AndroidHealthClinic

g-mens log

jesus wat een squat sessie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
Hoe lang is een gemiddelde training van jou g-men? Hoeveel rust neem je ongeveer tussen de setjes?

gemiddeld 2 uur. Dit was iets meer als 1,5 uur. Mjah rust is elke keer anders. tussen de side raises was mss 1 minuut. Na de set van squats met 180 mss zelfs wel 4 of 5.

GRUWELIJK zo'n rustige training!!
:thumbs:

ff 'rustig' 180 kg 5x fullsquatten.. :D lul!

Vette foto's en gefeliciteerd met je 300kg deadlift. Zou mooi zijn als ik dat binnen 10jaar ook kan halen.:D

• #4.066
Vette foto's en gefeliciteerd met je 300kg deadlift. Zou mooi zijn als ik dat binnen 10jaar ook kan halen.:D

Als je er in blijft geloven kan er veel. Veel mensen hebben mij verteld dat ik met mijn trainingssT nooit lang zou meedraaien zonder te gaan gebruiken. Ondertussen train ik al langer als 14 jaar en wordt ik nog steeds sterker zonder die troep.

Als je er in blijft geloven kan er veel. Veel mensen hebben mij verteld dat ik met mijn trainingssT nooit lang zou meedraaien zonder te gaan gebruiken. Ondertussen train ik al langer als 14 jaar en wordt ik nog steeds sterker zonder die troep.

Respect!

Heb je eigenlijk een schema of soort van leidraad qua trainingen?

:thumbs:

.....ik train nu ruim 6 jaar clean, dus over 8 jaar voor mij ook een 300 DL?
:D

Mooi gezegd! Brutal krachtstats, ga zo door :thumbs:

he G men ik (en ik denk ook met mij vele andere) ben heel benieuwd naar je eetschema.
je moet toch een hoop binnen krijgen om telkens weer zulke trainingen te kunnen doorstaan!

helemaal mee eens!! Mensen grijpen te vroeg naar bepaalde middelen. Ze missen doorzettingsvermogen. Dan word je niet zo groot als iemand die flink juiced. Boeiend. Je houd het als natural wel langer vast als het een keer tegenzit qua blessures, stress en drukte...

Idd, het is puur de instelling. Voor mij is het ook nooit een optie geweest, gewoon doorbeuken met die hap en kijken hoe ver je kunt komen. Op deze manier leer je vechten voor elke pr en opgeven is geen optie.

• #4.073
Thnx beesten! Qua eetschema: Ik let natuurlijk wel op mijn voeding en dat doe ik al sinds ik train. Hierbij zorg ik gewoon dat de kcals hoog zijn, en dat ik vooral aan mijn eiwitten denk. De laatste tijd heb ik hier minder zin in omdat ik een beetje vet niet erg vind ivm Sterkste man.

Ik zal voor de grap nu eens een gewone dag posten zoals vandaag:
Ontbijt:
0,5 L yoghurt met cruesli (melk was op voor de brinta)
Koffie
Vruchtendrank

Tussendoor:
0,5 L vifit
koffie

Lunch:
0,5 L volle melk
banaan

Tussendoor:
150 gram cashewnoten ongezout (1000 kcals)
0,5 L halfvolle melk (er was in de kiosk geen volle)

Thuiskomst:
2 bruine bolletjes met flink pindakaas
4 hele gekookte eieren

Trainen:
Tijdens trainen 1 AA

Thuis na het trainen
50 gram Whey in water (nog steeds geen melk te lui voor boodschappen)

Dadelijk:
Flink bord macaroni met gehakt

Voor het slapen gaan waarschijnlijk nog 0,5L franse kwark met cruesli.

Geen zin om het uit te rekenen maar als je je geroepen voelt;)

Whahahahahahhahahahahahhahahahaha Gijs had het over een beetje vet, OMFG!!!!!!

Enorme droogkloot die je bent.

• #4.075
training vandaag nog een fullbody

Oef 1 Leg extension
20x10
20x20
15x30
10x40
10x50
10x60
10x70 Fullbl

Oef 2 Leg curl
20x20
15x30
10x40
8x50

Oef 3 Standing calf (moet maar weer eens mijn broertje is me aan het inhalen met zijn calfs)
15x80
12x90
10x100
8x110
6x120 full bl

Oef 4 Parallel bar dips
5xBW
5xBW + 20
12xBW + 50 PR
5xBW + 60
Dropset: 1xBW+80 - 2xBW+60 - 4xBW+40 - 5xBW+20 - 5xBW

Oef 5 Barbell upright rows
15x40
12x50
10x60
8x70

Oef 6 Barbell shrugs
15x70
10x120
8x170
10x120
15x70
Teringzwak:mad:

Oef 7 Barbell curls
15x30
12x40
10x50
8x55

Oef 8 Knee tucks voor de abs
30x
20x
20x

abs moet ik echt weer meer zin in krijgen:o

Wel lekker getraind.

bodybuild trainingkje, maarja je bent dan ook een strongpowerbuilder :D

• #4.077
he G men ik (en ik denk ook met mij vele andere) ben heel benieuwd naar je eetschema.
je moet toch een hoop binnen krijgen om telkens weer zulke trainingen te kunnen doorstaan!

Thnx beesten! Qua eetschema: Ik let natuurlijk wel op mijn voeding en dat doe ik al sinds ik train. Hierbij zorg ik gewoon dat de kcals hoog zijn, en dat ik vooral aan mijn eiwitten denk. De laatste tijd heb ik hier minder zin in omdat ik een beetje vet niet erg vind ivm Sterkste man.

Ik zal voor de grap nu eens een gewone dag posten zoals vandaag:
Ontbijt:
0,5 L yoghurt met cruesli (melk was op voor de brinta)
Koffie
Vruchtendrank

Tussendoor:
0,5 L vifit
koffie

Lunch:
0,5 L volle melk
banaan

Tussendoor:
150 gram cashewnoten ongezout (1000 kcals)
0,5 L halfvolle melk (er was in de kiosk geen volle)

Thuiskomst:
2 bruine bolletjes met flink pindakaas
4 hele gekookte eieren

Trainen:
Tijdens trainen 1 AA

Thuis na het trainen
50 gram Whey in water (nog steeds geen melk te lui voor boodschappen)

Dadelijk:
Flink bord macaroni met gehakt

Voor het slapen gaan waarschijnlijk nog 0,5L franse kwark met cruesli.

Geen zin om het uit te rekenen maar als je je geroepen voelt;)

Mwoehahaha! Vindt je het gek dat je ecto bent?

;):D

Terug
Naar boven