AndroidHealthClinic

g-mens log

gaat goed Big Boy!!:D
beetje zin aan je wedstrijd?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Beetje veel zin ja:cool:

Droog, droger, g-men.

Hoelang ben je nu eigenlijk al aan het cutten?

Gaat echt lekker hier man, ben benieuwd zondag :D

• #2.147
hmm ben begonnen toen ik terug kwam uit indonesie, eerste week soort van inkomen in het dieet dus zal nu 6 weken serieus zijn ofzo.

Grappige is dat ik nu al 3 weken lang mijn gewicht juist probeer vast te houden.

Gaat goed zo te zien, veel succes met je wedstrijd wederom !

6 weken en dan al zo superdroog staan? Nice.
Dan hou je je vetpercentagen offseason ook goed in de gaten, neem ik aan?

• #2.150
Off season zijn de pics die in de flex stonden sta zelfs off season vaak tussen 6 en 8%.

Nette training gijs,6 of 8% offseason...Doet me denken aan mij 3jr terug,now im a fat dude.:roflol:

• #2.152
Soon to be ripped again Own;)

• #2.153
Vandaag benen/rug Benen mocht ik eigenlijk niet meer trainen van Rolf ivm separatie en doorspannen op de wedstrijd enzo, alleen evt wat lichte leg ext en leg curls.

Oef 1 Deadlift
4x10x180

niet zwaar qua gewicht maar laatste set toch qua energie.

Oef 2 Zittende leg curl (ghr voelde niet lekker aan de knieen)
20x75
15x85
10x95

Oef 3 Leg ext
4x20x20 slow reps

Oef 4 Leg curl
4x20x20 same

Oef 5 Lat pull down front
10x80 (20sec) 4x (20sec) 4x

Oef 6 Machine row
10x80 (full bl) 20sec 6x 20sec 5x

Oef 7 Reverse pec deck
30x70 (20sec) 10x (20sec) 10x

Ontdekt dat tonijn uit blik met bladspinazie echt super lekker is. Bladspinazie is 16 kcals per 100 gram waarvan 2 gram kh en 2 gram eiwit. Je kunt dit dus bijna onbeperkt eten, is lekker, vult goed en gaat onwijs goed met tonijn samen. Voor iedereen die die tonijn niet weg krijgt s'avonds doe er dus 200 gram bladspinazie bij.

Hoop niet dat je been training backfires. Ik had ook nog wel wat lunges toegevoegd voor de glutes.

Tonijn en spinazie is toppie, maar vergeet je niet het natrium gebeuren?

Damn gaat goed gijs! Ben benieuwd hoe je erbij staat zondag :)

Heel goed weer gijs,succes op de YBF,hoop dat ik optijd klaar ben met mn nieuwe woning,anders kom ik ook kijken.;)

• #2.157
maar vergeet je niet het natrium gebeuren?

Donderdag, vrijdag, zaterdag geen eieren, tonijn en curry ketchup etc. Alleen gekookte kip.
Waar moet ik volgens jou nog meer op letten dan, bij groentes doe ik nooit zout he.

Hoop niet dat je been training backfires. Ik had ook nog wel wat lunges toegevoegd voor de glutes.

Tonijn en spinazie is toppie, maar vergeet je niet het natrium gebeuren?

Dat water cutten vond je toch achterhaald? Of bedoel je letterlijk het water drinken zelf, niet de ionen en andere manieren om droger te lijken.

gaat lekker kerel!!!:D

Ik meen me iets te herinneren van het feit dat vis en (groene) bladgroente niet zo'n gezonde combinatie zijn om vaak te eten. Dacht dat het met de omzetting van nitraat in nitriet te maken had.

Terug
Naar boven