- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien doe je het al hoor, maar je kunt de bands ook aan de farmers zelf bevestigen i.p.v. aan het handvat.
Nu ik er over nadenk, meen ik me te herinneren dat jullie van die H-balken hadden, dus weet niet of het daar ook mee lukt?!
Ondanks je ziek zijn toch een mooie training met goed volume!![]()
Heeft weinig te maken met jouw training, maar ik heb toch een vraagje voor jou. Wat vind je van een worstenbroodje tussendoor om aan wat extra kCals te komen? Is zo'n 400 kCals, 15g eiwit, 30g Carbs, 25g vet waarvan 10 verzadigd.

pannenkoek 100 gr. 194 8.3 29.2 4.9
liever bv 2 pannenkoeken. bijna 400 kcals, 16.3 eiwit/58.4kh/9.8vet
Zo'n pak pannenkoeken is net zo easy te kopen en eten als tussendoor. Sommige kant en klaar hebben zelfs betere verhoudingen. Wil je meer vet, smeer je kant en klaar pannenkoek met pindakaas en voor meer kh met appelstroop.
En anders:
Chocomel halfvol:
chocolademelk (halfvol) 100 gr. 84 3.7 13.3 1.8
0.5L = 440 kcal 18,5 eiwit/66,5 kh/9vet
Maar ja als het alleen te doen is om Kcal verdoet alles, ben alleen geen fan van verzadigd vet![]()

dit log kan ook wel dicht dan toch?aangezien gijs een dikke faker blijkt te zijn?
hij jat zijn foto;s gewoon van ene micheal!
dit log kan ook wel dicht dan toch?aangezien gijs een dikke faker blijkt te zijn?
hij jat zijn foto;s gewoon van ene micheal!

)
woei 200 squat bereikt, ben je bezig ivo in te halen?

Ik weet niet wat het is Gijs, maar sinds ik frequent full squats doe, heb ik ook last van m'n knie. Alleen enkel m'n rechter.
Ik voel bij de aanhechting van m'n quads een zeurende pijn, net alsof je de spier teveel oprekt. Na zo'n 6/7 sets is het zo'n beetje voorbij.
Hoe heb jij dat?