AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.141
88.5

Push

Incline smith
20x15
20x35
15x65

Chestpress
20x80
12x80

Pec fly
20x70

Shoulderpress
15x70

Db side raise
2x20x10

Triceps pushdown
20x30

Net nog cardio 30min

En ander projectje thuis. Oude schijvenrek van matrriaalhok rpb meegenomen en aan het opknappen en aanpassen. Na meerdere schuurbeurten/zinkspray en het fabriceren van een uitbreiding in het midden (met massief rvs) ziet hij er nu zo uit

20250930_212948.jpg

• #26.142
Laatste trainjng voor de wedstrijd

30 min mountainbike heen fietsen

V bar pulldown
20x60
2x15x80

HS chest supp row
2x15x100

Seal row
20x60

Straight arm pulldown
15x30

Preacher machine curl
2x20 reps
1x15 reps

30 min terug op de mountainbike

Laatste trainjng voor de wedstrijd

30 min mountainbike heen fietsen

V bar pulldown
20x60
2x15x80

HS chest supp row
2x15x100

Seal row
20x60

Straight arm pulldown
15x30

Preacher machine curl
2x20 reps
1x15 reps

30 min terug op de mountainbike
Prettige wedstrijd toegewenst!💪

Veel succes op de wedstrijd! Ben benieuwd naar de foto's. Enne, niet vergeten nog even de burger king binnen te lopen voor een nieuwe versie van de 2008 foto ;) Dan is het cirkeltje weer rond.

Veel succes op de wedstrijd! Ben benieuwd naar de foto's. Enne, niet vergeten nog even de burger king binnen te lopen voor een nieuwe versie van de 2008 foto ;) Dan is het cirkeltje weer rond.
Ja doen!! :D
Succes Gijs en uiteraard ook veel plezier gewenst!

Succes Gijsje!

• #26.147

Ik heb gereserveerd bij Stoer en lekker, hamburgertoko in Baarn. Echt 100x beter dan burger King. Als ik dan ook beter op het podium sta en daar een foto maak is het ook een mooi cirkeltje toch?

Heel klein pompje gepakt nog vandaag, moest leerlingen begeleiden in de gym. Maar ik beloof dat het echt alleen beetje bloedsomloop was😅

Ik heb gereserveerd bij Stoer en lekker, hamburgertoko in Baarn. Echt 100x beter dan burger King. Als ik dan ook beter op het podium sta en daar een foto maak is het ook een mooi cirkeltje toch?

Heel klein pompje gepakt nog vandaag, moest leerlingen begeleiden in de gym. Maar ik beloof dat het echt alleen beetje bloedsomloop was😅
Helemaal mee eens. De BK is natuurlijk maar een knakentoko als het om goeie burgers gaat. Maar dan wel dezelfde pose doen en shirtless uiteraard he.
Ga je weer voor het aloude recept van bessen geweekt in vodka voor de vasculariteit?

Gefeliciteerd 🥳

Klasse man! Mooie prestatie 💪🏼

Netjes man, congrats! Zo aan de back double bi foto te zien doe je in elk geval qua rug niet onder voor je wedstrijd in 2008. Dat is gezien het leeftijdsverschil echt heel netjes.

Zulke shape en zo droog op ‘t podium is echt een uitzonderlijke prestatie voor lifetime natty 💪

• #26.156
IMG-20251005-WA0123.jpg

IMG-20251005-WA0080.jpg

Dat zijn ze voor nu. Krijg de profi foto's nog.

Quadseparatie, hamstrings, glutes, biceps allemaal beter. Ik hoop dat ik weer veel mensen heb laten inzien dat ze zichzelf niet moeten aanpraten dat je zonder ondersteuning niet meer vooruit kan gaan na je 40e. Het zal voor een groot gedeelte wel weer op aanleg gegooid worden...😉

Te gek man! Gefeliciteerd 🥳💪

• #26.158
En weer verder met waar ik van hou

Legday:

Adductor
3x20x90

Liggende leg curl
3x20x25

Assisted nordic
3x10x50kg

One leg leg extension
3x15x34kg L&R

Beltsquat
3x20x80

Heels raised smithmachine squat
2x15x55

45graden hyperextension met band
20 reps.

Wil je weer terug naar je gewicht voor je prep naar de wedstrijd, of wat zijn je doelen nu? Ben trouwens benieuwd naar de andere foto's van alle poses, wanneer komen die?

Super man! Gefeliciteerd!

Terug
Naar boven