond uitvlieg is ook alles een stuk duidelijker en zul jij je eigen wel voor je kop slaan mocht je goed zijn.

Zal een stukje gaan teruglezen dan. Heb niet veel zin om op jouw te stemmen eerlijk gezegd. Ik herken er mezelf ook wel in, als je gewoon echt van iets overtuigd bent is er veel kans dat je eerder goed bent. Ook al zie jij mij blijkbaar als cult.

Edit : snap wat je bedoelt de verwijzingen van dude naar Orgi. Echter als je dudemeister zijn dodenpost erbij pakt dan is er meer kans dat hij cult is dan draak. Maargoed het is sowieso beiden mooi meegenomen. Je zal wss toch je zin krijgen en dan zien we wel of je erop zat of niet. Ik ga wel nog even kijken wat de andere burgers nog van plan zijn.

Ik ga met jouw mee, aangezien ik bijna niemand meer vertrouw hier, ik stem ..........., kan ik tenminste nog proberen recht te zetten waar ik bij Suicide Sid gefaalt heb.

Moet jij weten jij hebt vast ook PM contact gehad met jouw evil budies:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 23:35 ----------

stem vervangen door ......... zal morgen tijdens afgesproken tijdens stemmen gamemaster :D

Hier is het eerste bewijs bro, je maakt me wel ontzettend moeilijk...
Geef me ook even de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Ik snap je wel maar neem dan alle posts van dudemeister erbij, ipv alleen die post. Bovendien heb ik het volgens mij al tegen meerdere mensen uit moeten leggen wat ook terug te lezen is.

Die post die ik gequote heb stond eerst een stem richting jimboo in. Dat heeft hij in puntjes veranderd (zegt hij tevens ook in ze volgende post) omdat hij zich er verder niet meer mee wou bemoeien maar als je de volgende pagina ziet zie je dat kwarkvarken die posts aanhaalt en dat dudemeister met markrot meegaat en op jimbooo stemt. (volgende pagina 73 en 74)

(1ste bewijs, waarom zou dudemeister vlak voor zijn dood jimbooo stemmen als hij ervan overtuigd was dat orgineel de draak is)

Vervolgens even later op pagina 74 zegt dudemeister dit tegen jimbooo kijk het maar na zou ik zeggen.

Hij heeft objectief en zeer neutraal gespeeld, hij was zelfs bang dat hij ten prooi zou vallen aan de wolf omdat zijn goedheid op voorhand al driedubbel bevestigd werd, jij moet hangen want jij bent evil :)

En dan om af te sluiten dit bericht wat hij al VOOR zijn stem op jimbooo had gepost op pagina 72 waar hij zegt dat ik, biobeast en orgineel de draak zijn. Dus ik wil best met je meegaan maar je hele redenering is op niets gebaseerd ??? Bovendien stemt hij op jimbooo nog na de verdachtmaking van mij , biobeast en orgineel als wolf. Dus ik snap er helemaal niks meer van.

Als ik vanavond word geroosterd is Max wss wolfje, anders orgineel/biobeast.

ik weet niet meer of ik nou goed of fout aan het stemmen ben, **** this round.

Nog geen PM gehad ivm de hint.

Kan zijn dat winkelier niet online is, of hoogstwaarschijnlijk de hint verkeerd is

Nog geen PM gehad ivm de hint.

Kan zijn dat winkelier niet online is, of hoogstwaarschijnlijk de hint verkeerd is

Ik denk dat laatste. Check mijn post eens. Die hele verdachtmaking op orgineel van vandaag is op niets gebaseerd imo. Al vond ik die hint erg goed gevonden. Ik wil hem in principe nog best hangen om te zien of hij de draak is maar het bewijs hiervoor is er dus eigenlijk niet. Ik heb dus wel op hem gestemd maar wil er dus later niet op aangekeken worden mocht hij een good guy zijn.

Ik denk dat laatste. Check mijn post eens. Die hele verdachtmaking op orgineel van vandaag is op niets gebaseerd imo. Al vond ik die hint erg goed gevonden. Ik wil hem in principe nog best hangen om te zien of hij de draak is maar het bewijs hiervoor is er dus eigenlijk niet. Ik heb dus wel op hem gestemd maar wil er dus later niet op aangekeken worden mocht hij een good guy zijn.

dat heb je nog al eens herhaald men beste (als ik het goed heb, want ik ben blijkbaar zo slim niet)

ik ben niet echt geneigd je nog te volgen

Hier is het eerste bewijs bro, je maakt me wel ontzettend moeilijk...
Geef me ook even de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Die post die ik gequote heb stond eerst een stem richting jimboo in. Dat heeft hij in puntjes veranderd (zegt hij tevens ook in ze volgende post) omdat hij zich er verder niet meer mee wou bemoeien maar als je de volgende pagina ziet zie je dat kwarkvarken die posts aanhaalt en dat dudemeister met markrot meegaat en op jimbooo stemt. (volgende pagina 73 en 74)

(1ste bewijs, waarom zou dudemeister vlak voor zijn dood jimbooo stemmen als hij ervan overtuigd was dat orgineel de draak is)

Vervolgens even later op pagina 74 zegt dudemeister dit tegen jimbooo kijk het maar na zou ik zeggen.

En dan om af te sluiten dit bericht wat hij al VOOR zijn stem op jimbooo had gepost op pagina 72 waar hij zegt dat ik, biobeast en orgineel de draak zijn. Dus ik wil best met je meegaan maar je hele redenering is op niets gebaseerd ??? Bovendien stemt hij op jimbooo nog na de verdachtmaking van mij , biobeast en orgineel als wolf. Dus ik snap er helemaal niks meer van.

Ik zie even niet behalve die laatste vage post waar hij ineens jou/biobeast en orgineel als mogelijke wolf aanwijst waarom dat dit voor Orgineel zou pleiten. Blijkbaar heeft hij dus ook iets tegen Jimbooo maar dudemeister is niet voor niets door de draak vermoord vannacht... Waarschijnlijk zat hij dus wel op het goede spoor met Orgineel.

Maar ik ga even een zonnebankje pakken (no homo), alle feitjes en argumenten staan in de vorige pagina's. Als burgers nog steeds op mij willen stemmen moeten ze dat vooral doen maar ik denk dat het dan al gauw een verloren zaak wordt om nog te kunnen winnen.

Ik zie even niet behalve die laatste vage post waar hij ineens jou/biobeast en orgineel als mogelijke wolf aanwijst waarom dat dit voor Orgineel zou pleiten. Blijkbaar heeft hij dus ook iets tegen Jimbooo maar dudemeister is niet voor niets door de draak vermoord vannacht... Waarschijnlijk zat hij dus wel op het goede spoor met Orgineel.

Maar ik ga even een zonnebankje pakken (no homo), alle feitjes en argumenten staan in de vorige pagina's. Als burgers nog steeds op mij willen stemmen moeten ze dat vooral doen maar ik denk dat het dan al gauw een verloren zaak wordt om nog te kunnen winnen.

Hij stemt toch NA dat hij mij biobeast en orgineel voor wolf uitmaakt op jimbooo? is toch niet logisch als je denkt en WEET dat orgineel de wolf is?

Denk juist dat hij niet op het goede spoor zat met orgineel als wolf. En dat de wolf gewoon gebruik gemaakt heeft van deze verdachtmaking. Het zou namelijk wel een hele domme move zijn van de wolf om degene op te eten die juist net de verdachtmaking over hem heeft uitgesproken.

Ik wil niet op jou stemmen. Maar ik denk dat je er wel naast zit. Mocht het zo zijn dan hang jij wel morgen. Sorry maar dan spreken de bewijzen toch wel sterk tegen je.

Laatst bewerkt:
Lol lekker verwarrend dit :p ik ga de stemmen op jaap ja volgen, lijkt me het meeste steek te houden...

Lol lekker verwarrend dit :p ik ga de stemmen op jaap ja volgen, lijkt me het meeste steek te houden...

Ik vind inderdaad dat jaap ja ons behoorlijk in de war loopt te schoppen met dingen die nergens op gebaseerd zijn en het is ook behoorlijk vervelend dat hij er zo koppig in is. Ik wil niet gaan denken dat dit met een reden is, maar toen ik gister mijn stem veranderde in Rob G volgde er wel opeens een heleboel terwijl mijn stem eerst op jaap ja stond wat een redding voor jaap ja betekent heeft. Ik begin er op dit moment serieuse vraagtekens bij te zetten.

Ik ga akkoord met Max, ga vandaag Jaap ja stemmen. Vond hem hiervoor ook al erg raar spelen, vooral die stem op Rob G staat me ook niet aan. Isdie goed dan kan orgineel morgen nog altijd de galg op. En kunnen we nu kijken of er nog iets gebeurd om de stemmen van Jaap ja af te krijgen.

Best, stem maar weer een goede eruit... als jullie morgen dan maar orgineel pakken

Ben je er serieus van overtuigd dat jaap ja goed is dan?
90% zeker voor jaap, dat jij goed bent weet ik wel zeker. Als dudemeister niet naar orgineel wijst dan benoem ik hem ook tot slechte speler ooit.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:30 ----------

Haha, jaap gaat vallen en dan valt het hele kaartenhuis in elkaar, jij bent de eerste die volgt.
Als jaap slecht is wel ja, maar dat is ie niet :rolleyes:

Terug
Naar boven