Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang is een gemiddelde training van jou g-men? Hoeveel rust neem je ongeveer tussen de setjes?
Vette foto's en gefeliciteerd met je 300kg deadlift. Zou mooi zijn als ik dat binnen 10jaar ook kan halen.![]()
Als je er in blijft geloven kan er veel. Veel mensen hebben mij verteld dat ik met mijn trainingssT nooit lang zou meedraaien zonder te gaan gebruiken. Ondertussen train ik al langer als 14 jaar en wordt ik nog steeds sterker zonder die troep.
Als je er in blijft geloven kan er veel. Veel mensen hebben mij verteld dat ik met mijn trainingssT nooit lang zou meedraaien zonder te gaan gebruiken. Ondertussen train ik al langer als 14 jaar en wordt ik nog steeds sterker zonder die troep.

Mooi gezegd! Brutal krachtstats, ga zo doorAls je er in blijft geloven kan er veel. Veel mensen hebben mij verteld dat ik met mijn trainingssT nooit lang zou meedraaien zonder te gaan gebruiken. Ondertussen train ik al langer als 14 jaar en wordt ik nog steeds sterker zonder die troep.

bodybuild trainingkje, maarja je bent dan ook een strongpowerbuilder![]()

he G men ik (en ik denk ook met mij vele andere) ben heel benieuwd naar je eetschema.
je moet toch een hoop binnen krijgen om telkens weer zulke trainingen te kunnen doorstaan!
Thnx beesten! Qua eetschema: Ik let natuurlijk wel op mijn voeding en dat doe ik al sinds ik train. Hierbij zorg ik gewoon dat de kcals hoog zijn, en dat ik vooral aan mijn eiwitten denk. De laatste tijd heb ik hier minder zin in omdat ik een beetje vet niet erg vind ivm Sterkste man.
Ik zal voor de grap nu eens een gewone dag posten zoals vandaag:
Ontbijt:
0,5 L yoghurt met cruesli (melk was op voor de brinta)
Koffie
Vruchtendrank
Tussendoor:
0,5 L vifit
koffie
Lunch:
0,5 L volle melk
banaan
Tussendoor:
150 gram cashewnoten ongezout (1000 kcals)
0,5 L halfvolle melk (er was in de kiosk geen volle)
Thuiskomst:
2 bruine bolletjes met flink pindakaas
4 hele gekookte eieren
Trainen:
Tijdens trainen 1 AA
Thuis na het trainen
50 gram Whey in water (nog steeds geen melk te lui voor boodschappen)
Dadelijk:
Flink bord macaroni met gehakt
Voor het slapen gaan waarschijnlijk nog 0,5L franse kwark met cruesli.
Geen zin om het uit te rekenen maar als je je geroepen voelt![]()

Die had ik moeten zien aankomen
Ik ben natuurlijk ook nog geen lid van de fastfoodclub he!
Sorry, was een inkoppertje he!