Fitness Seller

g-mens log

gijs neemt geen rust ryu..deze man is een freak

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
wat je opvalt is
dat je gezicht wel lijkt jonger teworden te zijn bekeken naar je oudere fotos en je wedstijd ones
hoe ken dat?
door het kuren?

hehehe marky wat dacht je van dieet.. daar veranderd je kop giga van.. mensen schatten mij nu ook 5jaar jonger dan toen ik op wedstrijd dieet zat

o oo ik moet aan een dieet
verjongings kuur

nou ik werd juist ouder ik las je reactie verkeerd

• #2.387
Iemand nog opmerkingen over dat mijn nagels bv langer lijken door een zogenaamde "kuur". Of dat mijn haarkleur toch wel verandert is. Mss inzoomen op mijn ballen op de foto's voor de zekerheid???

Iemand nog opmerkingen over dat mijn nagels bv langer lijken door een zogenaamde "kuur". Of dat mijn haarkleur toch wel verandert is. Mss inzoomen op mijn ballen op de foto's voor de zekerheid???

Nu je het zegt... Ik vond je haar wel verdacht blond op de wedstrijd... :D

Laat ze maar lekker zeuren, beest. Ik ga van de week ook maar eens g-men style trainen. Kijken hoever ik kan komen. :thumbs:

wat je opvalt is
dat je gezicht wel lijkt jonger teworden te zijn bekeken naar je oudere fotos en je wedstijd ones
hoe ken dat?
door het kuren?

Dat komt ook ff binnenvallen, kijkt alleen maar plaatjes en denkt, "O, die ziet er bruut uit, dus die heeft gekuurd".
FOUT, FOUT, FOUT!!!

Als je dit log (en andere) een beetje goed zou volgen en lezen, dan had je een pagina of 6-7 terug gelezen dat het een NATUREL wedstrijd betrof.
We hebben niet allemaal kuurtjes nodig om een brute fysiek te krijgen of een 150kg stone erop te leggen.

Lekkere trainingen weer Gijs, nu je voeding weer normaal is zie je ook de kracht weer terugkomen, je zult imo nog een sprong vooruit maken over een aantal weken vermoed ik.

• #2.394
Ik hoop zo Tom!!

We gaan voor de 300 dead voor eind dit jaar...

Je zit nu op 270 deadlift? 30 kg gainen binnen 2,5 maand is lastig, heel lastig, maar niet onmogelijk..

Succes iig!!

Gijs als ik dr eerder ben dan jou:P:P.. hahah kidding.. succes met t doel!! gaat je echt wel lukken Bro!!!:)

oo nee niet dat ik het erg vind dat iemand kuurt
wat ik me gewoon op valt is dat ik vind dat hij er jonger uit ziet op de wedstijd en zo dan op die eerdere fotos
hij lijkt ook meer haar te hebben of zo
en dus vroeg ik me af of ( als hij gekuurd zou hebben ) dit een reseltaat is van de kuur
maar zo als ik lees zou het aan het dieet kunnen liggen
OF hij is gewoon net naar de kapper geweest
niet allemaal gelijk zo gedoe over dat kuren.. zo bedoel ik dat niet

We hebben nog steeds heel weinig tot onze beschikking, maar in ieder geval 1 stone, timbers en biervat. Mijn sled is in wording.
Zal ook eens met Alex gaan mee trainen bij Simon.

Haha dat is grappig - Jesaja en ik hadden het er dus net over dat we mss bij jullie die onderdelen konden trainen volgend jaar als ik op kamers ga in Amsterdam, want bij Simon komt er eigenlijk nooit wat van terecht.

Terug
Naar boven