Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.981
Bizarre volumes en kg weer beest lekker getraind uiteindelijk!
Sterke chins by the way krijg zelf steeds 11x 9x 7x omhoog in 3 sets BW 111,1 KG
Heb jij nog tips om die chin sterker te krijgen?

Mazzel

Chins zijn er een aantal tachnieken die ik super vind:

1. tijdens een training rug bv de oefening 3x herhalen maar dan bv elke keer 4x6. Dus bv oef 1 chins oef 2 rows oef 3 weer chins, oef 4 back ext oef 5 weer chins etc.
het totaal volume wordt lekker groot zo.

2. Ladders. Zelfde verhaal krijg je groot volume van.
Vb ladder van 5

1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1

3. Een getal kiezen en elke set de reps bij elkaar optellen tot je er bent. Tijd zelf gedaan met 50 reps. Bv eerste set 15, 2e 12 totaal is nu 27. 3e set 10, totaal is nu 37 etc tot je 50 vol hebt. Het doel blijft altijd hetzefde je streven is echter om het aantal setjes wat je nodig hebt te verminderen.

Man echt ziek gijs dat je dit alweer kan nu....

• #5.983
1 uur zaalvoetbal. Laatste les 4e klas. Jammer, was leuk om af en toe met de jongens te oefenen. Blote voeten gespeeld die zijn natuurlijk helemaal blauw.

Zaalvoetbal > gewone voetbal.

Btw dit is de 6000ste post in je log :cheer:

Hopelijk mag je zaterdag meedoen, succes iig !

Vette acties laten zien, Maradonna? :p
(reactie 6000!!;))

Bedankt voor je leerzame post over de chin. Ga het zeker een keer toepassen na mijn huidige schema.

Trainze beest.

• #5.987
Vette acties laten zien, Maradonna? :p
(reactie 6000!!;))

Nee ik ben niet heel slecht ofzo maar de jongens op mijn school doen bijna niets anders. Maar goed ik krijg nauwelijks meer panna's toen ik net met deze jongens ging voetballen ging ie er van voor en achter weer terug tussen de benen door.

Nee ik ben niet heel slecht ofzo maar de jongens op mijn school doen bijna niets anders. Maar goed ik krijg nauwelijks meer panna's toen ik net met deze jongens ging voetballen ging ie er van voor en achter weer terug tussen de benen door.

Meer close stance squatten dan =< Panna's

• #5.990
Ik ben er morgen bij en doe mee aan sterkste man van Noord Nederland.

Super gijs! succes man...

Nice man! Tot morgen!

Heel veel succes Gijs:cool:

Good Luck dude!

Leuke onderdelen die wedstrijd...alleen vind ik de farmers en de car circle iets te licht voor een kwalificatie wedstrijd....althans zo op het oog

Succes iig

• #5.997
Waar en hoelaat is die wedstrijd precies?

• #5.999
Ee in Fryslan 15:00 uur start.

Leuke onderdelen die wedstrijd...alleen vind ik de farmers en de car circle iets te licht voor een kwalificatie wedstrijd....althans zo op het oog

Succes iig

zijn k*t dingen!
Jan Wagenaar loopt er volgens mij nog geen 70 meter mee,en die deed het toch leuk op dat onderdeel bij SM van NL.
Car circle is inderdaad niet zo zwaar!

Terug
Naar boven