MuscleMeat

g-mens log

volgende keer moet je maar eens een dag helemaal vrij regelen Ruben. Vrouw en kind een met vriendinnen meesturen en een dag meetrainen!

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

hehe is goed maxeffort cardl op reps

Ga ik zeker proberen te regelen voor volgend jaar Gijs! Gr

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.082
Events @ RPB grote groep weer.

Opw TKE/endo/exorotaties met band

*PC
5x50
5x70
3x90
3x110
3x120

nog steeds wat stijf, moet schouders gaan rekken

*IFSA logpress uit rol
3x75
3x85
3x95
3x105
5x115 damn nice
3x120 PR

*Yoke
15m 100
15m 150
15m 200
15m 250
15m 300
15m 350

zwaar. Moet mss wennen met de zooltjes.

*Fat db press
3x50 L&R
3x60 L&R
Fx71

krijg hem niet in positie, schouders rekken....

*Classic DL
5xgolf
5xgolf
5xgolf+30
5xgolf+60
5xgolf+90
Die laatste was zwaar.

WP_20140531_0031_zpsa7e97465.jpg

*Stones
2x110@180
2x120@180
2x130@132
2x150@132
2x175@132

nice had nog wat over, en alles zonder riem weer.

*Hooggooien met zak
3x3,5
3x3,5
3x3,7
3x3,9
1x4,2 2f

Goed nog!

*Conditioning (Sled laag duwen 15m heen en trekken achteruit 15m terug. Dit 2x achter elkaar = 1 set)
10 sets back to back met Kevin tot de bovenbenen ballonnen leken.

In de garage ook weet wat zitten fabriceren. Tijdje terug hacksq gekocht was niet naar mijn smaak. Moest voetplatform aanpassen. Dat is nu gebeurd mss nog wat kleine wijzingingen om het een bazenapparaat te maken.

Tijdens het fabricatieproces
WP_20140531_002_zps6c7a837a.jpg

Beetje gespoten en in elkaar gezet
WP_20140531_004_zps08e852e3.jpg

Constructie goed te zien van onder. Stevig als een huis en voelt top nu. Gaan we weer veel horrorsetjes op beleven.
WP_20140531_005_zpsd07091fc.jpg

Bazige training en mooi apparaat erweer bij

Dikke training en ik word al bang van het app :)

Goe flink gebeuld, heb je die static broomstick holds gedaan voor schouderblad stabilisatie? Ik heb vandaag weer gedaan shit loopt weer gesmeerde dan een Zwitsers horloge, en ff btw vraagje dat lifting platform hoe maak je die ?

• #21.086
Moet ik even gaan doen ja. Platform is 16 rubbertegels 5 dik en 50x50. 2xhouten plaat ertussen 2,5dik 2mx1m

Ziet er allemaal weer goed uit. Jij ook succes op de team wedstrijd!

• #21.088
Terug uit Parijs. Met 110 leerlingen paar dagen geweest. Op de dinsdag zowaar nog getraind op de champs elysees in de duurste health City die er is voor gratis. Leuk maar het bleef natuurlijk maar een health Centre. Was laatste training voor team.

Sq in Smith tot 200 x3
Pull up breed 6x10
Dips 10x10
Db press 5x10
Rows 6x10
Ez curl 3x20

Succes morgen Gijs!!!

• #21.091
Sterkste team van NL vandaag met Mo

*Eerst was de OH medley dus opgewarmd met 90log strikt wat reps en 110 met afzet. Daarna rotsblokje wat gedaan.
Tijdens de medley hadden we bepaald dat ik het rotsblokje van 90kg en de log van 130 ging doen. Deze gingen beide wel aardig alleen weer wat balansproblemen met de log. Maar nu ben ik er weer sterk zat voor en kan ik compenseren. Mo deed de 140 log en daarna beide de fingals finger van 300 geprobeerd. Voelde onmogelijk had er ook geen vertrouwen in en wilde niet gecrushed worden. Is iets wat je moet trainen en dan nog lijkt het me met mijn lengte onmogelijk. Goed resultaat was naar verwachting.

*Bakdeadlift
Opwarmen met 300-350-370
1e beurt 400 makkelijk
2e beurt 420 prima
3e beurt 440 net onder de knie, jammer was pr geweest. Rug is sterk maar moet nog sterker. Mike was epic.

Mo deed de 400 en 420 en daarmee 840 totaal waarmee ik ook weer erg tevreden was.

*Carwalk en tyreflip.
Puntje naar de organisatie was dat alle onderdelen telkens wisselde en daar was ik niet zo blij mee. Wedstrijden organiseren is niet makkelijk en het gaat uiteindelijk om de lol maar ik word toch altijd wel een beetje fanatiek.
Nu mochten er weer straps op de handels gebruikt worden en waren de farmers vergeten. Nou ja gedaan en was makkelijk. De 450 band deed Mo 2 flips en daarna ik ook weer 2 flips. Ik had teveel respect voor de band achteraf want eigenlijk viel ie me mee. De laatste flip was 1 tel buiten de tijd, jammer. Technisch gesproken 2x450 band een pr.

*Powerstairs.
Had ik veel zin in!
Na de opwarming besloten dat ik maar de 225 en 275 moest gaan doen. Mo zit nog met heup en bi een beetje en geen risico nemen. Mo deed de 175 makkelijk en ik deed de 225. Ging nog nooit zo makkelijk alles was gewoon hop erop niet hangen niets. De 275 ook de 1e trede gezet, voelde licht en daarna dat blok 10x opgepakt en lopen schommelen etc maar wilde net niet op de 2e trede. Erg jammer maar goed klein mannetje en 275 blok, toch voelt het blok nu licht. Volgend jaar gaat ie helemaal naar boven! Powerstairs is sterker dan ooit.

*Stones. Ook veel zin in alles zou op 140cm tonnen zijn en rug voelde goed.
Verkeerde platform mee, verkeerde set stones mee.... Ik kon me niet meer goed concentreren hierna erg jammer. Mo zei ik pak die 120 wel op de 180cm. Toen dat niet ging zag ik de bui al hangen, ik had helemaal geen zin in die k*thoogte maar de 120 wel erop gelegd. Daarna lag er een 150kg steen te wachten voor de 168cm omdat ze de 140 waren vergeten.... De tijd was al bijna op en de motivatie ook. Respect wederom naar Mike.

Uiteindelijk 4e geworden. Erg tevreden, beter gepresteerd dan ooit qua gewichten nu, voelde me wel sterk en belangrijkste had er lol in. Minpuntjes waren de onderdelen die steeds veranderden en de blessures van sommigen weer. Peter succes met herstel!

Morgen weer trainen.

Ik heb weer van je genoten maatje! Goed sterk en nette prestatie.

Was mooie wedstrijd !

Prima klassering!

Epic die laatste regel..."Morgen weer trainen" :roflol:

Mooie prestatie Gijs!

• #21.098
thanks mannen en Frank ik had hem ook al gezien ja, volgende keer gaat ie sowieso naar boven. Anders schoenen mee net als jarno die wat hoger zijn was ik er ook geweest. Maar goed dit jaar ga ik nog meer doen met dat maffe blok van ons nu en dan smoke ik dat ding.

Niet Zown foto van de deadlift frenk haha Gijs je ging als trein vandaag, en we hebben prs gepakt en zelfde plaatsing in een sterker veld en zwaardere events dan 2 jaar terug.

Het was een mooie wedstrijd! Sterk gepresteerd!

Terug
Naar boven