XXL Nutrition

g-mens log

Nice extensions G.:cool:

Jammer dat je idd geen events hebt getraind!

Verder wel aardige rep training.. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.863
Deze morgen Wilde UB doen maar is gebleven bij Borst, nog niet gewend aan vroeg in de morgen trainen. Wil mijn trainingen nu zoveel mogelijk afstellen op het tijdsschema van mij en mijn vriendin zodat we samen meer tijd over houden. Ik weet nog niet helemaal hoe dit de training gaat beinvloeden.

Oef 1 Benchpress
20x50
10x80
5x110
5x5x125 (toch tevreden over zo vroeg)
8x110
10x100

Oef 2 Incline dumbbell press
10x40
8x40
6x40
10x32

Oef 3 Cable cross over
15x40
12x40
10x40
8x40

Oef 4 Parallel bar dips
4x15xBW

Oef 5 Machine Fly
8x120 (full bl)
8x100
10x80
10x60

Mega pomp maar natuurlijk niet tevreden, vrees dat een stevige UB training me s'ochtends heel zwaar gaat vallen.

Mega pomp en dan nog niet tevreden zijn!!!!!Gekke powerliftert.:p

Wil mijn trainingen nu zoveel mogelijk afstellen op het tijdsschema van mij en mijn vriendin zodat we samen meer tijd over houden.

Goeie keuze. Ik train liefst tegen 12-13.00 . Denk dat je er wel aan went.

Het is best ziek, maar ik heb ook wel 's m'n wekker gezet om te eten voor dat ik echt opstond (daarna gewoon weer gaan liggen). Is een oplossing als je genoodzaakt bent om vroeg te trainen..

vroeg trainen blijft knudde..

Wel goed dat je natuurlijk wat gedaan hebt!

In de ochtend trainen is ook niks voor mij hoor. Als het niet anders kan dan doe ik het wel maar liever niet.

Idd Trainen 1.5u na het opstaan is gewoon wank, en helaas doro mijn werk moet het om de week. It sucks!!!!!

Je moet uiteraard ook een beetje rekening houden met de wensen van je wederhelft.

• #2.871
Idd mannen, de wedstrijd heeft een grotere wissel getrokken op onze relatie dan ik aanvankelijk had gedacht, daarbij komt dat ik de zaterdagen nu vaak toch wel strongman aan het trainen was en dit meestal wel een uur of 5 van mijn tijd was. Tel daarbij op de maandag, dinsdag en vrijdag avonden voor training en de woensdagavond voor werk en mijn vriendin voelde zich qua aandacht onderbedeeld. Ik neem haar dit niet kwalijk.

Ik heb afgesproken om Sterkste man elke maand 1 keer te trainen en wat trainingen naar de ochtend te verplaatsen.

Gister nog even 10 sets pushdown en biceps cable curl aan mijn pulley thuis gedaan.

Idd mannen, de wedstrijd heeft een grotere wissel getrokken op onze relatie dan ik aanvankelijk had gedacht, daarbij komt dat ik de zaterdagen nu vaak toch wel strongman aan het trainen was en dit meestal wel een uur of 5 van mijn tijd was. Tel daarbij op de maandag, dinsdag en vrijdag avonden voor training en de woensdagavond voor werk en mijn vriendin voelde zich qua aandacht onderbedeeld. Ik neem haar dit niet kwalijk.

Ik heb afgesproken om Sterkste man elke maand 1 keer te trainen en wat trainingen naar de ochtend te verplaatsen.

Gister nog even 10 sets pushdown en biceps cable curl aan mijn pulley thuis gedaan.

Ik dacht al dat het zoiets was, heb het zelf ook gehad.
Vriendin dacht dat bij mij de training prioriteit #1 had en de rest me allemaal niet zo boeide. Dat ik haar alleen had voor de coïtus enzo..
Anyway, goede beslissing!

Haha echt... Lijkt alsof iedereen dat probleem krijgt

Ik ben gewoon met te veel dingen bezig op deze moment. Studeren, trainen en uitgaan nemen massa's tijd in en dan schiet er tijdens het weekend gewoon een avondje over voor de vriendin. Zal waarschijnlijk ook wel moeten veranderen want begint ook voor aardig wat problemen te zorgen.

Veel succes ermee alleszinds, nobel van je dat je begint te schuiven om meer tijd aan haar te kunnen besteden.

Ik ken het ook :o. G-mens log is de nieuwe place to be voor mannen met tijdsgebrek voor hun vriendin.

Als je 18 bent heb je schijt aan de vrouw. Als je ouder word moet je compromissen sluiten.

Hoort er allemaal bij, en ja je kan nu niet 100% van de tijd de egoist uithangen (soms helaas:D).

Verstandig besluit hoor G-men.

hmm die reden stuit mij weer erg tegen de borst gijs!!!!
miss komt t omdat ik zo een gigantische borst heb maar tog :p

er is geen vrouw die tussen mij en mn training in komt!
ze hebben het ook wel geprobeerd hoor en heb er ook zat ruzie om gehad maar mijn antwoord was altijd heel simpel en duidelijk....daar is de deur....

trainen staat op nummer 1 en als ze heel lief is mag ze gedeeld op 1 staan met trainen anders staat ze gewoon op 2!
miss wel op 3 want eten is ook belangijk en stappen natuurlijk dus op de 4de plaats dan!

ze weten waar ze aan beginnen dus niet zeiken na een tijd!
dan gaan ze maar lekker met zo een imbeciele ecto mong**l door de stad lopen en op het strand liggen!

zo dat wou ik ff kwijt :D

kusje

Als je 18 bent heb je schijt aan de vrouw. Als je ouder word moet je compromissen sluiten.

Hoort er allemaal bij, en ja je kan nu niet 100% van de tijd de egoist uithangen (soms helaas:D).

je moet gewoon de keuze voor jezelf maken!
ik ben ook geen 18 meer ;)

ze hebben het ook wel geprobeerd hoor en heb er ook zat ruzie om gehad maar mijn antwoord was altijd heel simpel en duidelijk....daar is de deur....

trainen staat op nummer 1 en als ze heel lief is mag ze gedeeld op 1 staan met trainen anders staat ze gewoon op 2!
miss wel op 3 want eten is ook belangijk en stappen natuurlijk dus op de 4de plaats dan!

dan gaan ze maar lekker met zo een imbeciele ecto mong**l door de stad lopen en op het strand liggen!

kusje

Heel goed knul. Met zo'n instelling kom je er wel! :thumbs:

• #2.879

Zo is dat Richard

• #2.880

kusje

Maar ik val op intelligente vrouwen Hans met een eigen mening;)

Terug
Naar boven