XXL Nutrition

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goede doelen maat, ik heb nu al zin om tegen je te strijden;)

Lekkere progressie afgelopen jaar Frenkie. Hoop dit jaar weer ergens tegen je te kunnen strijden. Veel succes met je doelen komend jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx all! En dat zal zeker nog wel een keer gebeuren jongens! :)

Succes :)

En de training is trouwens aanstaande zondag (12:00 - 15:00) ipv zaterdag voor het geval je het nog niet wist.

Thnx, maar zondag kan ik niet helaas.. volgende keer weer!

Als semi autist/theory man heb ik toch weer even een plan gemaakt voor m'n UB voor de komende 2 maanden:

Excuses aanvaard. Je mag af en toe best een richtlijn aanhouden. Beter nog, ik ga ook weer een beetje een schema opzetten voor de komende periode.

Welke excuses? En ik train altijd met richtlijnen en wissel af met een (sub)schematjes

Maar je mag mijn schema wel proberen, maar daar zit patent op!

Ow ondanks het (voor mijn doen) lage volume op de training van maandag heb ik er echt flinke spierpijn aan overgehouden.. vooral in m'n schouderkoppen! Nice :)

Laatst bewerkt:
Welke excuses? En ik train altijd met richtlijnen en wissel af met een (sub)schematjes

Maar je mag mijn schema wel proberen, maar daar zit patent op!

nounounounounounounounou frank peters, volgens mij heb je vorig jaar wel een periode gehad dat je een card-carrying member van de anti-guideline club was. je had mij zelfs omgedoopt tot structure boy + werd altijd boos als ik een schema wilde doen! :o

haha, over stricte schema's volgen heb je gelijk Erwin Nijs! Maar met richtlijnen trainen deed ik vorig jaar ook al. En idd, jij bent onze structure boy en je weet waarom ik je een keer heb geconfronteerd met je overstructured schema's ;)

das was waarschijnlijk to get my engines firing! (tis Nys btw..)

one love.

Ik ga je weer volgen Frank!

Speed deadlift vs small band:
2x2x100 kg
2x130 kg
2x140 kg
2x150 kg
3x2x160 kg
2x3x160 kg

Paused olympic squats (beltless):
3x100 kg
3x3x110 kg
4x3x115 kg
3x110 kg

Leg press:
8x240 kg
8x280 kg
8x320 kg (PR)

En niet eens all-out..nice ! Op naar de 400 voor Gijs!

Lying legcurl:
8x45 kg
8x55 kg
8x60 kg

Machine crunches:
3x10x

Seated calf raise:
12x60 kg
10x90 kg
7x110 kg

commentaar:
Lekkere training, alleen echt zwaar gegaan op de laatste sets bij de legpress en legcurl.

ik was de tel kwijt met al die speed sets man :p good shit!

ja ik ook.. heb maar op gevoel in gevuld.. volgensmij klopt t wel aardig :D

Goed bezig killer!

thnx monster! Good to have you back!

Mooie training frank! sterke presses!

thnx man!

Pushjerk:
5x60 kg
5x80 kg
3x90 kg
3x100 kg

het jerken is easy, het opvangen is een hell met een beentraining de dag ervoor. Dit vervang ik door wat anders, ik denk 5-6jes met 60-70%

High incline dumbbell press:
8x30 kg
8x32 kg
8x34 kg (pr)
6x36 kg (pr, laatste met hulp)

Ik doe deze amper, maarja ten opzichte van vorige week een PR. Voelde wel nice!

Reverse grip front pulldown:
8x86 kg
8x91 kg
6x105 kg

Incline benchpress:
10x60 kg
10x75 kg
8x80 kg

Cable face pulls:
12x50 kg
10x55 kg
10x55 kg

Barbell curls:
6x30 kg
6x40 kg
6x50 kg
6x60 kg (PR)
5x50 kg

Alleen laatste 1-2 reps met 60 kg waren niet 100% strict, de rest wel. Ik moest aan jou denken bij de 60 kg Gijs ;)

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
10x14 kg

commentaar:
Nice getraind! Vandaag lekker overdag kunnen trainen met monsterSjaak omdat ik gisteren en vandaag een training/examen had en was dus in de middag al klaar :)
En ik heb het tentamen, na 2 maanden voorbereiden/studeren en de afgelopen 2-3 dagen als een mong**l geknald, met een 9,4 binnengekopt ! HOPPA ! (Ging om MCTS SQL Server 2008)

Laatst bewerkt:
Lekker LB volume daar !

Hopelijk ben ik tegen 2012 even sterk als jij nu bent ! Good luck met de niewe log

was weer een mooie training frank en jouw posedown naderhand was impressive man! en nu vreten en gamen ;)

Don't insult my intelligence. De wijze waarop je het neerzet betekend dat je jezelf indekt. En onze kleine chinchilla lover Erwin ziet het ook!

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ik zie dat je veel aan mij hebt gedacht.... ik zal beter mijn best gaan doen om die T-rex armen van jou voor te blijven! En je quads blijven sterk, die legpress gaat lekker. But who gives a **** about that! Squats en deadlifts!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven