MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee dat was geen verkapte vorm van indekking maar meer een vorm van zelfkennis. You of all people should know that!

En T-rex armen? Ik dacht dat we die mythe al een hele tijd terug hadden ontkracht toen we een keer de vergelijking maakten. M'n armen zijn (ook in verhouding) iets korter dan die van jou, maar t scheelde niet veel.

Full olympic squat:
3x130 kg
2x150 kg
2x150 kg
2x160 kg
2x160 kg
3x150 kg
2x160 kg
1x175 kg

Deadlift:
3x190 kg
3x210 kg

Romanian deadlift:
10x90 kg
8x110 kg
8x120 kg
10x120 kg
6x130 kg

Lying leg raise:
12xBW
10xBW +4 kg
8xBW +8,5 kg
5xBW +14,5 kg

commentaar:
redelijk gesquat, kwam moeilijk op gang...daarna niet echt super getraind.. beetje een hectische / drukke dag gehad.

Wat is je PR op Olympic Full Squat?

185 kg en 190 kg low bar full squat

Een beetje competitie Frank, nog 5 kg en 20 reps erop en je hebt me:p

Mooi waggie man!

haha, jaja! De squat en deadlift ligt nog aardig ver weg hoor :p

Ja maar je log en curls niet zo ver meer.

je hebt ieder geval een goede avond gehad :p onnozele haha

haha, zeker weten ouwe sjaakhaas! tik m aan ouwe :D

Best redelijke squat sessie toch?

Jazekers

Gisteren en eergisteren knock out in bed/op de bank gelegen van een griep, merkte maandag al tijdens t trainen dat ik geen drol waard was, maar toch wat UB gepompt. Om een of andere bizarre reden had ik vandaag nog steeds super spierpijn in m'n triceps van de skullcrushers ???

Vandaag weer UB gepakt en LB maar even overgeslagen, volgende training weer ME LB.

Military press:
5x40 kg (pfoe, alle gewrichten/pezen deden pijn)
6x40 kg (sow, 100x beter)
6x50 kg
6x60 kg
5x65 kg
5x65 kg

Ondanks dat ik wat cardio had gedaan als warming up, voelde alles beurs/stroef bij de 1e set. Daarna ging t al iets beter.

Pull ups:
8xBW
6xBW +15 kg
5xBW +15 kg

High incline dumbbell press:
8x30 kg
7x32 kg
6x28 kg

damn..

Cable reverse front pull down:
8x82 kg
6x86 kg
6x82 kg

Dumbbell rear lateral raise:
12x10 kg
12x12 kg

Dumbbell bicep curls:
8x16 kg
8x18 kg
8x20 kg

Light weight, monster pomp! Aders over de schouders en biceps...Wat voelde ik me een smerige bodybuilder..haha, heerlijk :D Voor de piek contractie hè!?

Incline benchpress:
8x60 kg
8x70 kg
8x80 kg

commentaar:
Voelde me lekker ontspannen en heb heerlijk getraind, alleen was alles behalve sterk. Maar dat boeide me eigenlijk geen **** dit keer :)

Goed van je dat je m door kan zetten tijdens griep man! Ik was helemaal niet in staat om te trainen ( lopen ook niet ) en nu eerste training merkte ik ook erg verzwakt te zijn! Doe rustig aan en probeer eerst weer helemaal uit te zieken voor je verder knalt man!

yes! Dat heb ik ook gedaan :) Gisteren en vooral eergisteren was ik zo slap als een vaatdoekje, overal pijn aan m'n lichaam. Maar gisteravond voelde ik me alweer beter en vanmorgen weer gewerkt.. merk dat ik met het uur weer beter begin te worden.

Jij ook nog beterschap man!

Beterschap frank.

mooi dat je weer wat kan doen man! gewichten maken weinig uit in deze, gewoon ff aansterken tot de volle 100% en dan weer zwaar beuken! zaterdag ME LB?

Kom je morgen nu meespelen?

minder dat je ziek geworden bent, ik was het vorige week ook al, maar je bent alweer aan de beterende hand zo te lezen !!

nope, doe volgende week wel weer mee als ik weer 100% ben! Zaterdag even ME met Sjaak.

btw. heb jij zaterdag al plannen omdat je vrijdag LB doet? Of ga je tegenwoordig nu altijd op vijdag LB doen?

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

minder dat je ziek geworden bent, ik was het vorige week ook al, maar je bent alweer aan de beterende hand zo te lezen !!

mja, hoort erbij.. was alweer lang geleden dat ik ziek was. Maar het heerst nu

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven