MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.062
Vandaag weer presses. De vermoeidheid zat nog in mijn lijf maar dan komt er zo'n mooie quote van rip naar voren: "Now I also know that you're supposed to 'listen to your body', but my brain says 'don't be a pu**y, and just lift the ****ing weights', and that's just what I do

Ik ben rete gemotiveerd voor 11 Juli.

Oef 1 Boom. Training is secret voor Jarno, Jan, Richard en consorten.
Pr op deze boom is 115. 5x60 / 3x80 / 1x100 / 1x110 / Fx120 / Fx120 / Fx120 / 1x115 / 1x115 / 1x115 / 3x100 / 3x100 / 3x100 probleem met deze boom is dat de handvaten vrij dicht op elkaar zitten. Veel triceps en langere weg.

Oef 2 Benchpress against bands (doubled mini's)
5x50 + bands
5x70 + bands
5x100 + bands
5x100 + bands
5x100 + bands
5x100 + bands
5x100 + bands

Oef 3 Parallel bar dips
20xbw
15xbw
12xbw
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 4 imitatie van vikingpress op calf machine
15x
12x
10x
8x
6x
Werkt prima alleen te smal om echt imitatie te zijn.

Oef 5 Cable cross over
20x30
20x35
15x40

Oef 6 exorotaties met mini band
10x
10x
10x

Oef 7 Face pulls (2 mini's)
20x
20x
20x

Oef 8 Triceps push down
20x20
15x30
12x40
6x50

Oef 9 45% sit ups
25x
25x
25x
25x

Ik bedoel wat zou Mariusz zijn zonder abs je weetzzz:rolleyes:

lekkere training weer Gijs!

Heel erg mooi gedaan kerel! Ik was er gelukkig bij om het te aanschouwen! Heel veel succes in de voorbereiding op het NK, en laat ze maar wat zien daar!
Grtzz Jules:D

• #6.065
Tuurlijk Jules, ik vond het ook zo tof dat er echt zoveel support kwam. Ook van Alex dat was echt heel aardig terwijl die wel teleurgesteld was. Maar ik hoop dat hij zich nog kan kwalificeren in de volgende wedstrijden.

Superprestatie G-man !

Ik zie je nog staan met je blikje tonijn en 3 walnoten :)
Tijden veranderen duidelijk...

Ik verwacht je nog wel voor die "triple" ;)

Waar was Arend van Oord nu geeindigd.. staat niet op RDP, en de discussie op het andere topic raakt aardig overzand na die hitte....

• #6.067
1 broertje van Oord deed mee en die werd 3e. Andere broer deed niet mee. Ik kan ze ook niet uit elkaar houden hoor Stah.

Hehe die triple tjah. Mss ooit eens he met de weiland games ofzo for the fun.

Ja die tonijn en 3 walnoten:D Mooie tijden, was tijdens de sterkste man van Landsmeer. Ruben en Barry aanmoedigen. Helemaal onder de indruk van 3x250 deadlift:)

• #6.068
Stonden nog wat intense foto's op www.nijsnet.nl

gijsaxle.jpg

gijsvrachtwagen.jpg

Brute arm op die onderste foto:wl:

Gawddamn, die onderste foto is bruut! :)

brutal biceps development!!! ;) :thumbs:

Brutal arms! Big and ripped!

Ik dacht dat de clean en press met een axle was, maar zie het een 'dunne' stang is. Coole foto's!!

vette pics Gijs !

Je zei dat je de lichtste deelnemer ooit zou zijn, volgens mij ook de enige deelnemer die ooit heeft mee gedaan aan BB wedstrijden :p

En wie zei ookal weer dat bb alleen was om er sterk uit te zien? Zo zie je maar bb-ers kunnen ook sterk zijn.

Hij hoort volgens mij al bij de sterkste 10 mannen van Nederland. Dus veel strongmen achter zich gelaten. :D

Terug
Naar boven