XXL Nutrition

g-mens log

Misschien een stomme vraag, maar ik kan niet zo een schema of logisch verband in jou trainingen zien, klopt dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
klopt ik rommel wat aan nu. Heb 4 weken schema van Locust gedaan. Power en bulk. Toen ziek geworden. 5 dagen niet getraind en nu weer begonnen.

Heb een redelijk irritatie schouder dus ik kijk nog even hoe ik het ga aanpakken. Denk dat het gewoon power en bulk blijft alleen dan minder borst en schouders.

g-men, denk dat dit wel wat voor jou is

www.veelbeter.com

Denk een van de beste fysio in nederland.

De mensen van veelbeter hebben tal van mensen geholpen aan blessures, onder andere edgar davids en jawel, jay cutler.

Ga dr zelf ook heen wegens een aantal problemen waar ik niet goed van af kom. Waar andere fysios na 10tallen behandelingen niet uit kwamen hebben zij mij in 2 behandelingen al een heel stuk in de goede richting geholpen!

• #5.205
Heb een mail gestuurd. Slepende rotblessures.

Het zal je goed doen, ik ben er ook onder behandeling.

• #5.207
Mooi zou me goed doen. De manueel die ik gehad heb afgelopen jaar heeft de blessures niet weggehaald.

heb jij nooit het idee dat je snel tegen overtraining aan zit zo, met jouw trainingen? dan pak je griep etc natuurlijk veel sneller op

• #5.210
heb jij nooit het idee dat je snel tegen overtraining aan zit zo, met jouw trainingen? dan pak je griep etc natuurlijk veel sneller op

Jawel. maar ja een aantal hier zullen het wel herkennen: ALs ik 2 dagen niet sport wordt ik al rusteloos dus, rust nemen is niet echt mijn sterkste punt.

rusten = rusteloos ???

:D

• #5.213
Vandaag LB

Oef 1 Par. Squat (lang geleden dat ik weer par deed)
Lang en veel opwarmen voor de knieen
5x50
5x80
5x110
5x140
5x180
5x180
5x180 (had wat hulp nodig bij de 4 en 5e rep elke set)

Duurde lang voordat ik mobiel genoeg was om normale vorm te houden, moest quads, hams en calfs rekken om de beweging soepel te laten verlopen. Daarbij vind ik tot parallel lastig, heb het idee dat ik zowat de beweging van richting moet veranderen op mijn dode punt terwijl ik met fullsquats kan versnellen vanuit de bodempositie en zodoende meer snelheid heb om dit punt voorbij te komen.

Oef 2 Boxsquat tegen bands (average band groen)
5x80
5x110
5x140
5x160

Oef 3 bottom pin squats met reverse bands (average spanning +/- 50kg) hoogte iets onder navel
6x140
6x180
6x200 (2x3 met kleine pauze ertussen)
3x220
3x220
3x220 Whoei zwaar voor de rug die bands

Oef 4 one leg legpress (hammerstrength)
20x60
20x80
16x100

Oef 5 Goodmornings (gebogen benen)
10x50
10x80
10x100
hmm ging goed deze keer, ga weer vaker doen aangezien ik er nog een mietje in ben.

Oef 6 One leg legext
20x20
15x25 - 20x10

Oef 7 Seated legcurl
20x65
15x75
10x85

Oef 8 Roman chair squats
20xbw
20xbw
20xbw

Moeilijke oefening om te doen die goodmornings, vind ik.

Mooie training verder, maar waarom par squats? ik dacht juist dat jij een groot voorstander was van diep squatten.

• #5.215
Ja klopt, omdat ik maar last blijf houden van rechterknie toch maar weer eens uitproberen. Maar ik moet zeggen dat mijn knieen nu eigenlijk gevoeliger zijn dan na fullsquats dus ik denk dat dit een kort experiment was.

sjeuh.. wat een training zeg... die gm's zijn helemaal niet zo verkeerd als je kijkt wat je er allemaal voor hebt gedaan man

Zelf vind ik ook paralel squats veel zwaarder om te doen als full squats. Waarschijnlijk omdat ik het bijna nooit doe. Maar ook merk je zo duidelijk dan dat de stress zoveel hoger op de knieen is bij par squats. Nice workout ouwe!

• #5.218
sjeuh.. wat een training zeg... die gm's zijn helemaal niet zo verkeerd als je kijkt wat je er allemaal voor hebt gedaan man

thnx maar volgens mij doet Bryan hier wel eens 200 plus op en ook george en anderen pakken zo'n 170-180. Dat zie ik mezelf nog niet doen met goede vorm.

Zelf vind ik ook paralel squats veel zwaarder om te doen als full squats. Waarschijnlijk omdat ik het bijna nooit doe. Maar ook merk je zo duidelijk dan dat de stress zoveel hoger op de knieen is bij par squats. Nice workout ouwe!

thnx, ja blijkt idd maar weer. Echt veel meer last van mijn knieen nu.

Ja klopt, omdat ik maar last blijf houden van rechterknie toch maar weer eens uitproberen. Maar ik moet zeggen dat mijn knieen nu eigenlijk gevoeliger zijn dan na fullsquats dus ik denk dat dit een kort experiment was.

Sucks.

Wat was de reden van de pijn in je knie dan? Keer verkeerde beweging gemaakt of iets dergelijks?

• #5.220
gevallen met de fiets en toen jarenlang waarschijnlijk been ontzien en daardoor medialis wat geatrofieerd. dit resulteerde weer in een knieschijf die niet meer lekker in de groove zat.

Terug
Naar boven