AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
Ik hoorde dat G-men de wc niet door trekt als hij zijn behoefte heeft gedaan, dat konden ze niet waarderen.

close maar nee.

Is sportschool van broertje in Arnhem.

Hoorde net via via wat verder de reden was. Na meerdere keren aangesproken te zijn op geluid en zwaar trainen was blijkbaar nu de maat vol.
Instructeur was 2 nieuwe gastjes de sportschool aan het showen onder het volgende verhaaltje: "Deze sportschool is voor beginners en gemiddelde trainers" Toen deed ie de deur open naar de freeweight room: Daar was ik met mijn broertje, 2 stangen op de grond, alle schijven van het rack, en de wereldkampioen (zo werd het verteld) was aan het deadliften in een shirt zonder mouwen met 250plus.

In ieder geval strookte zijn verhaal niet met wat er op dat moment gebeurde en ik denk dat ze dat 2 klanten heeft gekost;)

• #5.062
Met full blok bedoel je het zwaarst mogelijke gewicht op een apparaat? En niet meer welkom in de gym, waarom dat? ???

Ja, op zich maakt het geen k*t uit, er is toch nauwelijks een referentiekader voor een apparaat omdat ze zoveel van elkaar verschillen.

Gejank altijd om geluid, ik snap dat echt niet.

Zonder geluid kan ik niet zwaar squatten of deadliften.

Gejank altijd om geluid, ik snap dat echt niet.

Zonder geluid kan ik niet zwaar squatten of deadliften.

inderdaad gebitch over geluid is lame as hell

gelukkig schreeuwt dat wijf van de bodypump (net een drill sergeant) bij ons alles bij elkaar dus kunnen ze niks zeggen

close maar nee.

Is sportschool van broertje in Arnhem.

Hoorde net via via wat verder de reden was. Na meerdere keren aangesproken te zijn op geluid en zwaar trainen was blijkbaar nu de maat vol.
Instructeur was 2 nieuwe gastjes de sportschool aan het showen onder het volgende verhaaltje: "Deze sportschool is voor beginners en gemiddelde trainers" Toen deed ie de deur open naar de freeweight room: Daar was ik met mijn broertje, 2 stangen op de grond, alle schijven van het rack, en de wereldkampioen (zo werd het verteld) was aan het deadliften in een shirt zonder mouwen met 250plus.

In ieder geval strookte zijn verhaal niet met wat er op dat moment gebeurde en ik denk dat ze dat 2 klanten heeft gekost;)

uitermate triest. En zo jagen ze tegenwoordig iedereen weg die een beetje serieus en zwaar traint. Achja, ik heb allang mijn frustratie en ergernis aan de kant gezet en lekker een eigen home gym bij elkaar gespaard. Ik kan 250+ deadliften, brullen, hijgen, zonder shirt trainen etc. etc. Can't get better than that.. ;)

• #5.066
idd heb ik ook, maar ja is alleen af en toe om met mijn broertje mee te trainen he waar hij woont.

Tuurlijk alleen gaat dat meer in de zin van koolhydraat lage dagen. Zo houd je het lichaam ook gevoeliger voor insuline. Daarbij wordt er in welke periode dan ook (bulk/cut) vaak cyclisch gewerkt met voeding. Neem bv al het glycogeendepleten en opladen. Het gaat erom het lichaam te laten denken dat er een bepaalde periode in aantocht is, in de bulk kun je door bv 2 calorie lage dagen het lichaam laten denken dat er een periode van schaarste aankomt, het lichaam reageert daarop door de verbranding bij te stellen etc. De sleutel zit hem erin dat het effect van de maatregelen van het lichaam nog hun effect hebben nadat jij alweer bent overgestapt op het normale patroon.

Dat is wat layne norton ook doet(toevallig gezien) 4wkn bulken en 2 weken cutten...Door de cut gaat je lichaam voedingstoffen beter opslaan en dan begin jij in eens te bulken terwijl je lijf denkt hey we krijgen niks en visaversa jij je vol proppen en je verbranding omhoog gooien en dan in eens cutten terwijl je lijf vol verbrand...

• #5.068
Dat is wat layne norton ook doet(toevallig gezien) 4wkn bulken en 2 weken cutten...Door de cut gaat je lichaam voedingstoffen beter opslaan en dan begin jij in eens te bulken terwijl je lijf denkt hey we krijgen niks en visaversa jij je vol proppen en je verbranding omhoog gooien en dan in eens cutten terwijl je lijf vol verbrand...

precies

Die theorieen kloppen wel Chewie en G-men, maar het is wel heel lastig om van de ene op de andere dag de omschakeling te maken. Je gaat het de eerste week misschien wel merken in je trainingen en herstel en als je lichaam zich dan eenmaal aangepast heeft, ga je weer bulken. Maargoed, 4 wkn bulken en 2 weken cutten kan een hele goede richtlijn zijn. Zelf pas ik mijn kh inname wel aan op rustdagen enzo, want brandstof die niet nodig is, hoeft er ook niet in.

• #5.070
Mwah je hebt ook een hogere verbranding vanwege herstel op je rustdagen. Je hoeft in principe iets minder koolhydraten te eten dat ben ik met je eens. Je hoeft alleen niet panisch te zijn dat je meteen vet aanzet.

• #5.071
Vandaag heavy bench (zondag extra rust gepakt)

Opwarmen met wat raises en RC werk

Oef 1 Benchpress
20x50
15x60
5x80
3x120
2x140
1x150
3x140 vingertje erbij vd spotter
3x130
6x120
2x140
3x130
5x120
3x130
1x140
3x130
5x120
10x100

Oef 2 Chestpress machine
10x120 fyll bl
10x120
10x120
10x120

Oef 3 Cable cross over
15x30 (hmm hier wat last schouder in volledige rek)
12x40
12x40

Oef 4 Push ups (vrij smalle stand)
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 5 en 6 RC werk met dumbbells
6 sets

Oef 7 French press
20x30
15x40
12x45
12x45
verdomme schiet er een peesje van mijn triceps over mijn elleboog is nu al de hele tijd aan het irriteren:mad:

Oef 8 triceps rope ext
hoop pomp reps

Oef 9 Machine curls
dubbele piramide.

wat een volume op die bench man, nice, en 150 is ook niet misselijk

• #5.073
Ach als de schouder mee gaat werken moet de 160 er toch ook weer vlotjes inzitten.

nice, op naar 160 (en +)

nette bench alweer man!heb je trouwens al weer een nieuw avontuur op de planning?

Sterkte met de Pees!

• #5.077
  • #5.078
Week 4 locust shizzle.

Heavy squat dag

Oef 1 fullsq
10x50
10x50
5x80
5x110
3x140
2x160
1x180
1x200 (k*t moest spotter net helpen, kwam perfect uit the hole maar bleef steken net boven par.)
2x180
3x160
5x140
5x110
3x140
2x160
1x190
2x170
6x140
10x110

Knie is nog steeds gevoelig binnenkort weer fysioafspraak. Veel opwarmen dan gaat ie wel. De 200 fullsq komt heel binnenkort. Met kniebandjes had ik hem nu ook wel gehad.

Oef 2 One leg leg ext
20x10
20x15
20x20
15x25
10x30

Oef 3 GHR
6x5xBW

Oef 4 Seated calf raise
4x20x60

Oef 5 Hyperext
4x10xBW+20

(T-bar en pull downs even doorgeschoven naar morgen, vond het xo wel mooi)

lekkere training, je gaat steeds harder weer!
ik zag dat locust veel topt in 1 week, gooi je er ook ergens een deload in?

• #5.080
Zat idd te denken aan deload volgende week of week daarop

Terug
Naar boven