- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Klote zeg! Sterkte met het herstel, is dit dezelfde hernia die je hiervoor hebt gehad of is dit een andere?
Andere. Vorige was L4. Onderrug dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote zeg! Sterkte met het herstel, is dit dezelfde hernia die je hiervoor hebt gehad of is dit een andere?
Sterkte met het herstel Gijs, ik hoop dat je gauw weer de oude bent.
Doe je je squats high of low bar, wat voelt het beste aan i.v.m. je nek/schouder?
Lees hier frequent over blessures, herstel enz. Misschien eens meer luisteren naar het lichaam en/ of accepteren dat tijden veranderen? Succes.
Waar is de tijd van de dood of de gladiolen, buigen of barsten2 jaar geleden hernia L4 waar overbelasting vast een rol heeft gespeeld. Nu hernia c7-th1 waar een whiplash aan ten grondslag ligt vorig jaar door een stom ongeluk.
Na 100 wedstrijden Strongman en 6x finale smvnl kun je rustig zeggen dat ik topsport heb bedreven en topsport is niet gezond. Maar je hebt ook niet alles in de hand in het leven en dat ongeluk was zo’n moment. Desalniettemin heb je gelijk dat ik nu meer dan ooit naar mijn lichaam moet luisteren

Dat klopt. Je hebt geweldige prestaties neergezet. Misschien is het voor nu en in de toekomst een geweldige prestatie om het enigszins heel te houden. Jouw mentaliteit is op mij overgekomen als een sterk punt maar kan tegelijk ook in de weg staan. Oprecht succes gewenst.Na 100 wedstrijden Strongman en 6x finale smvnl kun je rustig zeggen dat ik topsport heb bedreven en topsport is niet gezond. Maar je hebt ook niet alles in de hand in het leven en dat ongeluk was zo’n moment. Desalniettemin heb je gelijk dat ik nu meer dan ooit naar mijn lichaam moet luisteren
Dat klopt. Je hebt geweldige prestaties neergezet. Misschien is het voor nu en in de toekomst een geweldige prestatie om het enigszins heel te houden. Jouw mentaliteit is op mij overgekomen als een sterk punt maar kan tegelijk ook in de weg staan. Oprecht succes gewenst.
Waar is de tijd van de dood of de gladiolen, buigen of barsten![]()