JDudeson
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Hier de trainingen van gisteren, weet niet alle gewichten meer oefeningen wel.

all kinds of gainzzzzzzzzzzzzzzzzz
Heb trouwens al redelijk wat schema's gezien, maar jij bent de eerste die rug en borst op dezelfde dag trainde. Heb je hier een reden voor, of gewoon beetje aan het kijken wat een fijn schema is?

inderdaad ja, vanochtend niet kunnen trainen dus rug word em morgen ochtend echt zin aanHaha oke dan. Lekker zo door blijven gaan dan zolang de gainzzzzz blijven komen![]()
Trouwens bro, posts eens wat picca's xD. We hebben namelijk bijna precies dezelfde stats, en ben wel benieuwd!
Ait dope! Klinkt goed. Ik heb ook een tijdje wat nachtdiensten gedraaid, geen pretje inderdaad. Heb vanalles geprobeerd toen, training direct na nachtdienst zonder rust, halverwege je dag, vlak voor je nachtdienst... eigenlijk is niets ideaal. Beste is om na je nachtdienst gewoon nog even wat te eten, te gaan slapen en wanneer je wakker wordt een pre-workoutmeal d'r in te gooien en dan te gaan knallen. Als het goed is heb je daarna nog voldoende tijd om uit te rusten.
Je moet doen wat jij wilt uiteraard, je zit nog op 14%, dan kun je nog wel ff doorbulken idd. Persoonlijk wil ik nooit meer boven de 16% ofzo uitkomen, liefst eigenlijk all year rond de 12% en dan zomers nog een procentje of wat eraf, maar da's persoonlijk!
Ben benieuwd!

Zit nu op 1x90 hoop dit binnen 6 weken behaald te hebben
Mooi toch dat alles goed is gegaan en goed is bevallen
Wat zijn je krachtstats bij bench en deadlift? Lijkt me dat je squat wat achterloopt
En wat betreft reprange, ik gebruikte ook een tijd 8-12, en sinds 3 maanden ofzo doe ik nu 4x 6, dat bevalt zeer goed. Merk dat je zeker bij die laatste set(jes) meer kracht over hebt