XXL Nutrition

g-mens log

arghhh gelukkig heb je bewerken hier nu heeft niemand mijn fout van de gebiedende wijs gezien. En beter houdt iedereen z'n mond over spelfouten anders moet ik de DBB hitsquat op je afsturen.

Ik moet me echt inhouden.
Je bent trouwens wel verdomd sterk maar wat is het voordeel van chains tov. gewoon gewicht ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.902

De eerste die hapt en dadelijk Luppie op de stoep heeft staan om je anaal te vernederen.

Het was leuk je gekend te hebben:(

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Ik moet me echt inhouden.
Je bent trouwens wel verdomd sterk maar wat is het voordeel van chains tov. gewoon gewicht ?

Aah kijk een serieuze reactie.

Chains neemt het gewicht toe naarmate de beweging richting lockout komt. Dat betekend dat je bv in de bench je triceps veel meer belast.

Nice, kan ie me wat dingen uitleggen over vlora en vauna enzo. Ik ga je log nou uittesten!! Ben benieuwd man!

• #7.904
wat zijn jullie lief tegen elkaar!
Had dat zaterdag ff gedaan,ik ken vrij veel regels uit de bokssport dus was vast eerlijk geworden!
Wel nice filmpjes weder!

Aah kijk een serieuze reactie.

Chains neemt het gewicht toe naarmate de beweging richting lockout komt. Dat betekend dat je bv in de bench je triceps veel meer belast.

Zit er ook nog een verschil tussen chains en bands? Met bijde wordt de lockout zwaarder toch?

• #7.908
Zit er ook nog een verschil tussen chains en bands? Met bijde wordt de lockout zwaarder toch?

Ja zit een behoorlijk verschil tussen. Over de lockout heb je gelijk maar bands zorgen bv ook voor een versnelde excentrische beweging en chains niet.

Ik heb even een stukje opgezocht voor je hoef je niet te zoeken:

Over-speed Eccentrics:
Training with bands puts you in an environment of hyper-gravity. Bands will actually force you and your training tool to the ground quicker than gravity alone. This feature alone can have dramatic effects on your ability to absorb force and redirect it. Louie Simmons has a saying “ Faster Down, Faster up,” and refers to this style of training as The Reactive Method. By using The Reactive Method you teach your body to absorb eccentric force quickly, which stores elastic energy and promotes a much quicker and more powerful concentric contraction, which in turn allows you to explode through or to out maneuver your opponents.

Die incline loggpress indrukwekkend. Evenals die BOR best intressant te lezen over die chains en bands jammer genoeg hebben we dat niet in de gym we hebben sws maar weinig vind ik persoonlijk

• #7.910
Vandaag heerlijk LB getraind op de Power Academy in Amersfoort met DE GRAAF. Tijdens de komende 3 maanden zal dit een beetje mijn trainingsplek worden, sporadisch nog in de homegym.

Oef 1 Parallel boxsquat tegen bands (choked small)
10x20+b
10x20+b
10x70+b
5x110+b
5x150+b
3x180+b
2x200+b
2x220+b
1x230+b (volgens mij al pr op een par box)
1x250+b zoiezo PR op par.
Fx260+b kansloos

Oef 2 Deadlift tegen bands (opzet zoals Konstantinovs met 2 small bands over de barbell)
5x120+b
5x150+b
3x180+b
3x200+b
2x220+b
1x240+b
Was wrs wel meer als 300 in de top gok ik.

Oef 3 45% legpress (gew zonder app)
10x90
10x140
10x200
6x300
6x370

Oef 4 Leg extension
20x60
20x80
20x100

Oef 5 45% hypers
10xbw+small band
10xbw+small band + 10kg
10xbw+small band + 15kg

NICE!

Brute trainingen weer hier.
Die BOR's met bands zien er goed uit, misschien ga ik dat ook eens een tijdje proberen.
Beter dat je ff in Amersfoort gaat trainen, het ijzer in je schuurtje slijt veel te hard anders; metaalmoeheid.

• #7.912
Brute trainingen weer hier.
Die BOR's met bands zien er goed uit, misschien ga ik dat ook eens een tijdje proberen.
Beter dat je ff in Amersfoort gaat trainen, het ijzer in je schuurtje slijt veel te hard anders; metaalmoeheid.

hehe die schijven gaan mij nog wel overleven denk ik. Maar is wel weer motiverend idd een andere omgeving. Bands geven mij een geweldige trainingsimpuls. Heb je ook al bands?

Ik heb vandaag de uitslag van m'n soa-test; clean!

Als ik nou 2x 100 condooms aan elkaar bindt, zou dat voldoende elastische weerstand geven om als bands te gebruiken?

Zoniet; waar haal je die dingen?

• #7.914
Nice training, gijsje!!

Brute shit weer Gijs zeker die Boxsquat, hier neem ik een abbo op :)

Pff, wat een Box Squat weer. Ben je eigenlijk ooit van plan PL-wedstrijden mee te doen?

Beste Gijs, ik heb een vraag:

Deze oefening "Oef 2 Deadlift tegen bands (opzet zoals Konstantinovs met 2 small bands over de barbell)" die je gisteren deed, is dit nu een rugtraining of ook specifiek op de benen gericht?

Ik dacht dat stiff leg deadlifts goed voor je kuiten/hamstrings waren ...

gijs e.a. strongmen/PL'ers denken over het algemeen in bewegingen die je nodig hebt en passen daar een training op aan, en denken niet zozeer in spiergroepen zoals bij het bodybuilding

Terug
Naar boven