Fitness Seller

g-mens log

Ondanks je ziek zijn toch een mooie training met goed volume! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.162
Misschien doe je het al hoor, maar je kunt de bands ook aan de farmers zelf bevestigen i.p.v. aan het handvat.

Nu ik er over nadenk, meen ik me te herinneren dat jullie van die H-balken hadden, dus weet niet of het daar ook mee lukt?!

Idd weet niet of dat goed zal zijn voor de bands.

Ondanks je ziek zijn toch een mooie training met goed volume! :thumbs:

thnx gaat iets beter maar nog niet 100%

Train je altijd thuis of was bovenstaande training niet thuis?

• #5.164
Heeft weinig te maken met jouw training, maar ik heb toch een vraagje voor jou. Wat vind je van een worstenbroodje tussendoor om aan wat extra kCals te komen? Is zo'n 400 kCals, 15g eiwit, 30g Carbs, 25g vet waarvan 10 verzadigd.

pannenkoek 100 gr. 194 8.3 29.2 4.9
liever bv 2 pannenkoeken. bijna 400 kcals, 16.3 eiwit/58.4kh/9.8vet

Zo'n pak pannenkoeken is net zo easy te kopen en eten als tussendoor. Sommige kant en klaar hebben zelfs betere verhoudingen. Wil je meer vet, smeer je kant en klaar pannenkoek met pindakaas en voor meer kh met appelstroop.

En anders:

Chocomel halfvol:
chocolademelk (halfvol) 100 gr. 84 3.7 13.3 1.8
0.5L = 440 kcal 18,5 eiwit/66,5 kh/9vet

Maar ja als het alleen te doen is om Kcal verdoet alles, ben alleen geen fan van verzadigd vet;)

pannenkoek 100 gr. 194 8.3 29.2 4.9
liever bv 2 pannenkoeken. bijna 400 kcals, 16.3 eiwit/58.4kh/9.8vet

Zo'n pak pannenkoeken is net zo easy te kopen en eten als tussendoor. Sommige kant en klaar hebben zelfs betere verhoudingen. Wil je meer vet, smeer je kant en klaar pannenkoek met pindakaas en voor meer kh met appelstroop.

En anders:

Chocomel halfvol:
chocolademelk (halfvol) 100 gr. 84 3.7 13.3 1.8
0.5L = 440 kcal 18,5 eiwit/66,5 kh/9vet

Maar ja als het alleen te doen is om Kcal verdoet alles, ben alleen geen fan van verzadigd vet;)

Hmm, ok. Die pannenkoeken lijken me ook wel goed, maar een worstenbroodje is enkel als ik ergens ben waar ik geen auto bij me heb en ik dus even iets kleins bij een broodjesbar ga halen. En die 9g verzadigde vetten valt nog goed mee, vind ik. In ieder geval bedankt voor het antwoord!

OT: goeie deload-training!:p

dit log kan ook wel dicht dan toch?aangezien gijs een dikke faker blijkt te zijn?
hij jat zijn foto;s gewoon van ene micheal!

Beetje jammer Gijs....of moet ik zeggen "Michael"?

• #5.169
dit log kan ook wel dicht dan toch?aangezien gijs een dikke faker blijkt te zijn?
hij jat zijn foto;s gewoon van ene micheal!

Beetje jammer Gijs....of moet ik zeggen "Michael"?

Als je geen abs hebt moet je gewoon je bek houwe!;)

@EPS: nee train heel soms thuis meestal zondag. Zet het er ook altijd bij.

Vandaag LB

Oef 1 Fullsq
10x60
10x60
10x60
5x100
5x140
3x180
1x200 (met kniebandjes) PR:cool:
4x180
3x180
3x180

Oef 2 Reverse band pinsquat (average band navel hoogte, spanning onderin was min 60 bovenin vrij)
6x140
6x180
6x220
5x240 6F

Oef 3 Deadlift against bands (average band +/- 50 kg topspanning)
5x100 + green band
5x140 + green band
5x180 + green band

Oef 4 Legpress (rust pauze)
34xfull bl - 5xfull bl - 3xfull bl (sterretjes:eek:)

Oef 5 One leg leg ext
20x15
20x20
12x25

Oef 6 Walking lunges met dumbbells
3 sets van 48 stappen met 2x10

Oef 7 One leg calf raise
3x15xBW

Nog steeds niet van verkoudheid af, ondertussen heeft broertje het, zijn vriendin, mijn moeder en de vriendin van andere broertje. Virussen worden steeds sterker lijkt het:mad:

Er is wel een sterk virus nodig om zo'n beer als Gijs te vellen!!!!

Nice squat.

woei 200 squat bereikt, ben je bezig ivo in te halen?

• #5.172
Ehmm jesaja geen gekkigheid, heb echt het idee dat die virussen steeds hardnekkiger worden. Ben eigenlijk nooit echt ziek heeft toch met goede gezondheid te maken maar dit is toch van de gekken.

Plus in het onderwijs is het ook extra bacillen oplopen met 400+ kinderen om je heen.

• #5.173
woei 200 squat bereikt, ben je bezig ivo in te halen?

Nee was geen richtlijn ofzo ben er al vrij content mee. Nog steeds wat irritatie knie dus mss maar een tijdje tot parallel squatten en pinsquats doen daar namelijk geen centje pijn. Hopelijk binnenkort de 220 aantikken:cool:

220 zou erg nice zijn :D

flink gebouw trouwens als er nog eens 400+ kinderen om jou buffheid heen staan :eek:

• #5.175
monster sarcasme!

dank u dank u! als ik er nog meer weet, hoor je van me!

edit: dat van die 220 meende ik overigens wel.

Ik weet niet wat het is Gijs, maar sinds ik frequent full squats doe, heb ik ook last van m'n knie. Alleen enkel m'n rechter.
Ik voel bij de aanhechting van m'n quads een zeurende pijn, net alsof je de spier teveel oprekt. Na zo'n 6/7 sets is het zo'n beetje voorbij.
Hoe heb jij dat?

Nice training, mensen besmetten met ziektes is de shit!

Ik weet niet wat het is Gijs, maar sinds ik frequent full squats doe, heb ik ook last van m'n knie. Alleen enkel m'n rechter.
Ik voel bij de aanhechting van m'n quads een zeurende pijn, net alsof je de spier teveel oprekt. Na zo'n 6/7 sets is het zo'n beetje voorbij.
Hoe heb jij dat?

Vallen jullie ietwat naar voren tijdens hele zware sets??

Terug
Naar boven