- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag bizarre dag gehad, stranddag met outdoor bedrijf als begeleiding.
Een van de klanten krijgt een hartaanval en die heb ik gereanimeerd (als 1e voor de ambulancedienst). Laatste nieuws is dat ie weer bij bewustzijn is en het mss er goed vanaf brengt. Maybe just maybe heb ik vandaag een leven gered. De baas was helemaal emotioneel en ik zelf had ook een hartslag van ruim 200 de eerste minuten na de reanimatie. Niet zoveel zin om nu te trainen. Wordt morgen.

Good job! Jij hoeft vast op te passen om geen ribben te breken bij de 30 compressies![]()

Good job! Jij hoeft vast op te passen om geen ribben te breken bij de 30 compressies![]()
Als je een rib breekt weet je iig wel dat je de juiste intensiteit toepast.
Hoeveel was het ook al weer?
15 keer drukken, 1 keer blazen?
Vandaag bizarre dag gehad, stranddag met outdoor bedrijf als begeleiding.
Een van de klanten krijgt een hartaanval en die heb ik gereanimeerd (als 1e voor de ambulancedienst). Laatste nieuws is dat ie weer bij bewustzijn is en het mss er goed vanaf brengt. Maybe just maybe heb ik vandaag een leven gered. De baas was helemaal emotioneel en ik zelf had ook een hartslag van ruim 200 de eerste minuten na de reanimatie. Niet zoveel zin om nu te trainen. Wordt morgen.
Goed gehandeld! helaas zijn er te weinig van dit soort mensen op aarde...Moet zeggen Gijs dat je in het echt een stuk buffer bent dan op je foto's, ookal had je een vest aan. Jij stond toch samen met Jesaja en Victormor?
.Zag je nog wel staan van een afstand. Zag er idd aardig buff uit zo. Was ik niet te lui geweest, dan was ik wel naar je toe gelopen haha.
Maar ach, zie je zondag wel in Amsterdam he.
Mooi gedaan trouwens met je reddingsactie, heel mooi gedaan zelfs, vooral ook van dat gaspen, veel mensen die het verkeerd interpreteren.