- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 boterhammen van 30-40 gram per stuk leveren:
bruin brood 100 gr. 250 9.5 45.1 3.5
dus ook tegen de 200 kcals en voornamelijk KH's
Tel daarbij 4x4 gram eiwit is 16 gram eiwit dan vind ik dat je begeleider te weinig eiwit heeft genomen in de ochtend. Naast vetverlies is het zaak spiermassa vast te houden. In mijn opinie is 20-25 gram eiwit in de ochtend te weinig voor een bb-er in de cut Own.
Het is ook belangrijk om te beseffen dat elk lichaam anders is. Ik weeg nu 89-90 kilo en sta ook gortdroog.
Thnx voor het concern.
Ben echt benieuwd hoe je er straks on-stage bij staat gijs,repect.
Gekookte kip, dus gewoon water aan de kook brengen en kipfilet erin ? Is dat een beetje te vreten ?
(nog nooit geprobeerd, ik bak ze altijd gewoon in olie of braadboter maar ja ik moet ook niet cutten)

Dat moet echt lekker zijn....of je gaat waanzinnig over je nek![]()

I like to train! Hmm had eigenlijk morgen ook nog op de planning staan
Maar ga wel alleen een uurtje cardio doen Ryu plus buik, daarbij doe ik vanaf morgen ook wat meer carbs.

__________________Helemaal geen cardio niks moet je doen. Je wordt echt niet droger van deze laatste cardio sessie. Gewoon rusten. Wat voor begeleider heb jij he? Ik dacht allemaal prof bodybuilders? Die horen dit te weten.
Kijk je moet het zelf weten, maar ik ken geen 1 wedstrijd bodybuilder die nog do en vrijdag traint voor een wedstrijd.