XXL Nutrition

g-mens log

Raalte is de gym van Simon right? Ga er toch eens heen gaan denkek, is 3 uur rijden maar toch :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.242
Nee Simon is in Almere. Dit is het plaatsje Raalte. Gym is van Robbert Wolters, zou leuk zijn als je een keer zou afreizen

Goede evnt training kerel, zeker gezien je het zo lang niet meer gedaan had!
Paar weken en de 120 boom moet geen probleem zijn!

Fail op powerclean vanwege al die Boom vooraf?

nice gijsje!!je knalde weer lekker!!heb je de stront nog uit je broek gekregen?!

Goeie steen!

Ja, goede training Gijs!
Alleen dat Hercules Holden, meer dan 50 sec..... cheaten zeker...:p...haha. (nee, klasse hoor ;) )

• #5.251
:p
Je doet dus mee? :p
Ik wil revanche voor Sterkste Homo van Amsterdam :D

Is goed bijna sterkste homo van belgie:p

Fail op powerclean vanwege al die Boom vooraf?
misschien ja, maar techniek is gewoon moeilijk. Ik heb nog steeds de neiging te reverse curlen.

nice gijsje!!je knalde weer lekker!!heb je de stront nog uit je broek gekregen?!

sssssssttttttttttt!

:o

ja de steen was een goeie, een slechte was lastiger geweest

Ja, goede training Gijs!
Alleen dat Hercules Holden, meer dan 50 sec..... cheaten zeker...:p...haha. (nee, klasse hoor ;) )

handen als kolenschoppen helpen wel ja:p

Goed mopje.

Off topic: Ik ben sinds 2 weken bezig met 1l melk + cacaopoeder voor de training, en heb nu al keer op keer wel een PR gehad.. ik word ook een believer :o

choco voor de win.

klinkt alsof het goed gaat Henry, ben benieuwd naar je shape. We zien elkaar.
Fijne feestdagen ook voor Fieny

hey kerel,
het gaat goed maar het kan altijd beter natuurlijk
het blijkt dat Sevilla ook een WK wedstrijd is die zal zijn op 19/21.Juni als het goed is
mijn shape? ach ja zie zelf nie wat anderen zien
snap eigenlijk ook niet waarom men mij vraagd als ik eerlijk mag zijn
ga er uiteraard wel voor zijn mooie doelen toch?
veel geluk en sterkte in 2009
gr.H.

• #5.257
hey kerel,
het gaat goed maar het kan altijd beter natuurlijk
het blijkt dat Sevilla ook een WK wedstrijd is die zal zijn op 19/21.Juni als het goed is
mijn shape? ach ja zie zelf nie wat anderen zien
snap eigenlijk ook niet waarom men mij vraagd als ik eerlijk mag zijn
ga er uiteraard wel voor zijn mooie doelen toch?
veel geluk en sterkte in 2009
gr.H.

haha dat is bb-ers eigen, je vind jezelf nooit goed genoeg;) Met je motivatie zit het zoiezo wel goed!

Vandaag door klussen en familie op bezoek te laat voor de sportschool. Aangezien mijn broertje meer heeft getraind afgelopen tijd en mijn eten zat op te eten vandaag moest ik toch aan de bak want dit kan toch niet:mad:

Dus uitgeweken naar de garage. Moet zeggen de setup is perfekt zo alleen de rotzooi van de verbouwing binnenkort wat aanpakken daar dan hoef ik niet steeds dingen te verplaatsen.

Oef 1 Full frontsq
10x60
10x70
10x80
10x90
8x100
6x110
3x120

Oef 2 Deadlift van blokken (op de knie)
10x60
10x100
8x150
6x200
6x240
5x270
6x290 (is nu max aantal schijven van 50mm die ik heb:()

Oef 3 low boxsq tegen bands (small bands)
10x60 + bands
10x100 + bands
10x100 + bands
10x100 + bands
10x100 + bands
10x100 + bands

Oef 4 Stiff legged deads
10x60
8x100
6x120
6x140
6x160

Oef 5 One legged calf raise
3x15xbw

rechterknie nog steeds gevoelig zucht.

• #5.258
Off topic: Ik ben sinds 2 weken bezig met 1l melk + cacaopoeder voor de training, en heb nu al keer op keer wel een PR gehad.. ik word ook een believer :o

goed zo, mijn moeder belde me laatst op waar de chocomel was gebleven want ze had toch 2 pakken gehaald:D

Hehe, verdomme, ik moet ook weer snel aan de chocomel, je bent bijna zwaarder dan me Gijs!

Edit:
Gijs, over je knie.. Ik zou toch een tijdje geen full squats doen. Ik doe nu ff een paar weken pin squats en het voelt na 1x geen full squats (vorige week) al beter dan voorheen..

Terug
Naar boven