AndroidHealthClinic

g-mens log

Had ik ook gedaan, wat denk jij nu!! Maar ja als de sportschool locatie gaat bepalen waar je gaat wonen???

In ieder geval goed excuus naar mijn vriendin om van de garage een vette homegym te bouwen!!:D

Je kunt het ook andersom bekijken :

Veraf gaan wonen van de dichtsbijzijnde gym komt er vaak ook op neer dat je gaat wonen op een (vaak landelijke) plek waar de huizen goedkoper/groter zijn... ...eventueel met een schuur, stal, of extra grote garage. Maw dat je niet alleen betaalbaar woont maar ook de plaats hebt voor je eigen gym. Ik woon liever zoals nu tussen de koeien en de schapen maar met plaats zat om thuis te trainen en buiten een groot terrein voor onderdelen, dan in een klein appartementje vlak naast de gym.

Nog geen wedstrijden in het vooruitzicht behalve strongman volgend seizoen. En nu proberen dus op te bouwen naar gewichten waarmee we goed meekunnen op een B.

Homegym rules. Tuurlijk blijf ik ook op de gewone gym sporten deels vanwege de mogelijkheden en deels vanwege de motivatie. Maar nu al doe ik meer dan 80% barbell, dumbbells en bodyweight oefeningen wat kun je daarvan niet thuis doen?

Ik heb nu een huis in Baarn gekocht, daar zitten geen goede gyms in de buurt. Wel iets verder maar ja dat kost tijd. Dus waarschijnlijk ga ik 1a2 keer in A'dam op de sportschool blijven sporten na mijn werk (1x als ik ook nog Strongman training doe die week) en train ik 2 keer thuis. Zo ziet mijn vriendin me ook nog eens.

En idd Locust 280 is een leuk begin. 300+ zit er wel in, zoiezo heb ik in mijn achterhoofd een set zitten van 15x250 deads aangezien op Landsmeer B de mannen er 13 deden;)

Mijn god. Hoeveel doe je er nu dan? Filmen die hap!

Had ik ook gedaan, wat denk jij nu!! Maar ja als de sportschool locatie gaat bepalen waar je gaat wonen???

In ieder geval goed excuus naar mijn vriendin om van de garage een vette homegym te bouwen!!:D

True....Al is het wel verrekte handig om een huis dichtbij een gym te hebben.Vergeet je niet om een aanbouw te maken,kijken hoe ver je kan gaan met je vriendin he.:D;)

Durf je zaterdag weer te komen en 290 te dl'en?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.785
Durf is geen probleem Alex of doel je op Simon:D

Dan moet ik wel even kijken hoe ik mijn week moet indelen aangezien ik vrijdag een soort van minimeet heb met Kale, RichardV enzo in Haarlem.

Ik laat het je wel even weten.

Wanneer trek je naar je nieuw huisje?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.787
18 december krijg ik de sleutel!

wanneer is de housewarming voor dbb gijsie??

Nog geen wedstrijden in het vooruitzicht behalve strongman volgend seizoen. En nu proberen dus op te bouwen naar gewichten waarmee we goed meekunnen op een B.

Homegym rules. Tuurlijk blijf ik ook op de gewone gym sporten deels vanwege de mogelijkheden en deels vanwege de motivatie. Maar nu al doe ik meer dan 80% barbell, dumbbells en bodyweight oefeningen wat kun je daarvan niet thuis doen?

Ik heb nu een huis in Baarn gekocht, daar zitten geen goede gyms in de buurt. Wel iets verder maar ja dat kost tijd. Dus waarschijnlijk ga ik 1a2 keer in A'dam op de sportschool blijven sporten na mijn werk (1x als ik ook nog Strongman training doe die week) en train ik 2 keer thuis. Zo ziet mijn vriendin me ook nog eens.

En idd Locust 280 is een leuk begin. 300+ zit er wel in, zoiezo heb ik in mijn achterhoofd een set zitten van 15x250 deads aangezien op Landsmeer B de mannen er 13 deden;)

Homegym rules!

Trouwens, als jij 300 kan deadliften, dan reken maar dat je heel goed kan meedraaien op een B-wedstrijd. Vooral als je de rest van de oefeningen ook goed onder de knie hebt. 15 x 250 is trouwens echt ziek. Daar moet je denk ik toch wel ruim +300 deadliften.

jah lekker BBQen met zn alle haha!!!!!!!!!

homegym rules idd btw......

ene ruben t valt allemaal wel mee hoor ;)

Ik ga de Olly Jackson deadlift routine ook proberen, bedankt voor het idee, en succes ;)

Go Gijssie :hedbang:

:eek:

mijn voorkeur had toch 3 vriendINNEN geweest.....
maar ja, smaken verschillen :D

die 3 vrienden bestaan uit 2 mannen en 1 vrouw, allemaal een eigen kamer alleen de woonkamer, keuken en badkamer is gezamelijk ;) net nieuw gebouwd allemaal, ziet er top uit!

als jij een keer langs wilt komen voor een speciaal avontuur mag dat wel staafmixxer! :eyebrow:

**censuur** sorry gillian die was lullig ;)

Laatst bewerkt:
er stond volgens mij iets in de richting van: "dikke homo o " :eek:

Terug
Naar boven