- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil mijn trainingen nu zoveel mogelijk afstellen op het tijdsschema van mij en mijn vriendin zodat we samen meer tijd over houden.
Idd mannen, de wedstrijd heeft een grotere wissel getrokken op onze relatie dan ik aanvankelijk had gedacht, daarbij komt dat ik de zaterdagen nu vaak toch wel strongman aan het trainen was en dit meestal wel een uur of 5 van mijn tijd was. Tel daarbij op de maandag, dinsdag en vrijdag avonden voor training en de woensdagavond voor werk en mijn vriendin voelde zich qua aandacht onderbedeeld. Ik neem haar dit niet kwalijk.
Ik heb afgesproken om Sterkste man elke maand 1 keer te trainen en wat trainingen naar de ochtend te verplaatsen.
Gister nog even 10 sets pushdown en biceps cable curl aan mijn pulley thuis gedaan.

Als je 18 bent heb je schijt aan de vrouw. Als je ouder word moet je compromissen sluiten.
Hoort er allemaal bij, en ja je kan nu niet 100% van de tijd de egoist uithangen (soms helaas).
Verstandig besluit hoor G-men.

hmm die reden stuit mij weer erg tegen de borst gijs!!!!
miss komt t omdat ik zo een gigantische borst heb maar tog
er is geen vrouw die tussen mij en mn training in komt!
ze hebben het ook wel geprobeerd hoor en heb er ook zat ruzie om gehad maar mijn antwoord was altijd heel simpel en duidelijk....daar is de deur....
trainen staat op nummer 1 en als ze heel lief is mag ze gedeeld op 1 staan met trainen anders staat ze gewoon op 2!
miss wel op 3 want eten is ook belangijk en stappen natuurlijk dus op de 4de plaats dan!
ze weten waar ze aan beginnen dus niet zeiken na een tijd!
dan gaan ze maar lekker met zo een imbeciele ecto mong**l door de stad lopen en op het strand liggen!
zo dat wou ik ff kwijt
kusje
Als je 18 bent heb je schijt aan de vrouw. Als je ouder word moet je compromissen sluiten.
Hoort er allemaal bij, en ja je kan nu niet 100% van de tijd de egoist uithangen (soms helaas).
Verstandig besluit hoor G-men.
hmm die reden stuit mij weer erg tegen de borst gijs!!!!
miss komt t omdat ik zo een gigantische borst heb maar tog
er is geen vrouw die tussen mij en mn training in komt!
ze hebben het ook wel geprobeerd hoor en heb er ook zat ruzie om gehad maar mijn antwoord was altijd heel simpel en duidelijk....daar is de deur....
trainen staat op nummer 1 en als ze heel lief is mag ze gedeeld op 1 staan met trainen anders staat ze gewoon op 2!
miss wel op 3 want eten is ook belangijk en stappen natuurlijk dus op de 4de plaats dan!
ze weten waar ze aan beginnen dus niet zeiken na een tijd!
dan gaan ze maar lekker met zo een imbeciele ecto mong**l door de stad lopen en op het strand liggen!
zo dat wou ik ff kwijt
kusje