AndroidHealthClinic

g-mens log

gijs, good luck, nu!

Blaas de rest van het podium Gijs!

Gijs ik heb je niet gesproken maar je stond er erg goed bij! complimenten

welke plek? foto's ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.745
Hallo vrienden. 2e geworden en verloren van een Wabba atleet.
Ik stond er in bloedvorm en zo rond de 91-92 kg met 3a4% vet. Volgens sommigen weer de droogste. Dat de Wabba mee deed en een open bond is tja.............

De man naast mij in de line up stond te lullen in het Frans. Vraagt of ik het begrijp in het engels, ik zeg nee, zegt ie dat ie het raar vind dat ie met zijn 76 kg (bij een geringere lengte als ik en wel vergelijkende fysiek) bij mij staat met mijn bw boven de 90kg (nu dus in engels)
Dit van een atleet (groene slip body extreme 1) met duidelijke gyno op zijn borst.
JAMMER. Als het zo moet. Laatste keer YBF dus. Ik ben namelijk wel natural daar tegen het geloof in blijkbaar van heel veel die nog steeds niet geloven dat zoiets kan.

Dit is het laatste dat ik daar over zeg. Ben zeer tevreden met mijn prestatie heb 100% gegeven. Foto's komen vanavond en morgen.

zonde man!!iig weet je dat jij wel eerlijk bent!!diepe respect!

**** it, je kwam zwaarder en droger uit dan vorig jaar? Zowiezo winst voor jezelf dan. En nu bulken en liften :D

Gefeliciteerd kerel! Mooie plek toch nog!

Hallo vrienden. 2e geworden en verloren van een Wabba atleet.
Ik stond er in bloedvorm en zo rond de 91-92 kg met 3a4% vet. Volgens sommigen weer de droogste. Dat de Wabba mee deed en een open bond is tja.............

De man naast mij in de line up stond te lullen in het Frans. Vraagt of ik het begrijp in het engels, ik zeg nee, zegt ie dat ie het raar vind dat ie met zijn 76 kg (bij een geringere lengte als ik en wel vergelijkende fysiek) bij mij staat met mijn bw boven de 90kg (nu dus in engels)
Dit van een atleet (groene slip body extreme 1) met duidelijke gyno op zijn borst.
JAMMER. Als het zo moet. Laatste keer YBF dus. Ik ben namelijk wel natural daar tegen het geloof in blijkbaar van heel veel die nog steeds niet geloven dat zoiets kan.

Dit is het laatste dat ik daar over zeg. Ben zeer tevreden met mijn prestatie heb 100% gegeven. Foto's komen vanavond en morgen.

Als true naturel het afleggen tegen een juicer is absoluut geen schande. Dan vind ik het alsnog klasse dat je tweede bent geworden! :thumbs:

Ik denk dat er genoeg juicers zijn die het ondanks hun dope, het tegen jou afleggen....:D

Gefeliciteerd, jammer dat het zo gelopen is. Iig zeeeer veel respect en ik ben benieuwd naar de pics!

• #4.752
foto's zijn aan het uploaden

er waren idd veel juicers zeg. Erg jammer vind ik het ook. Dat is een beetje wat mij tegen houd om een wedstrijd te gaan draaien. Gmen je stond er echt top bij. Goede kwaliteit, alles netjes in verhouding, gort droog en knoeper hard! Respect

Congrats. Beetje jammer dat er geen sport meer is waar je geen doping tegenkomt.

Zeker respect! Topprestatie! Ben benieuwd naar de foto's.

• #4.757
nog steeds aan het loaden, zet even bakje koffie voor de vertering van double whopper menu en zo'n 2000 kcals aan italiaanse pasta die mijn moeder nog over had, naast de bak olijven en de chocola. Dan zullen de foto's wel klaar zijn denk.

nog steeds aan het loaden, zet even bakje koffie voor de vertering van double whopper menu en zo'n 2000 kcals aan italiaanse pasta die mijn moeder nog over had, naast de bak olijven en de chocola. Dan zullen de foto's wel klaar zijn denk.

Hehe eet smakelijk man ;)

maak es wat foto's dinsdag, als je terug vol staat :)

Gefeliciteerd Gijs;)
goed gepresteerd toch?:)

Terug
Naar boven