XXL Nutrition

g-mens log

Hahaha, super cool!!

t*ring gijs haha je ken zo de gay krant in met die foto's whahahaha maar je ziet er wel lekker uit hoor :P

Dit soort foto's vind ik altijd cooler dan wedstrijdpics. Ziet er heel erg nice uit!

echt twisted hoe droog je staat man, echt petje af

Mja......dat is wel droog! Mooie foto's man! :thumbs:

goed droog man:P.. was t bladje niet gays health?:P haha kidding bro!!.. goede fotos!!:D

Weetje hoeveel hij gaat nken met zo cover? :roflol:

Foto's van afgelopen zondag (1 week na de YBf) gemaakt bij Peter van Fitfotos.

IMG_5978.jpg

IMG_5987.jpg

IMG_5984.jpg

En hij heeft er ook nog een leuk grapje van gemaakt:p

menshealthgrapje.jpg
respect

en mooie fotos

Goede training gijs,en nette pics.:thumbup:

Alsnog gefeliciteerd man, beter laat dan helemaal niet he... hele brute foto's en heel veel respekt voor je fysiek!

Zo zien alle mannelijke modellen bij wehkamp, otto etc. er toch ook uit :p

Ontopic&Zonder Dollen.....Wat een combinatie: Droog, esthetisch, sterk en bovendien naturel.

Ik heb echt heel veel respect voor wat je hier neerzet!

En zelfs nog een stuk groter. Kun je nagaan dat vrouwen dat wel mooi vinden, maar wel roepen dat bodybuilders bah zijn. Terwijl die gasten in reallife ****ing huge zijn. Gave foto's Gijs.

mwah menshealth niet echt zo, al zijn er uitzonderingen. Maar meer van die sport and fitness.
Voorbeeldje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrouwen kwijlen bij dit soort gasten. Op de foto dan.. in reallife zullen ze het wel weer te groot vinden.

Zulke gasten zijn in reallife echt wel huge (kijk het verschil eens met Gijs, en Gijs is echt wel groot!).

Vandaag bericht gekregen van YBF dat ik niet geselecteerd ben voor WK. Is ergens wel jammer, ik hield mijn voeding toch wel strak voor evt deelname. Blijkbaar had ik wel de keuze gemaakt om te gaan als ik werd gevraagd realiseer ik me nu. Maar goed, als ik meer ervaring opdoe, vooral poseren dan willen ze me volgend jaar absoluut mee hebben ze gezegd dus...

Tuurlijk verdedig ik mijn titel volgend jaar, 92-93 kg gortdroog:rolleyes: Paar cm bij de armen en benen erbij.

Maar nu kan ik wel lekker keihard knallen in de gym, pak mijn oude WSB/g-men sT trainingsschema er weer bij en we gaan ervoor.

Vanavond UB1

Go Go Go G-men, by the way mooie fotosessie weer.

Waarom ben je niet geselecteerd? Je stond er het beste bij! wtf?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.437
Vandaag maar geen training, nog te vermoeid van alle trainingsinspanning afgelopen periode.
Vandaag benoemd tot prop je vol dag om morgen weer te kunnen knallen. Net 3 megatortillas weggewerkt (zo'n 300 gram kip met zak aardappelrondjes paprika en nog wat bende als vulling) met halve liter karnemelk en grote maiskolf. Dadelijk nog maaltijd voor slapen gaan nu al weer zin in:meal:

Net ook mooie mail gehad van mijn broertje, BW is gestegen van 71,8 naar 79,6 in 3,5 maand:D Talent!!

haha vreterd!!:D
maar volgend jaar doe jij toch mee op de sterkste man van landsmeer B of nie?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.439
Als alles goed gaat wel ja.

Terug
Naar boven