MuscleMeat

g-mens log

Als je dit log een beetje volgt dan weet je dat g-men er keikard voor traint!!
En wil laten zien dat het ook mogelijk is om zo groot te worden zonder te kuren!! Zijn niet allemaal zo makkelijk en gaan kuren!!

ik houd mijn mond erover hier want er word te veel de nadruk gelegt op het kuren
daar ging het mij helemaal niet over in mijn eerst post
ik was gewoon beneiuwd of G men een wondermiddel had om er zo jonger uit te kunnen zien
maar blijkbaar is het dieet , waxen, kapper en tanning:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
Vandaag bericht gekregen van YBF dat ik niet geselecteerd ben voor WK. Is ergens wel jammer, ik hield mijn voeding toch wel strak voor evt deelname. Blijkbaar had ik wel de keuze gemaakt om te gaan als ik werd gevraagd realiseer ik me nu. Maar goed, als ik meer ervaring opdoe, vooral poseren dan willen ze me volgend jaar absoluut mee hebben ze gezegd dus...

Tuurlijk verdedig ik mijn titel volgend jaar, 92-93 kg gortdroog:rolleyes: Paar cm bij de armen en benen erbij.

Maar nu kan ik wel lekker keihard knallen in de gym, pak mijn oude WSB/g-men sT trainingsschema er weer bij en we gaan ervoor.

Vanavond UB1

Ben eigenlijk wel benieuwd, met wat voor soort schema je nu gaat trainen.
zou je hier globaal neer kunnen zetten, hoe die eruit ziet..:D

Alvast bedankt..

Je snapt natuurlijk wel dat dat poseren in string eigenlijk niet samengaat met het stoere, mannelijke Strongman he..? :D ;)

Veel succes iig! En nu effe flink vreten en hard knallen in de gym!

Haha, de grootste en mooiste fisiek gaat niet namens NL naar het WK. Wat een beslissing!?

wie gaat er dan wel?

Ik wil ook wel een keer zo kilt dragen. En dan woest brullen en met stenen gooien. Wat een leven. :)

Ach is YBF's verlies. Gijs heeft niks te bewijzen, want hij heeft alles al bewezen.

Het poseren ging hem ook prima af voor een ''non-bber''.

Desnoods gaan we samen een middagje poseren. Dan owned hij ze straks op elk vlak!

ja jij zou best wel eens wat mensen kunnen leren
jou poseren was best goed vorige keren

• #2.413
7 atleten zijn geselecteerd, volgens mij nemen ze mensen mee die positief in hun klasse zullen opvallen, ik zou mss meteen in extreme komen en dan zou de concurrentie wel eens giga kunnen zijn. Verder nemen ze natuurlijk ook atleten mee die voorheen al eens YBF hebben gewonnen en nu qua ervaring al wat verder zijn. Er stond ook duidelijk bij dat mits ik meer ervaring zou opbouwen en zou laten zien nog eens in deze shape te komen ze niet meer om me heen konden. Verder weet ik niks van de selectiecriteria af en ga ik niet verder gissen, ik accepteer de beslissing en denk dat er echt wel heel goede atleten uitgezonden zullen worden die het ook hebben verdiend!

Vandaag UB 1
Oef 1 Benchpress
2x20x50
3x5x120
3x2x130
2x1x140
4x120
2x3x120
2x120 3F
9x100

Oef 2 Close grip bench
7x90 8F
7x90
3x6x90

Oef 3 Side raises
4x10x18
20x12

Oef 4 Pull ups
2x10xBW
6xBW
2x5xBW

Oef 5 Parallel bb rows
4x10x80

Oef 6 Barbell curls
10x50
8x50
6x50
30x20

Had duidelijk nog last van de belasting vorige week, op zich wel lekker getraind maar de normale intensiteit kon ik niet opbrengen, rug zat vast, elleboog knakje etc.

• #2.414
Ben eigenlijk wel benieuwd, met wat voor soort schema je nu gaat trainen.
zou je hier globaal neer kunnen zetten, hoe die eruit ziet..:D

Alvast bedankt..

Het idee is om 1 training van de 2 te gebruiken voor de zware compound en de andere training te variëren met een andere oefening en hogere reps.

UB 1 (max effort benchpress)
oefening 1 Benchpress week 1 en 2 / 3 en 4 Incline bench / 5 en 6 Military press
2x20 warmup
3x5
3x3
3x1

oefening 2 Close grip bench press week 1 / Week 2 weighted dips
5x 8-10

oefening 3 Side raise / week 5 en 6 benchpress
4x 10-12

oefening 4 Pull ups week 1 / Week 2 chins
5x 8-10

oefening 5 Barbell rows
4x 8-10

oefening 6 Reverse pec deck of bent over side raise
3x15-20

oefening 7 Barbell curl
3x8-10

Maximaal 2 weken dezelfde eerste oefening af te wisselen met Incline bench en floor press

LB 1 (Max effort Squat/Deadlift)
oefening 1 Squat week 1 en 2 / 3 en 4 Deadlift
2x20 warm-up
3x5
3x3
3x1

oefening 2 Front squat
4x 6

oefening 3 Stiff legged deadlift
4x 8-10

oefening 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15-20

oefening 5 Staande calf raise
4x15-20

oefening 6 Reverse hyper supersetted met leg raises
4x10-12

UB 2 (Repetition Effort / dynamic effort)
oefening 1 Incline benchpress week 1 en 2 / 3 en 4 military press / 5 en 6 benchpress
8x3 65 % van 1RM

oefening 2 Close grip bench press
5x5

oefening 3 Military press week 1 en 2 / 3,4,5,6 side raise
4x8-12

oefening 4 Barbell row
4x 8-10

oefening 5 Front lat pull down
4x 8-12

oefening 6 dumbbell curl superset met push down
3x8-10

oefening 7 Crunch superset met twist
3x50

LB 2 (Repetition / dynamic effort)
oefening 1 deadlift week 1 en 2 / 3 en 4 box squat
8x3 65% 1RM

oefening 2 Front squat
4x 8-12

oefening 3 GHR
3x6-10

oefening 4 Adductie supersetted met seated leg curl
3x12-15

oefening 5 Seated calf raise
4x15-20

oefening 6 Hyperextension supersetted met leg raise
4x10-15

Dit wordt weer de basis van het schema, daarbij voeg ik nog wat extra volume op sommige oefeningen toe ala GVT en zal ik ook af en toe gebruik maken van principes zoals Rest pauze sets en dropsets om de trainingen iets sneller te laten verlopen aangezien dat met UB/LB soms best lang duurt.
Als ik extra werk doe dan wordt het voor Deadlift die wil ik echt 300 doen eind dit jaar.

• #2.415
Ach is YBF's verlies. Gijs heeft niks te bewijzen, want hij heeft alles al bewezen.

Het poseren ging hem ook prima af voor een ''non-bodybuilder''.

Desnoods gaan we samen een middagje poseren. Dan owned hij ze straks op elk vlak!

Thnx en mss houd ik je daar nog wel eens aan Niels, jou posing is in ieder geval dik voor elkaar.

MONSTER VOLUME

respect++

Thnx en mss houd ik je daar nog wel eens aan Niels, jou posing is in ieder geval dik voor elkaar.

Misschien? Je hebt geen keuze. Zodra je met je ass in B town zit dan gaan we zowiezo een keer trainen. Dan leer jij mij tot 3000% gaan en dan leer ik jou hoe je onstage je billen afzonderlijk kan aanspannen hihi ofzo iets. :D

Komt helemaal goed met jou. Je kan ook nog via andere bonden op ek of wk's komen. Ga er maar niet vanuit dat iemand natural is op dat Ek in Duitsland straks.

• #2.419
Foto's van afgelopen zondag (1 week na de YBf) gemaakt bij Peter van Fitfotos.

IMG_5978.jpg

IMG_5987.jpg

IMG_5984.jpg

En hij heeft er ook nog een leuk grapje van gemaakt:p

menshealthgrapje.jpg

Mooie foto's, kvind het echt shiek dat je powertraining/strongman zo goed combineert met bodybuilding. Echt chapeau :)

Terug
Naar boven