Maar ik val op intelligente vrouwen Hans met een eigen mening![]()
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik val op intelligente vrouwen Hans met een eigen mening![]()
!tja misschien ben ik dan een van de weinige die een vrouw heeft die respect heeft voor wat ik doe en voor 100% achter me staat in het leven!
en niet een onzelfverzekerde vrouw die huilend op de bank gaat zitten wachten tot ik een keer naast haar kom zitten!
maar ja die heb ik in het verleden ook gehad dus ik kan begrijpen dat sommige van ons idd compromissen moeten sluiten om het leven te leiden zoals ze het het liefste willen al zou ik daarintegen dat dus niet doen!
daarom ben ik dus ook blij dat ze wel degelijik achter me staat want het is niet geweldig om van iemand te houden die je tegenhoud in het bereiken van je doelen!

Sterke training hoor.. Wandklimmen met jou lichaamsgewichtWat weeg je trouwens inmiddels? toch wel hoger als 95 zeker?
s'ochtends 96 kaal en s'avonds 98 met kleren in de gym.
Ja, ik hoef me niet in te houden he, bij mij zit er geen huwelijk aan vast![]()

Damn 1x flink los gaan met eten en vragen voor je naar de wc moet![]()
Het komt nu wel erg dichtbij trouwens.s'ochtends 96 kaal en s'avonds 98 met kleren in de gym.
Tot nu toe alleen maar mannetjes van 60kg zien doen..Erg knap hoor met dat lichaamsgewicht gaan wandklimmenTot nu toe alleen maar mannetjes van 60kg zien doen..

tja misschien ben ik dan een van de weinige die een vrouw heeft die respect heeft voor wat ik doe en voor 100% achter me staat in het leven!
en niet een onzelfverzekerde vrouw die huilend op de bank gaat zitten wachten tot ik een keer naast haar kom zitten!
daarom ben ik dus ook blij dat ze wel degelijik achter me staat want het is niet geweldig om van iemand te houden die je tegenhoud in het bereiken van je doelen!

zo gaat een Yoke dus voelen van 400, nu al bizar veel moeite om 2 sec in lockout te blijven staan.
)