MuscleMeat

fotolog soldier92

• Topic Starter Topic Starter
deadlif squat bench vooral

Best netjes.

Laat iedereen maar blaten hoor, ik vindt knap dat je niet in de verdediging schiet.

Als je niet het doel hebt om zo jong mogelijk zo groot mogelijk op een podium te staan maakt de tijd geen f**k uit... sterker nog, als je van plan bent om je hele leven te trainen gewoon omdat het leuk en gezond is, kan je beter niet te snel groeien want dan wordt het na een tijdje al heel lastig om progressie te maken en dat kan weer slecht zijn voor de motivatie.

Als ik zo naar je stats kijk tegenover je massa heb je inderdaad aardig wat kracht.. Keep on going!

natuurlijk niet aan een stuk door nee, blessures, vakanties etc train trouwens ook op kracht niet massa

zo droog mogelijk + sterk mogelijk :)

beetje een vaag doel. kan alles van
e86e5fd4b7d1a1c1fe34e4142c742ce8.jpg

tot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zijn

Waar wil je sterk in worden? Wil je alleen droog zijn of wil je ook nog massa hebben?

desalniettemin best prima lifts voor je bodyweight

wil tussen de 73 en 86 blijven en tussen de 8 en 12 en dan zo sterk mogelijk, (sq/bp/dl/ohp) (denk dat ik nu op 10 zit)
Laat iedereen maar blaten hoor, ik vindt knap dat je niet in de verdediging schiet. Als je niet het doel hebt om zo jong mogelijk zo groot mogelijk op een podium te staan maakt de tijd geen f**k uit... sterker nog, als je van plan bent om je hele leven te trainen gewoon omdat het leuk en gezond is, kan je beter niet te snel groeien want dan wordt het na een tijdje al heel lastig om progressie te maken en dat kan weer slecht zijn voor de motivatie. Als ik zo naar je stats kijk tegenover je massa heb je inderdaad aardig wat kracht.. Keep on going!
thnx maat, is goed voor de motivatie

wil tussen de 73 en 86 blijven en tussen de 8 en 12 en dan zo sterk mogelijk, (sq/bp/dl/ohp) (denk dat ik nu op 10 zit) thnx maat, is goed voor de motivatie

Tussen de 73 en 86 kilo? :roflol:

Je hebt toch doelen hoop ik? een bepaalde gewichtsklasse waarin je een wedstrijd wilt doen misschien? 13 kilo is echt een gigantisch verschil, vooral als je nooit boven de 12% wil komen.

Tussen de 73 en 86 kilo? :roflol: Je hebt toch doelen hoop ik? een bepaalde gewichtsklasse waarin je een wedstrijd wilt doen misschien? 13 kilo is echt een gigantisch verschil, vooral als je nooit boven de 12 wil komen.
ga naar de 8 en zie wel op wat voor gewicht ik terecht kom(ga alleen niet lager dan 73kg) en ben niet van plan wetstrijden te gaan doen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven