MuscleMeat

g-mens log

Ik had je alleen nog maar op je avatar gezien, en toen ik je vandaag zag dacht ik, wat een klein ventje!
Maar ho zeg, wat een wedstrijd, nice hoor :thumbs:

filmpje doet het niet Gijs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.944
Hmm bij mij wel, maar even geduld over een uurtje staan er 6 videos mss omdat ze nog bezig zijn als totaal ofzo Ruben.

`Ziek snel Gijs.. echt ziek snel...

Je hebt een super wedstrijd gedraaid Gijs, was cool je is in het echt te vlammen.
jammer van die 160 stone! die was gewoon van jou!

Goeie wedstrijd m8

tof filmpje!

Lag idd aan mijn pc. Erg snel!

• #5.949
filmpjes duren een uur per stuk om te laden dus dadelijk nog 1 en de rest morgen.

• #5.952
Wow! nice job kerel!

kreeg je nou bijna een black out op dat laatste filmpje, op het eind?

Een wedstrijd van hoge pieken en diepe dalen ;)
Maar wel ****ing sterk en volgens mij de lichtste van allemaal!

• #5.957
Een wedstrijd van hoge pieken en diepe dalen ;)
Maar wel ****ing sterk en volgens mij de lichtste van allemaal!

Jep vooral die 160 stone was diep dal maar de dumbbell was gewoon nog te ver voor mij qua techniek die zat er echt niet in. Was idd de lichtste maar dat is bijna altijd zo. Tja iedereen vind dat verbazend maar reken uit:

120 kg met 20% vet of 100kg met 8a10% vet. Qua spiermassa verschil je weinig. Mss helpt het vet iets op sommige onderdelen maar voor je conditie denk ik dat ik dan weer in het voordeel ben.

You dont need to be fat to be strong.

Das gewoon zo. Dus lekker op 10% blijven (max 12%) tijdens Strongman seizoen en dan kun je weer naar je ziekelijke 3% voor een Boldybilding wedstrijd. ;) :P

Trouwens, die medley is echt belachelijk snel en sterk gast.

Mijngod, hoe je dat 300kg yoke oppakt en mee wegrent. De meeste hadden er toch veel meer moeite mee. Respect.

Die medley is super!

Terug
Naar boven