MuscleMeat

g-mens log

strikt doe ik ze met 18kg...daarna iets opgooien....

ik kan met 18 kg ook nog 5 reps redelijk strict :o maar m'n OH/bench kracht komt nog niet half in de buurt bij een van jullie... triceps? voorkant schouders?

bw de oorzaak voor het feit dat ik meer/evenveel als bovenstaande beesten lateral raise maar (veel) minder OH / bench kracht heb? Ik zie de link niet.

(ik weet natuurlijk wel dat je zelf bw moet gainen om sterker te worden, maar t gaat nu over verhoudingen)

bw de oorzaak voor het feit dat ik meer/evenveel als bovenstaande beesten lateral raise maar (veel) minder OH / bench kracht heb? Ik zie de link niet.

(ik weet natuurlijk wel dat je zelf bw moet gainen om sterker te worden, maar t gaat nu over verhoudingen)

voor laterals is BW minder boeiend dan heavy presses, lijkt mij dan. kan der ook helemaal naast zitten hoor, maar ik vind het wel voor de handliggend ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.706
Oke stop de discussie over side raises, als je niet meer kan als 12kg moet je gewoon harder je best doen.

Gisteren sportmasseur, zat een bult ter grote van een tennisbal (geen geintje) links van mijn erector, daar 45 minuten op gedrukt en gedaan. Redelijk weg maar niet helemaal.

Vandaag in Middelharnis met Chunky.

Oef 1 Deadlift
5x60
5x90 commentaar van bergman, doe is rustig man dan voel je mss wat, ik huh wat de **** is 90 kg hoor.....
5x140
5x190
5x230
5x250
In principe wel nice.

Oef 2 Full frontsquat
6x60
6x90
6x110
5x120
5x130 hmm volgens mij pr.
Gigantische spanning in mijn heupspieren.

Oef 3 Legpress 45%
10x250
8x300
8x350
6x400
3x450
(is incl 50kg apparaat)

Oef 4 liggende leg curl (oeroude aanlopend geval)
20x20
15x30
10x50
20x30

Oef 5 One leg leg ext
20x20
20x25
20x30
20x35

Oef 6 Zittende kuiten
20x
20x
20x

Toen naar de fysio. Ze had bij poseren al de bult opgemerkt waar de sportmasseur ook aan de gang was geweest en waar ik al jaar of drie last heb.

Even liggen 10 tellen kijken volle druk in de rug, ik schrik me wild van alles schiet terug op de plek waar het hoort, meteen beter gevoel, meer lucht. Wat een top wijf!!

Tijdens douchen kon ik mijn handen plat op de grond leggen ipv niet eens bij de grond. Serieus 20 cm meer lenigheid nu. Had ik dit eerder geweten...........
Ik ben serieus benieuwd wat ik de volgende keer deadlift.

wtf @ je rug :o

Damn, die deadlift :o

sterk!

hahaha, je bent ook een maf he. Heeft ie een bult van een tennisbal in zn rug en gewoon lekker 5 x 250 deadliften. Maar toch, respect bro.

Wow. Nasty. Stay alive.

• #5.712
Ik voel me goddelijk nu! Leve de fysio

heheh sow, heftig verhaal man..is de bult nu ook weg?

Tijdens douchen kon ik mijn handen plat op de grond leggen ipv niet eens bij de grond. Serieus 20 cm meer lenigheid nu. Had ik dit eerder geweten...........

Had je je zeep laten vallen....?

J/K Klinkt wel heftig dat tennisbalverhaal. Ben benieuwd wat voor voordelen het je op gaat leveren.

• #5.715
  • #5.716
dieptreurig ik was voor het eerst in lange tijd naar de 3e pagina verwezen:(

maandag begonnen de problemen met mijn buik, s'avonds lekker spugen dinsdag nauwelijks iets kunnen eten behalve slappe thee. Woensdag iets maar als het 2000 kcals was was het al veel. Vandaag proberen bij te eten.
Weegschaal gaf een halve kg minder aan, das dus niks:cool:

Oef 1 Powercleans
3x60
3x80
3x100
3x110
2x115 pr
ik schrijf het toe aan een fijne rug:rolleyes:
mss worden de cleans ooit nog wel eens wat.

Oef 2 Deadlift
2x140
2x180
2x220
2x240
2x240
2x240
2x240
2x240
lekkere en strakke reps.

Oef 3 Chins
18xbw (101,5) PR
12xbw
10xbw

Oef 4 Extendend set pull downs (telt als 1 set met geen rust)
8x70 wide grip
8x70 medium grip
8x70 close grip
Fik erin:D

Oef 5 Dumbbell rows
10x62
10x62
10x62

Oef 6 Barbell curls (stang overgeven aan partner tot die niet meer kan etc etc)
15x40 - 10x40 - 8x40 - 6x40 - 6x40

Genoeg volume voor zo'n eerste dag weer.

nette deads G!

Begaaid verhaal van je rug. :eek: Zei ze ook wat die bult juist was?

• #5.719
bult was die rib en spieren eromheen die daar op reageerde met verkeerde spanning

Ok, je was ziek:eek: Ik dacht al dat je de behandeling van Barbara niet meer te boven was gekomen:D

Terug
Naar boven