iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is altijd mijn intentie O grote 'ik cut op magere chocomel' Kauwie![]()

Sick die squats. Maar wat houden precies die wave's in? Houd je dan tussen elke wave wat meer rust ofzo?
lekker bezig g men.
Hoe zit je nou met je voeding? Kon zo je voeding schema niet vinden, als je die uberhaupt gepost hebt.

)
)

Gijs je ziet nu zelf ook weer dat je lichaam een soort evenwicht bereikt en dat je honger weg is, ik vroeg me af of het in de bulk welk eens gedaan wordt om een soort defeed toe te passen zoals je ook een refeed in de cut toepast? Weet jij daar wat van?
Gijs je ziet nu zelf ook weer dat je lichaam een soort evenwicht bereikt en dat je honger weg is, ik vroeg me af of het in de bulk welk eens gedaan wordt om een soort defeed toe te passen zoals je ook een refeed in de cut toepast? Weet jij daar wat van?
)
Ode aan de pomp: Lieve pomp wat voelt het toch lekker als mijn aderen kloppen, mijn biceps bulgen en mijn ego een sprongetje maakt als ik in de spiegel kijk

Met full blok bedoel je het zwaarst mogelijke gewicht op een apparaat? En niet meer welkom in de gym, waarom dat?![]()