Fitness Seller

g-mens log

Gijs gefeliciteerd met je 2de plaats!!!

Top man!

Weereens proficiat, monster!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.045
Vette shit, echt super prestatie!

thnx

Gijs gefeliciteerd met je 2de plaats!!!

Dank je, ben je al bang?:o

On top of the world!

Weereens proficiat, monster!

Thnx

Te gaaf gewoon, van harte gefeliciteerd G!

Ik wou eigenlijk niet gaan Gijs.. maar nu kom ik wel kijken naar de Finale!

Hey gijs.

Als je dit nog ziet voor dat je weg rijd. Bel me ff. Want het is wel handig als je het interieur vandaag komt halen... i.v.m met de katten en het opslaan.

gr Bart

Laatst bewerkt:
Te gruwelijk dit, gewoon in de finale! Gratz Gijs:D

DAMN! En wereldkampioen Bodybuilding en Super-Strongmandeelnemer. Gefeliciteerd!

Gijs, een tip, cleans kan je beter voor maximaal 3 reps doen.. anders gaat je vorm naar de klote. Verder ziet het er goed uit. Succes.

Hey gijs.

Als je dit nog ziet voor dat je weg rijd. Bel me ff. Want het is wel handig als je het interieur vandaag komt halen... i.v.m met de katten en het opslaan.

gr Bart

Mag ik ook bellen als ik me eenzaam voel? :(

Hey gijs.

gr Bart
zipppp

Ik heb jou toch ook ontmoet in Lumburg? Vet dat je hier ook zit! Doe je ook krachtsport?

ps. een 06 posten op het interwebs is niet verstandig :)

Laatst bewerkt:
Gijs, een tip, cleans kan je beter voor maximaal 3 reps doen.. anders gaat je vorm naar de klote. Verder ziet het er goed uit. Succes.

Mag ik ook bellen als ik me eenzaam voel? :(

Ja maar als ie maar 3 reps had gemaakt stond ie nu niet in de finale denk ik ;)

Het was een slechte grap omdat ze altijd zeggen dat je cleans niet voor high-reps moet doen :(

Whoops ik las het nu pas! Echt sterk dat je zowel kracht als massa weet te combineren, de Hollandse Mariusz Pudzianowski.

Ik heb jou toch ook ontmoet in Lumburg? Vet dat je hier ook zit! Doe je ook krachtsport?

ps. een 06 posten op het interwebs is niet verstandig :)

Ja klopt, was erbij in Limburg!~Ben gijs zijn broer(tje) en zijn coach:D!
06- weet ik maar had gijs ff nodig! Train zelf ook.

Terug
Naar boven