- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Het ene moment heb je twijfels op mij en het andere moment vertrouw je mij. Het valt me op nadat ik die argumenten van je weerlegt heb die dus kant nog wal raken ik in ene weer verdacht ben. Ik ga denk maar op jou stemmen en wil nu wel eens zien wat je rol is. Ik had gister op je gestemd en dat kan ik maar beter doorzetten, gister deed ik dat niet en toen kwam er in eens een stormloop op rob G, hier zal vast iets achter gezeten hebben Jaap ja
Jonge ik heb die hint toch nooit naar voren willen brengen omdat hij in mijn ogen naar een goede rol voor jou verwees. De cultisten slapen maar de geisha en maxiamento houden de buurt wakker met hun geschreeuw. Mij leek het dan logisch dat je een goede rol had anders zou je die nacht wel geslapen heb. Ik heb er alleen nooit iets over terug gehoord van Kwarkvarken vandaar dat ik ben gaan twijfelen. Misschien dat Jimbooo eerder was en wel een bevestiging heeft gehad? Maar stem maar lekker op mij mijn argumenten zijn gewoon logisch en als ik hang zul jij ook direct verdacht zijn voor anderen.
---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 20:49 ----------
Daar mag je wel op rekenen idd. Als je goed blijkt te zijn dan moet Orgie er morgen gewoon aan, geen discussie.
Waarom twijfel je zo erg aan mijn goedheid? Waarom ik op Sid en Rob G gestemd heb dat heb ik toch ook duidelijk uitgelegd?
Die eerste 2 ronden zijn er ook 5-6 mensen die niet gestemd hebben mede ook omdat ze de ballen er niet voor hadden. Als hun gestemd hadden en door hun bijvoorbeeld Sid eruit vloog was ik ineens zeker niet meer verdacht?

In het begin met Jorgyboy heb ik wat lopen trollen waarin je verward geraakt zou kunnen zijn maar de laatste 2 dagen heb je van mij alleen maar serieuze posts gezien op zoek naar cultisten/draak... Maar ja jou keuze, mocht ik hangen heb je je in iedergeval ook de kijker in gespeeld.

.
maar helaas ben je nu in de minderheid he.