MuscleMeat

g-mens log

nice G

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.742
Insane power hiero.

Dit log is een reality check voor iedereen die denkt dat hij sterk is.

haha, geweldig ik lees dan weer Adema en Locust, Wolverine, Victormor geeft mij dan weer een realitycheck dat het wel meevalt, maar Thnx

haha, geweldig ik lees dan weer Adema en Locust, Wolverine, Victormor geeft mij dan weer een realitycheck dat het wel meevalt, maar Thnx

Zou je eens een link kunnen posten naar Adema z'n log? Want ik ben wel eens benieuwd naar die kleine relnicht.

• #5.744
zit op Forza zoeken and ye shall find.

Vandaag Pulls

6 min fiets

Oef 1 Deadlift against band (medium = groen)
5x70 + band
5x70 + band
5x120 + band
5x150 + band
3x170 + band
3x210 + band PR
1x230 + band
1x240 + band PR (en volgens mij theoretisch +/- 300 topspanning, hoop toch binnenkort weer zonder band ook)

Oef 2 Par barbell rows
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

Oef 3 Chins
9xbw+20 PR
5xbw+30 pr?
2xbw+40 (kin tegen stang, kwam er niet meer bovenuit)
12xbw

Extra gewicht doe ik nu weer een tijdje en merk dat het echt weer nodig was, zonder kom je op een gegeven moment niet meer vooruit.

Oef 4 Extended set pull downs
8x70 ultra wide - 8x70 medium grip - 8x70 close grip

Oef 5 Shrugs in calf machine
10x100
10x110
10x120 full bl

Oef 6 Preacher EZ curls
15x40
9x40
6x40
5x40

Oef 7 Cross the body hammer curls
10x10
10x10
10x10

Oef 8 Pose cable curls
15x20
12x25
12x20

Geweldig wat een goed gevoel, de lat spread en front double biceps maakte me echt blij. Volgens mij zijn mijn armen nog nooit zo groot geweest.

dikke deads!!enne show die front bi!!!

• #5.747
AHHHHH VERDOMME. Net terug van huisarts, heb dikke keelontsteking. Nou nou vertel mij wat. 2 nachten niet geslapen, niet kunnen slikken. Echt bizarre weken geweest.
Ziek, week PR's zetten, ziek, weer een week PR's zetten, maandag en dinsdag nog pr's gezet en nu weer keelontsteking. Echt vreemd.

klote!!!
Heb je je keelamandelen nog trouwens?

• #5.749
Ja en ik wou dat het niet zo was

Beterschap gijs!

Klinkt inderdaad klote.

Misschien dat je lichaam rust nodig heeft, omdat je nu vaker ziek bent?

In ieder geval, snel beterschap.

Ik ken dat, ben ook altijd heel ziek als ik een keelontsteking heb, veel beterschap!

• #5.754
Dan heb ik een vervelende mededeling... laat ze eruit halen! Eenmaal anchina en je komt er niet meer vanaf..
Heb ze ook weg laten halen. Doet even zeer (vooral op latere leeftijd ;) ).

Dat wil ik wel maar waarom zegt de huisarts daar dan niks over. Dat vind ik vreemd. 3 weken geleden ook al last van gehad idd. En hoe heb jij dat aangepakt ben je gewoon naar de KNO gegaan

Dat wil ik wel maar waarom zegt de huisarts daar dan niks over. Dat vind ik vreemd. 3 weken geleden ook al last van gehad idd. En hoe heb jij dat aangepakt ben je gewoon naar de KNO gegaan

Door laten verwijzen. Gewoon erop staan dat je je amandelen wilt laten verwijderen. Want je hebt er gewoon vaak last van.
Ik kreeg op een gegeven moment 4 zware anchina aanvallen in een jaar. Mijn amandelen waren letterlijk zo groot als eieren. Tussendoor steeds lichte aanvallen.

Wat betreft het herstel. Je mag de 1 a 2 dagen geen vast voedsel nemen. Neem dan veel vloeibaar voedsel. Kan vreselijke pijn doen. Zodra je weer vast voedsel kan nemen, begin dan voorzichtig met zachte pasta en gerookte zalm, brood zonder korst. En veel brinta.
GEEN bananen!!! Door die zaadjes voelt het alsof je een gasbrander in je keel zet :eek: Ik heb dat geweten! Geen melk! je gaat enorme slijmvorming creeeren. Veel ijskoud water drinken, helpt erg goed herstellen. Veel waterijsjes :D

• #5.756
haha die banaan had ik al gemerkt ja

• #5.757
Ik zal eens laten doorverwijzen als ik weer beter ben.

Mijn vriendin heeft ook JAREN lang last gehad van terugkerende keelontstekingen, etc. Dokter verwees haar nooit door, "want dat had geen zin".

Toen heeft ze een keer een doorverwijzing geëist en de KNO arts kwam niet eens achter zijn bureau vandaan: "Die moeten er uit, zie ik hier vandaan".

Doordat ze erg groot waren en enorm verkleefd duurder het inderdaad wel een poepje langer voordat ze eroverheen was dan ik me kan herinneren van toen ik het als kind heb gehad.

Maar ja, zo'n bikkel als jij staat de volgende dag gewoon al bloed spuwend 300 te deadliften :)

haha die banaan had ik al gemerkt ja

Haha ja maar je hebt nog geen wonden in je keel. Als die amandelen eruit zijn, heb je dus 2 open gaten in je strot. Als dit al zeer deed... haha beware :D

had het trouwens over herstel na operatie ;)

Haha ja maar je hebt nog geen wonden in je keel. Als die amandelen eruit zijn, heb je dus 2 open gaten in je strot. Als dit al zeer deed... haha beware :D

had het trouwens over herstel na operatie ;)

Die grote schroeiwonden in je strot zijn inderdaad niet bevorderlijk voor het rustig verorberen van je gangbare krachtvoer :D

Terug
Naar boven