AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Eerst naar de burgerking:cool:

Gekookte kip, dus gewoon water aan de kook brengen en kipfilet erin ? Is dat een beetje te vreten ?

(nog nooit geprobeerd, ik bak ze altijd gewoon in olie of braadboter maar ja ik moet ook niet cutten)

2 boterhammen van 30-40 gram per stuk leveren:
bruin brood 100 gr. 250 9.5 45.1 3.5
dus ook tegen de 200 kcals en voornamelijk KH's
Tel daarbij 4x4 gram eiwit is 16 gram eiwit dan vind ik dat je begeleider te weinig eiwit heeft genomen in de ochtend. Naast vetverlies is het zaak spiermassa vast te houden. In mijn opinie is 20-25 gram eiwit in de ochtend te weinig voor een bb-er in de cut Own.

Het is ook belangrijk om te beseffen dat elk lichaam anders is. Ik weeg nu 89-90 kilo en sta ook gortdroog.

Thnx voor het concern.

True,dit schema zal wel zijn voor als je dieper dan diep wilt gaan,zo zal het voor mij iig gaan uitzien.:(Ben echt benieuwd hoe je er straks on-stage bij staat gijs,repect.:cool:

Gekookte kip, dus gewoon water aan de kook brengen en kipfilet erin ? Is dat een beetje te vreten ?

(nog nooit geprobeerd, ik bak ze altijd gewoon in olie of braadboter maar ja ik moet ook niet cutten)

Ja hoor ik heb het vaak gegeten op hotel deze vakantie. Wel vrij monotoon.

• #2.185
Locust is goed te doen, ben er nu aan gewend. Gaat ook lekker snel, minuutje of 10 en je kip is klaar geen omkijken naar en dat is weer handig als je maaltijden moet voorbereiden.

Zet water op gooi kipfilet in, doe rijst in rijstkoker en zet aan. (evt blikje tonijn in bak scheppen) voor de tv gaan zitten met kop koffie. 15 minuten later zijn je 2a3 maaltijden voor de dag klaar. Je gooit alles in een bak en eet bv2x de helft.

Ga dadelijk wel weer lekker voor kipkruiden natuurlijk!

Ik stoom mn kip in alufoliepapier in de oven,lekkahhh.:meal:

Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd hoe hard dat je gaat ná de wedstrijd en je weer gaat bulken :D.

idd ik ging na de wedstrijd 1 dag helemaal los..vrat alles de volgende dag koppijn niet normaal!

Me to. Savonds lekker lopen bunkeren , toen was er niks aan de hand. Toen de volgende avond weer een dikke pizza en toen snachts lopen kotsen als een gek en hele dag beroed op bed gelegen..

Maaaaaaaar dat was het wel waard :D

• #2.193
vandaag Rug/biceps

1 Pull ups
15x 20sec 3x 20sec 3x

2 Barbell rows (staand op blok)
10x90 20sec 6x90 20sec 5x90

3 Lat pull down reverse grip
15x80 20sec 5x80 20sec 5x80

4 Cable rows
15x80 20sec 6x80 20sec 5x80

5 Reverse pec deck
50x40kg

Machine curls
20x30
15x35
12x40
10x45

Barbell curls
9x40 20sec 3x40 20sec 3x40

Hammer curls
15x10kg 20sec 5x10kg 20sec 5x10 (ultra strict geen gooi en smijt werk)

Reverse curls
doorgepompt tot ik niet meer kon niet geteld.

Waarom train je nog man? Je gaat het echt te zwaar krijgen als je veel callouts krijgt. Je gunt je lichaam te weinig rust. Het poseren in je sportschooltje is echt niet hetzelfde als onstage onder de lampen. Je had gister al moeten stoppen met trainen en zelfs die training had je enkel wat lichte setjes moeten doen.

Ik hoop maar voor je dat dit niet een backfire geeft zondag.

• #2.195
I like to train! Hmm had eigenlijk morgen ook nog op de planning staan:(
Maar ga wel alleen een uurtje cardio doen Ryu plus buik, daarbij doe ik vanaf morgen ook wat meer carbs.

Je wedstrijd komt al dichterbij.. al zenuwen ;)

I like to train! Hmm had eigenlijk morgen ook nog op de planning staan:(
Maar ga wel alleen een uurtje cardio doen Ryu plus buik, daarbij doe ik vanaf morgen ook wat meer carbs.

Helemaal geen cardio niks moet je doen. Je wordt echt niet droger van deze laatste cardio sessie. Gewoon rusten. Wat voor begeleider heb jij he? Ik dacht allemaal prof BBers? Die horen dit te weten. ???

Kijk je moet het zelf weten, maar ik ken geen 1 wedstrijd bber die nog do en vrijdag traint voor een wedstrijd.

eens met ryu.. weet je hoe zwaar doorspannen van benen is met lampen op je kop..

eigelijk had je woensdag moeten stoppen met trainen. gooi je beentjes in de lucht en ga relaxen om te herstellen!

• #2.199
Helemaal geen cardio niks moet je doen. Je wordt echt niet droger van deze laatste cardio sessie. Gewoon rusten. Wat voor begeleider heb jij he? Ik dacht allemaal prof bodybuilders? Die horen dit te weten.

Kijk je moet het zelf weten, maar ik ken geen 1 wedstrijd bodybuilder die nog do en vrijdag traint voor een wedstrijd.

Rustig, dat is me ook echt wel duidelijk gemaakt, alleen wil ik het zelf. Nummer 1 omdat ik het lekker vind om te trainen, goed vandaag ga ik dus geen spieren meer trainen, maar gewoon rustig op de hometrainer zitten en de benen wat laten doorbloeden lijkt me niks mis mee. Daarnaast gaan we zowat de ganse dag posing oefenen dus is trainen op zich.
Heb er echt onmetelijk veel zin in. Merk trouwens ook dat ik belachelijk veel loop te plassen nu ik tonijn, curry en eieren heb gebanned. Bey bey vocht.:cool:

hahah hij luistert ook gewoon niet he. :D

NIKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS geen training doen! :roflol:

Ik herhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. :D

Oh ja en check je karma ! ;)

Terug
Naar boven