Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Morgen iedereen orgineel anders pleeg ik die avond zelfmoord :roflol:

Hebben we zekerheid over orgineel?

Bedankt voor het spel Kwark, het waren mooie verhalen er heeft zeker veel tijd in gezeten.

Succes aan de rest, ging er dan trouwens bij post 1707 van mij bij niemand een lichtje branden? Respect my authority > z1000 burgemeester...

Lul, als je nou geen b*ch erbij had gezet had ik me niet aangevallen gevoelen en had ik er misschien nog wat mee gekund

**** ik voel me echt dom. Ging er nog helemaal op in ook.

Maar wie is er dan cult, stelletje scheinheiligerds :mad:

ja, wie zullen er toch cults zijn...

facepalm_implied.jpg

De cults zeggen gewoon niks. Volgens mij is het serieus zo dat de goeden zichzelf tegen elkaar opzetten.

Heb daarnaast het vermoeden dat Luc M en Daster cult zijn.

De cults zeggen gewoon niks. Volgens mij is het serieus zo dat de goeden zichzelf tegen elkaar opzetten.

Vorig cultspelletje waren er idd een paar inactieven bij; Niet allemaal though. Maar het is inderdaad erg simpel om je gewoon wat afzijdig te houden, wat stemmen inleiden en dan ons elkaar laten afmaken en discussieren.

ja, wie zullen er toch cults zijn...

facepalm_implied.jpg

Ik denk dat jij wel goed bent op zich, maar ik vraag me af hoezeer ik jouw visie waardeer, je bent oorspronkelijk in opspraak geraakt door beschuldiging en zwakke argumentatie, beter gebeurt je dat geen 2x.

Daster post nog aardig, maar luc hebben we lang niets van gehoord.

Luc m komt constant out of the blue met een stem zonder dat ik hem zie mee lezen.

Sorry mannen voor het niet posten, had vandaag mijn laatste proefwerk. K heb nu vakantie :D, zal nu weer actief meedoen ;)

ik vraag me echt af waarom je wilt meedoen als het niet lukt om af en toe eens iets te posten of toch zeker je stem uit te brengen..

Iedereen moet gewoon verplicht worden te posten. Niet posten is gewoon irritant

Luc M staat ook niet bij kwark z'n "inactievelingen" lijstje en neem aan dat een cult gewoon vrolijk reageert op die PM's... intredasting.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.755
Iedereen moet gewoon verplicht worden te posten. Niet posten is gewoon irritant

Zegt de man die pas 2/4 heeft gestemd...

Luc heeft 3/4 gestemd, Feedback, Peerebaum en Xavier63 allemaal 1/4.

Die laatste drie staan op mijn executielijstje voor vanavond, tenzij ze vandaag actief mee gaan doen.

----------
De draak viel vannacht aan.
De geisha sliep bij Orgineel.
----------
Jimbooo is dood, hij was burger.
Het is dag tot 22.00.

Laatst bewerkt:
begin het idee te krijgen dat de geisha meer weet dan de meesten en ons dingen probeert te vertellen.

Mind = blown...

Excuses Jaap en excuses Jimbooo.

En ik dirf het bijna niet te zeggen, maar respect voor de cults. Ze spelen het erg goed.

Mind = blown...

Excuses Jaap en excuses Jimbooo.

En ik dirf het bijna niet te zeggen, maar respect voor de cults. Ze spelen het erg goed.

Ze spelen het precies zoals ik en bio enzo het hadden willen spelen vorig rondje (als die R er niet geweest was) :mad:.

Maar grote kans dat maxi, markrot en misschien bio ook cults zijn dus baerelle zou ook een mooie toevoeging voor de cults zijn natuurlijk.
En ja ik weet dat jullie hier tegen in zullen gaan oh en daster misschien ook nog.

Je bent er helemaal over uit thielen? En de reden dat ik cult ben is omdat ik jaap ja gestemd heb? Maar ik vertrouwde jaap ja niet en jij blijkbaar ook niet want je hebt zelf ook op hem gestemd. Beetje vreemd dus dat jij je conclusies trekt over dingen waar je zelf aan mee hebt gedaan.. We houden zo toch niemand meer over.. Game over.

Laatst bewerkt:
Dat je markrot als cult ziet begrijp ik nog wel enigsinds maar waarom je mij en biobeast als cult ziet snap ik niet. Of het moet een cult tactiekje zijn, geef 1 cult weg en 2 burgers zwart maken. Biobeast heeft nota bene op orgineel gestemd en jij was 1 van de eerste die op jaap ja gestemd heeft.

Terug
Naar boven