Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
gijsybf039.jpg

gijsybf040.jpg

gijsybf041.jpg

gijsybf042.jpg

gijsybf043.jpg

gijsybf044.jpg

gijsybf045.jpg

gijsybf046.jpg

gijsybf049.jpg

gijsybf050.jpg

gijsybf054.jpg

gijsybf056.jpg

gijsybf063.jpg

gijsybf067.jpg

Andere gast met zwarte slip dus gewonnen. Gast met groen fijne opmerking met zijn gyno.

lol wat een gekke bekken trek je toch :roflol:

Hehe viel me ook op. Maar ziet er top uit.

Lol, die gyno is het meest opvallende aan heel die gast zijn fysiek :)

Aan de ene kant snap ik het wel dat ze je van die gast in het zwart niet hebben laten winnen, maar je back shots blazen de rest van de deelnemers compleet van het podium.

Wederom super gedaan, Gijs... Je discipline en doorzettingsvermogen zijn een lichtend voorbeeld.

Geniet van het eten de komende dagen :D

Respect en waardering voor G-men. Kan me voorstellen dat je het gehad hebt met het draaien van wedstrijden voor de YBF.

Ik denk dat je het (voor het feit dat je het zelf nog niet doorhad) voor jezelf als een ongelovelijke prestatie kunt zien. Je conditionering (mss aan de achterkant nog een beetje smooth maar ok), balans, symmetrie en vooral de hoeveelheid massa hoeft absoluut niet onder te doen voor mensen die juicen.

Als je alleen al kijkt naar de Franse gozert met die groene slip. DIe gast kan niet eens de juiste spiergroepen aanspannen (front double bicep), nog maar te zwijgen over zijn gyno.What a joke.

Toch een érg goede prestatie Gijs :thumbs:

Wederom super gedaan, Gijs... Je discipline en doorzettingsvermogen zijn een lichtend voorbeeld.

Geniet van het eten de komende dagen :D

kan het niet beter verwoorden.... ;)

Ik heb nog een plekje voor je gereserveerd op de WG....
Kan je je frustratie van je af smijten !

In mijn ogen toch knap. Ben je de morele winnaar hoewel je daar niets mee koopt.

Mooie pics, behalve de bekken die jullie kunnen trekken :roflol:

Je fysiek was in mijn ogen echt goed! Proficiat kerel!

goed gedaan kerel.

Maar laat BB nu voor wat het is. Gewoon geheel voor Strongman gaan!! ;)

• #4.772
haha Jesaja.

Gister net alles binnen kunnen houden, kon het niet moreel verkopen om de double whopper er weer uit te kotsen. Denk dat na de 2 borden pasta en de olijven de 0,5L vanillavla en de 0,5L koffie me net teveel werden. De koffie liep er zo weer uit haha.

Net even gegeten:
-8 boterhammen
-5 eieren (met mozarella)
-2 plakken ham
-plak kaas
-flink pindakaas
-ui, sla etc

Zit nog niet vol. Nog steeds hongergevoel:o

Tijd voor de bulk dus:D

Dadelijk sporten en sauna. De benen heb ik door de midden gespannen op de wedstrijd goddamn!

Netjes G! Jammer dat je geen 1e geworden bent, maar als nog top prestatie :D

• #4.775
Gijs_YBF_2008_015.jpg

Hahah geweldig die laatste :D.

Haha prachtig :D

Terug
Naar boven