- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat idd te denken aan deload volgende week of week daarop
Wat voor rotator cuff werk doe je als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook vaak last van mijn schouder bij het banken en rowen.
Zelf doe ik dislocations en wat raises.
Tja zijn ook geen hoge reps dus is te doen
Buikspieren beetje sterk houden mss? Daarbij doe ik ook direct werk voor mijn lower back dus vind ik het niet meer dan logisch ook direct werk voor de abs te doen om niet uit evenwicht te geraken.
Uit evenwicht?, je wint niet voor niets een BB wedstrijd en niet zomaar eentje..
maar goed antagonistje trainen kan nooit kwaad..
Vond je post mbt op je voedingsschema in de cut echt super!

Uit evenwicht?, je wint niet voor niets een BB wedstrijd en niet zomaar eentje..
maar goed antagonistje trainen kan nooit kwaad..
Vond je post mbt op je voedingsschema in de cut echt super!

nette uitlegelke avond dislocations en wat rekwerk. En zo'n 2x per week wat draaiwerk voor de RC met dumbbells.
Zie link
[Link niet meer beschikbaar]
Ik doe voornamelijk A en C (C gewoon staand)
succes
Tja zijn ook geen hoge reps dus is te doen
tja vraag dat maar aan locust, adema, viking, chewie, snoob, matthieu en moet ik nog even doorgaan?........
Ik vroeg het mij gewoon af, aangezien cutten ten koste gaat van je kracht prestaties toch?
Cutten komt je meestal ten goede, en daarnaast zal een non-stop bulk ook niet meer het gewenste resultaat opleveren. Je lichaam zal zijn verbranding opschroeven zodat je toch tegen een muur blijft aanlopen, door af en toe een cut-periode in te lassen zal jouw lichaam zijn verbranding verminderen, waardoor jij bij de volgende bulk jouw lichaam weer laat schrikken waardoor jij dus weer goed zult gainen. Daarnaast is cutten eens in de zoveel tijd gewoon goed, omdat hoe langer het vet er zit hoe moeilijker het weg te krijgen is.