- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft the locust een schema?klopt ik rommel wat aan nu. Heb 4 weken schema van Locust gedaan.

heb jij nooit het idee dat je snel tegen overtraining aan zit zo, met jouw trainingen? dan pak je griep etc natuurlijk veel sneller op
Jawel. maar ja een aantal hier zullen het wel herkennen: ALs ik 2 dagen niet sport wordt ik al rusteloos dus, rust nemen is niet echt mijn sterkste punt.
sjeuh.. wat een training zeg... die gm's zijn helemaal niet zo verkeerd als je kijkt wat je er allemaal voor hebt gedaan man
Zelf vind ik ook paralel squats veel zwaarder om te doen als full squats. Waarschijnlijk omdat ik het bijna nooit doe. Maar ook merk je zo duidelijk dan dat de stress zoveel hoger op de knieen is bij par squats. Nice workout ouwe!
Ja klopt, omdat ik maar last blijf houden van rechterknie toch maar weer eens uitproberen. Maar ik moet zeggen dat mijn knieen nu eigenlijk gevoeliger zijn dan na fullsquats dus ik denk dat dit een kort experiment was.